וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של פרנק דה בור באינטר התערער: "יש לנו בעיה מנטלית"

הנראזורי חזרו למסלול ההפסדים וההולנדי עדיין בצרות צרורות. אדר זעם אחרי שהוחלף ולא לחץ את ידו של המאמן, גביגול אפילו לא נכלל בסגל. דה בור: "הוא עדיין לא מוכן לשחק"

מאמן אינטר, פרנק דה בור. רויטרס
"המעמד שלי? תדברו עם ההנהלה". דה בור/רויטרס

חמישה הפסדים ב-11 משחקים, שחקנים מתוסכלים, שמועות אינסופיות על מועמדים למשרת האימון ועוד מגוון של צרות. ככה נראית אינטר, שנכנעה אמש (ראשון) 1:0 לסמפדוריה במחזור ה-11 בסרייה A ומדורגת במקום ה-11 בלבד.

אם למישהו היה נדמה שהנראזורי יצאו לדרך חדשה עם הניצחון על טורינו באמצע השבוע, אתמול הוא התבדה. פרנק דה בור שנדרש להתייחס לעתידו, הסכים לומר רק: "תשאלו את ההנהלה, אני רק יכול להתרכז בעבודה שלי כמאמן" - אבל בארץ המגף שוב מעלים שמות של מחליפים אפשריים ומתמקדים בלורן בלאן ולאונרדו.

עוד בנושא:

אינטר הפסידה לסמפדוריה, מילאן ניצחה, תיקו לרומא
באלוטלי כבש, ניס ממשיכה לדהור בפסגה בצרפת

"יש לנו בעיה מנטלית", סיכם דה בור את ההפסד, "יש לנו הרבה איכות, אבל אי אפשר לעשות איתה הרבה עם המנטליות הזו. במחצית אמרתי לשחקנים שהם חייבים לעשות שינוי ובאמת נראנו אחרת לגמרי במחצית השנייה".

האוהדים של אינטר כועסים ומתוסכלים, אבל לא רק הם. אדר שהוחלף בדקה ה-76 ירד לספסל בזעם ולא לחץ את ידו של דה בור. גביגול שעלה לנראזורי 29.5 מיליון יורו, לא ישב אפילו על הספסל. דה בור הסביר: "הוא שחקן טוב והזמן שלו יגיע, אבל מבחינתי הוא עדיין לא מוכן לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully