וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות ללאציו ומילאן, אינטר שוב הפסידה, תיקו לרומא

שער חכם של בונבנטורה סידר לרוסונרי 0:1 דחוק על פסקארה, לאציו גברה 1:2 על ססואלו. דה בור שוב בלחץ אחרי 1:0 אצל סמפדוריה. רק 0:0 לרומא נגד אמפולי, ניצחון היסטורי לקרוטונה

שחקני לאציו חוגגים עם צ'ירו אימובילה (משמאל). GettyImages
העונה הנהדרת שלו נמשכת. אימובילה/GettyImages

אחרי ניצחונה של יובנטוס על נאפולי אתמול, המחזור ה-11 בליגה האיטלקית נמשך היום עם שישה משחקים. מילאן התאוששה מהתבוסה לגנואה עם 0:1 ביתי על פסקארה ועלתה למקום השלישי. גם לאציו חזק בצמרת אחרי 1:2 על ססואולו ואילו רומא השנייה אכזבה עם 0:0 בחוץ מול אמפולי בעוד שקרוטונה העולה החדשה חגגה ניצחון היסטורי עם 0:2 מפתיע על קייבו. את משחקי היום חתם המשחק בו סמפדוריה ניצחה את אינטר 0:1.

ג'אקומו בונבנטורה שחקן מילאן חוגג. רויטרס
שער ששווה שלוש נקודות. ג'אקומו בונבנטורה/רויטרס

מילאן - פסקארה 0:1

אחרי כמה שנים מאכזבות, במילאן יש כאלו שמאמינים שאולי הפעם הרוסונרי יכולים לחזור לפחות למאבק על אחד המקומות על ליגת האלופות והיום, הקבוצה של מונטלה התאוששה מהתבוסה לגנואה במחזור החולף עם ניצחון ביתי לא מרשים במיוחד מול קבוצת התחתית מפסקארה. האורחים התגוננו היטב עד שבדקה ה-49 מילאן קיבלה בעיטה חופשית מחוץ לרחבה וג'אקומו בונבנטורה תרגם אותה לשער חכם עם כדור שעבר מתחת לחומה. מילאן ניצלה את ההפסד של נאפולי אתמול ועלתה למקום השלישי בעקבות הניצחון הזה. פסקארה קרובה מאוד לקו האדום.


אמפולי - רומא 0:0

אחרי חודש פורה במיוחד שבמהלכו היא כבשה עשרה שערים בשלושת משחקיה הליגה האחרונים שלה, רומא נעצרה דווקא מול אמפולי שנאבקת על חייה בתחתית. לוצ'יאנו ספאלטי פתח בהרכב התקפי עם דז'קו, סלאח ואל שעראווי בחלק הקדמי, אך המארחים עמדו בלחץ והשיגו תיקו שמשרת בעיקר את יובנטוס, שפתחה כעת פער של ארבע נקודות על פני רומא בפסגה. אמפולי מצידה נותרה מתחת לקו האדום, אך נמצאת שם רק בגלל הפרש שערים נחות מזה של פסקארה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ראג'ה נאינגולן שחקן רומא (מימין) מול ראדה קרוניץ' שחקן אמפולי. GettyImages
רומא נעצרה באמפולי. ראג'ה נאינגולן מול ראדה קרוניץ'/GettyImages

סמפדוריה - אינטר 0:1

עוד תוצאה מאכזבת לאינטר ועתידו של המאמן פרנק דה בור בוודאי שוב ידון בימים הקרובים. סמפדוריה החמיתה לא מעט מצבים במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-44 קרול לינטי הפולני השאיר לפאביו קוואליירלה והחלוץ הוותיק כבש בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה. אינטר ניסתה לאזן במחצית השנייה, אבל לא הצליחה.

לאציו - ססואולו 1:2

העונה המוצלחת של לאציו נמשכת ואחרי ה-1:4 על קליארי במחזור הקודם, הקבוצה של אינזאגי שמרה על הביתיות שלה גם מול ססואולו העיקשת בדרך כלל. אחרי מחצית מאופסת, הסכר נפרץ במחצית השנייה עם שער של סנאד לוליץ' הבוסני שדחק מקרוב פנימה בדקה ה-50 וצ'ירו אימובילה הכפיל בחלוף חמש דקות עם בעיטה מהאוויר כדי לכבוש את שער הליגה התשיעי שלו העונה. ססואולו לא ויתרה בקלות וגרגורי דפרל צימק בדקה ה-57, אך הרומאים שמרו על שלוש הנקודות ועקפו גם הם את נאפולי בדרך למקום הרביעי.

משחקים נוספים

אטאלנטה - גנואה 0:3
לאטאלנטה: יסמין קורטיץ' (36 ו-45, אלחנדרו גומס 84)

קרוטונה - קייבו 0:2
לקרוטונה: מרסלו טרוטה 45, דייגו פאלצ'ינלי (90+2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully