וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אדלשטיין. אוברדוביץ': "בשיטה החדשה אין זמן לעבוד על כלום"

המאמן שהתלונן על הלו"ז הצפוף ופוטר ממכבי תל אביב לא לבד. גם השועל הסרבי נגד הפורמט החדש: "קשה לתקן דברים תוך כדי תנועה". בלאט: "המרווחים בין המשחקים צריכים להיות גדולים יותר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נראה שאחת הסיבות לפיטורים המהירים של ארז אדלשטיין ממכבי תל אביב היו ההתבטאויות שלו בתקשורת. אחת ההתבטאויות הזכורות ביותר באה אחרי ההפסד למילאנו במחזור הראשון ביורוליג, אז מאמן הצהובים לשעבר טען ש"לוח הזמנים החדש זה רצח, אין זמן לתרגל איזורית". אולם מתברר שאדלשטיין לא לבד: גם גדול מאמני היבשת ז'ליקו אוברדוביץ' התלונן אמש (חמישי) אחרי הניצחון של פנרבחצ'ה שלו על ז'לגיריס (68:82) על תופעות הלוואי של המתכונת החדשה של היורוליג והתדירות הגבוהה על המשחקים.

"הבעיה העיקרית שלי כרגע היא ההתקפה שלנו, אבל אם לומר את האמת, אין לי אפילו רגע אחד כדי לתרגל אותה ולתקן את הליקויים", אמר אמש השועל הסרבי. "אני לא רוצה להתבכיין, אבל זו האמת - לוח הזמנים מקשה מאוד על המאמן לתקן דברים תוך כדי תנועה. זה דורש הסתגלות מצד כולם".

עוד בנושא:
אמש ביורוליג: פנר ואוברדוביץ' ניצחו את ז'לגיריס, עוד הפסד לברצלונה
מכבי תל אביב ניצחה 92:98 את גלאטסראיי, שנותרה ללא ניצחון ביורוליג
רמי הדר: "אני לא מסתכל על דרכונים, המטרה היא לנצח. נהניתי"

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
השיטה החדשה מצריכה התאמות. אוברדוביץ'/GettyImages

שינוי השיטה ביורוליג והגדלת מספר המשחקים היה בגדר קונצנזוס בקיץ, אבל מאז שהחלה העונה מורגשים שינויים של ממש ונשמעות דעות לכאן ולכאן, בעיקר מצד מאמנים. גם דיוויד בלאט התייחס לנושא לאחרונה ועל אף שהוא בין המצדדים בפורמט החדש, נראה שגם לו יש השגות. "זה פנטסטי. השיטה החדשה עושה פלאים לתחרותיות ועושה שירות מצוין ליורוליג בטווח הארוך, אבל הייתי שמח אם בעתיד היו מאריכים קצת את העונה ומרווחים את הזמנים בין המשחקים, כי זמן ההתאוששות הקצר הוא דבר שלוקח זמן להתרגל אליו".

כזכור, היורוליג עברה העונה למתכונת של ליגה בת 16 קבוצות שמתמודדות זו מול זו פעמיים בעונה הסדירה, כששמונה הראשונות מעפילות לסדרות רבעי הגמר מהן יוצאות ארבע המשתתפות בפיינל פור. 30 המחזורים נדחסו ל-26 שבועות בלבד, מה שאומר שבמהלך העונה יהיה רק שבוע אחד של פגרה וכן יהיו חמישה שבועות בהן ייערכו מחזורים כפולים. הראשון שבהם, כאמור, יושלם השבוע. מכבי תל אביב, למשל, כבר יצאה לקובנה לקראת המשחק מול ז'לגיריס מחר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully