וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלם ביוקר: ניק קיריוס נקנס ב-16,500 אלף דולר

האוסטרלי ספג עונש מה-ATP עקב כך שלא הראה מאמץ, התנהג בצורה בוטה כלפי אוהד ולא נהג בצורה ספורטיבית במשחק מול מישה זברב בטורניר המאסטרס 1,000 בשנגחאי. זו הפעם השנייה שהוא נקנס

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. AP
שוב מסתבך. קיריוס/AP

ניק קיריוס נקנס על ידי ה-ATP ב-16,500 דולר בעקבות ההפסד שלו ובעיקר ההתנהגות במהלך ההפסד בסיבוב השני של טורניר המאסטרס 1,000 בשנגחאי. הטניסאי האוסטרלי ספג קנס של 10,000 דולר על כך שלא סיפק את מירב מאמציו במהלך המשחק, 5,000 דולר על שיחה בלתי הולמת עם צופה ועוד 1,500 דולר קנס על התנהגות בלתי הולמת.

במהלך המשחק של קיריוס מול מישה זברב, שעלה מהמוקדמות, קיריוס הפגין חוסר חשק בולט, חבט סרבים בצורה חלשה במיוחד ולא התאמץ בכלל לנסות ולענות על ההגשות של יריבו. בשלהי המשחק, ואחרי שספג קריאות בוז, צעק קיריוס לעבר אוהד אחד ביציע: "אתה רוצה לבוא לכאן ולשחק במקומי?". קיריוס ספג קריאות בוז נוספות.

גם בשנה שעברה קיריוס ספג קנס בשל ההתנהגות שלו לאחר תקרית מילולית מכוערת והעלבתו של סטן ואוורינקה בטורניר מונטריאול בקנדה. אז הוא נקנס ב-12,500 דולר על ההתנהגות שלו, כמו גם 28 ימי השעיה מהסבב על תנאי וקנס נוסף של 25 אלף דולר במקרה שיחזור על ההתנהגות הזו בששת החודשים שלאחר מכן. תקופה זו תמה בפברואר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully