וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס: "אני לא אוהב טניס, יש שבועות שאני לא עושה כלום"

האוסטרלי בן ה-21 שוב הפציץ, הפעם אחרי ההדחה מווימבלדון, וסיפר איך התכונן לשמינית הגמר: "שיחקתי במשחקי מחשב ועם הילדים של לייטון יואיט". מקנרו: "מביש, הוא זרק את המערכה השנייה"

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. רויטרס
"פאתטי". קיריוס/רויטרס

ניק קיריוס, שדורג 15 בווימבלדון, הודח אמש (שני) מהטורניר בשמינית הגמר. האוסטרלי בן ה-21 הפסיד 7:5, 6:1, 6:4 למדורג שני בטורניר אנדי מארי. לכאורה לא הפסד כזה נורא, בטח לא מול מארי שניצח אותו זו הפעם החמישית בחמישה מפגשים בין השניים. קיריוס אפילו פתח די טוב ונשבר לראשונה רק לקראת סוף המערכה הראשונה, אך הרמה שלו ירדה לאחר מכן ושתי המערכות הבאות היו מעט יותר חד צדדיות.

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. רויטרס
ההכנה למשחק מול מארי? משחקי מחשב ושעשוע ילדיו של יואיט/רויטרס

אחרי המשחק סיפק קיריוס, כמעט כהרגלו, ציטוטים די חריגים כשאמר: "אני לא אוהב את הספורט הזה, אבל אני לא יודע מה לעשות בלעדיו". לקיריוס אין בכלל מאמן ונראה שאחד כזה חסר לו, אולי על מנת שיעזור לו מבחינה מנטאלית. כשנשאל האם הוא מסוגל לעבוד עם מאמן בצורה רצינית, אמר קיריוס: "שבוע אחד אני מלא מוטיבציה להתאמן ולשחק, שבוע לאחר מכן, אני לא עושה כלום. אני לא ממש מכיר מאמן שיהיה מוכן לקבל את זה". אגב, את ההכנה שלו למשחק מול הטניסאי השני הכי טוב בעולם אמר קיריוס כי העביר בשעות של משחקי מחשב, צפייה במשחק זוגות של לייטון יואיט במגרש 18 ומשחקים עם ילדיו של יואיט. לשם השוואה, מארי בזמן הזה עבר מקלחת קרח, יוגה ואכל 50 יחידות של סושי מזין. "התעוררתי היום בבוקר ושיחקתי במשחקי מחשב. אם זאת ההכנה הכי טובה? אני לא יודע".

"אני עדיין די רך", הודה קיריוס, "אני חושב שכשדברים נעשים קשים יותר, אני נעשה קצת רך. יש לי ניסיון, אבל צריך להשקיע הכול ולהתחרות למשך משחק שלם. לא עשיתי את זה כאן בכלל". כשדיבר על המשחק עצמו, הודה קיריוס: "המערכה הראשונה הייתה טובה, שאר המשחק היה פאתטי. ברגע שהפסדתי את המערכה הראשונה, איבדתי אמונה". כשנשאל אם הוא נתן את כל כולו במשחק מול מארי, הודה קיריוס בפשטות: "לא".

ג'ון מקנרו אמר ל-BBC על המשחק: "זה חבל מאוד ומביש, מבחינה מנטאלית הוא בכלל לא היה על המגרש. אין בזה שום היגיון. אכזבה זו לשון המעטה כדי לתאר את המאמץ של קיריוס. אתה צריך לחפור עמוק בפנים ולהראות שאתה יכול לשחק חזק יותר נגד שחקן כמו מארי. במקום זה, הוא פשוט זרק את המערכה השנייה. אתה לא יכול לזרוק נקודות ומשחקונים נגד מישהו כמו מארי. לא תגיע לטופ עם רמת המחויבות הזו. קיריוס חייב להסתכל במראה אם הוא רוצה להפוך לשחקן גדול ולזכות בתארי גרנד סלאם. אולי לייטון יואיט צריך להפסיק לשחק זוגות כדי שיכניס קצת היגיון לתוך הראש של קיריוס. איזו מן הכנה זאת? אנשים עובדים בדרכים שונות, אבל בחייך!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully