וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי גבר על ג'ו ווילפרד צונגה וזכה בטורניר וינה

הבריטי המדורג שני בעולם ניצח את יריבו 3:6, 6:7 (6) תוך שעה ו-50 דקות, והשיג ניצחון מספר 70 ותואר שביעי ב-2016. מרין צ'יליץ' זכה בטורניר באזל לאחר 1:6, 6:7 (5) על קיי נישיקורי

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
יטפס למקום הראשון? מארי/AP

אנדי מארי זכה היום (ראשון) בטורניר וינה לאחר שגבר על ג'ו ווילפרד צונגה הצרפתי בשתי מערכות, 3:6, 6:7 (6). הבריטי ממשיך בשנה הטובה שלו שכללה זכייה בטורניר ווימבלדון ומדליית זהב אולימפית בריו. הוא גם השיג ניצחון מספר 70 ותואר שביעי ב-2016, שהפך את השנה למוצלחת ביותר בקריירה שלו.

המערכה הראשונה לא הלכה באופן קשה עבור הבריטי (2), ששבר את יריבו כבר במשחקון השני. בהמשך המערכה מארי לא איבד שום משחקון וגבר על יריבו 3:6. גם המערכה השנייה נפתחה באותה מגמה כשמארי שובר את צונגה (15) כבר במשחקון הראשון, אך נשבר בחזרה בשמיני. במצב של 4:4 במשחקונים שני השחקנים שמרו על הגשותיהם, כאשר גם שובר השוויון היה מאוד, בסופו מארי התעלה וניצח 6:8. צונגה יכול להיות מאוכזב משלוש שגיאות כפולות שרשם במהלך המשחק.

מרין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. GettyImages
ניצחון יוקרתי. צ'יליץ'/GettyImages

יש לציין שבמידה ומארי יזכה גם בטורניר המאסטרס בפריס שיחל בשבוע הבא, והמדורג ראשון, נובאק דג'וקוביץ', לא יעלה לגמר באותו טורניר, הבריטי יטפס למקום הראשון בדירוג לראשונה בחייו, אך זה יקרה לשבוע בלבד עד שיתחיל טורניר גמר הסבב לגברים בגלל חישוב הניקוד.

במקביל, מרין צ'יליץ' זכה בטורניר באזל. הקרואטי (12), שגבר בחצי הגמר על מישה זברב, ניצח את קיי נישיקורי (5) בשתי מערכות חלקות. המערכה הראשונה היתה מאוד חד צדדית כשצ'יליץ' שבר את יריבו כבר במשחקון הרביעי, בדרך ל-1:6 חלק. היפני נכנס למשחק במערכה השנייה ונאבק עד הרגע האחרון, אך הפסיד 7:5 בשובר השוויון. צ'יליץ' מנצח 1:6, 6:7 (5) כשהוא משיג שישה אייסים במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully