וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הכוכב האדום בלגרד גברה על ברצלונה 65:76

הקטלאנים הפצועים לא הצליחו להסתדר ללא נבארו וקופונן, גודוריץ' הוביל את הסרבים לניצחון עם 21 נקודות. פנרבחצ'ה עדיין מושלמת לאחר 68:82 על ז'לגיריס, 83:84 דרמטי לפנאתינייקוס על באמברג

המחזור השלישי ביורוליג נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים שנערכים במקביל למשחקה של מכבי תל אביב מול גלאטסראיי. הכוכב האדום בלגרד הפתיעה וגברה על ברצלונה החזקה 65:76, בעוד פנרבחצ'ה ניצחה את ז'לגיריס בביתה, 68:82. במשחק נוסף, צ'אבי פסקוואל ערך את הבכורה שלו כמאמן פנאתינייקוס עם ניצחון דרמטי מאוד על באמברג, 83:84.

טייריס רייס שחקן ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
לא סיפק את הסחורה. טייריס רייס/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

הכוכב האדום בלגרד - ברצלונה 65:76

לאחר ההפסד לפנרבחצ'ה במחזור הקודם, הקטאלנים ספגו הפסד נוסף מול הסרבים. הקבוצה של ברצוקאס פתחה טוב יותר את המשחק והובילה לאחר הרבע הראשון, אך רבע שני מצוין של הסרבים בו ניצחו 15:31, הוריד אותם למחצית ביתרון תשע. ברצלונה שחסרה את דולמן, קופונן ונבארו, לא הצליחה לחזור למשחק כשטייריס רייס ואנטה טומיץ' לא סיפקו את הסחורה. מרקו גודוריץ' הוביל את הכוכב האדום עם 21 נקודות וחמישה אסיסטים, מרקו סימונוביץ' הוסיף 13. בראד אולסון הוביל את הקטאלנים עם 15.

פנרבחצ'ה - ז'לגיריס קובנה 68:82

לאחר שני המחזורים הראשונים בהם הצליחה לנצח בשיניים, סגנית אלופת אירופה חזרה לאולמה הביתי ורשמה ניצחון שלישי, הפעם על קבוצתו של שרונאס יאסיקביצ'יוס. ז'לגיריס הצליחה להישאר במשחק במשך שלושה רבעים, והיא פתחה את הרבע האחרון בפיגור שבע בלבד, 63:56. אז החלה הבריחה של פנר, וריצת 3:11 תוך חמש דקות סגרה את הסיפור. אקפה אודון ויאן וסלי הובילו את הטורקים עם 14 נקודות כ"א, קוסטס סלוקאס סיים עם 11 אסיסטים. ווסטרמן קלע 15 למפסידים, מוטום הוסיף 14. פנרבחצ'ה וצסק"א מוסקבה הן שתי הקבוצות היחידות ביורוליג שעדיין לא הפסידו העונה.

מאמן ברצלונה צ'אבי פסקוואל. קובי אליהו
ניצחון דרמטי. צ'אבי פסקוואל/קובי אליהו

באמברג - פנאתינייקוס 84:83

צ'אבי פסקוואל פתח את הקדנציה שלו אצל היוונים עם מותחן ענק, כשהגיע עם קבוצתו למבצר של הגרמנים. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר פנא ניצחה את הרבע הראשון 15:20, אך באמברג היתה מעט טובה יותר בהמשך ועלתה לרבע האחרון ביתרון נקודה. גם לרבע האחרון המארחת עלתה עם הרבה אנרגיות ושלוש דקות לסיום היא היתה ביתרון 10. באותו רגע החל הקאמבק של הירוקים, בעיקר בזכות יכולת טובה של גיסט וריברס, וההפרש צומק לנקודה בלבד, חצי דקה לסיום. את ההתקפה האחרונה של באמברג הוביל דאריוס מילר שהחטיא שלשה, והקבוצות ירדו לפסק זמן. מי שלקח על עצמו את ההתקפה האחרונה במשחק היה ריברס שהחטיא, אך ניק קלאת'ס קטף את הריבאונד וקלע את סל הניצחון. בכורה דרמטית לפסקוואל, שמעלה את היונים למאזן חיובי ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully