וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס הביסה 1:4 את נאנט ופתחה פער של שש נקודות בפסגה

הפתעת העונה ממשיכה לצבור נקודות בקצב מסחרר והגדילה את יתרונה על פני מונאקו ופ.ס.ז'. באלוטלי כבש שער ליגה שישי, סיפריאן כיכב עם צמד ופלאה הוסיף. 0:1 לראן על מץ, 0:0 בין מארסיי לבורדו

ווילאן סיפריאן שחקן ניס. רויטרס
גנב את ההצגה מבאלוטלי. ווילאן סיפריאן/רויטרס

ניס הגדילה הערב (ראשון) את יתרונה בפסגת הליגה הצרפתית לשש נקודות, אחרי שהביסה 1:4 את נאנט ונהנתה מהתיקו של מונאקו בשבת. ראן במקום החמישי אחרי 0:1 על מץ. מארסיי שוב סיימה ב-0:0, הפעם בבית מול בורדו.

רודי גרסיה מאמן מארסיי. AP
עדיין מחכה לשער ראשון בליגה כמאמן מארסיי. רודי גרסיה/AP

ניס - נאנט 1:4

הפתעת העונה סיפקה הצגה נוספת לעיני הקהל הביתי וממשיכה בקצב צבירת הנקודות המטורף שלה, כשהיא עם תשעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-11 משחקים. ניס הבלתי מנוצחת פגשה יריבה נוחה בדמות נאנט, והציגה שוב לראווה את הכישרון מגוואדלופ, ווילאן סיפריאן. הקשר הבקיע בדקה התשיעית וחתם את התוצאה בדקה ה-65, כשבתווך מריו באלוטלי הבקיע עם החלק החיצון את השישי שלו בליגה (27) ושותפו להתקפה אלסאן פלאה נהנה גם הוא מבישול של ז'אן מישל סרי ונגח אחרי כדור קרן (60). אמיליאנו סאלה צימק בדקה ה-47 אחרי טעות של מתיו בודמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מריו באלוטלי שחקן ניס כובש מול רמי ריו שוער נאנט. רויטרס
שבעה משחקים בכל המסגרות, שבעה שערים. מריו באלוטלי/רויטרס

ראן - מץ 0:1

ווסלי סעיד ירה מהאוויר אל הרשת אחרי הכנה של פול ז'ורז' אנטפ בדקה ה-56 והקפיץ את ראן למקום החמישי, רק שלוש נקודות מהמקום השני המוביל אוטומטית לליגת האלופות. הקבוצה של כריסטיאן גורקוף עם 10 נקודות מ-12 בארבעת המחזורים האחרונים, בעוד מץ עם ארבעה הפסדים ברציפות.

פלוריאן תובאן שחקן מארסיי. AP
רצה, אבל לא יצא. פלוריאן תובאן ממארסיי/AP

מארסיי - בורדו 0:0

תיקו מאופס שני ברציפות לרודי גרסיה, שעדיין מחכה לשער ליגה ראשון, ורביעי העונה של מארסיי. המאמן החדש עשה בונקר בפארק דה פראנס מול פריס סן ז'רמן, אבל הפעם האוהדים שיצרו אווירה נפלאה בסטאד ולודרום כבר ציפו לשערים ולא קיבלו אותם בבכורה הביתית. אהרון לייה המחליף היה חתום על ההחמצות הגדולות במחצית השנייה ולא נתן סיבה לחגיגה. בורדו עם תיקו שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully