וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו

הבלאנקוס לא הרשימו, אבל שערים של קארים בנזמה (7) ואלבארו מוראטה (83) סידרו להם ניצחון 13 ברציפות מול הבאסקים בבית. ריאל חזרה לצמרת. סביליה ניצחה 0:1 את אתלטיקו מדריד

one

בווידאו: תקציר ה-1:2 של ריאל מדריד מול אתלטיק בילבאו

המחזור התשיעי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם חמישה מפגשים כאשר במוקד ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו. מוקדם יותר, סלטה ויגו חגגה על לה קורוניה בדרבי של חבל גליסיה וסביליה ניצחה את אתלטיקו מדריד. ויאריאל גברה על לאס פלמאס ועברה את אתלטי.

עוד בנושא:

אינייסטה ייעדר 6-8 שבועות, צפו במסי מקלל את הקהל
בספרד תוקפים: "יש חוקים שתקפים לשחקני הליגה וקיים חוק ששייך למסי"
הילד ח"י בחלום: מנואל לוקאטלי בן ה-18 הוא הכוכב החדש של מילאן

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא מהמשחקים המשובחים בקריירה שלו. רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 1:2

הפעם האחרונה בה הבאסקים הצליחו לצאת עם משהו מהסנטיאגו ברנבאו הייתה אי שם בפברואר 2005. הערב הם היו קרובים להשיג נקודת חוץ מרשימה מאוד באצטדיון של אלופת אירופה, אבל שתי החמצות של איניאקי וויליאמס מחד ושער של אלבארו מוראטה מנגד השאירו את הנקודות בבירה למרות משחק ממש לא מרשים של הבלאנקוס. גם כריסטיאנו רונאלדו לא הרשים במיוחד וגם לא כבש למרות הזדמנות גדולה רגע לפני הסיום (כרגע הוא עם שני שערים בלבד בשש הופעות בליגה העונה), אבל גם כך ריאל מדריד השיגה ניצחון 13 ברציפות מול בילבאו בסנטיאגו ברנבאו.

דקה 7: גול! שער מהיר לריאל מדריד. איסקו קיבל כדור ארוך, חדר לרחבה, ניער את השומר שלו ופרגן יפה לקארים בנזמה, שממצב נוח בעט פנימה את ה-0:1.

דקה 27: גול! בילבאו חוזרת לחיים. טעות גדולה של פפה, שמנסה לעבור את אראסו, שחטף לו ויישר למרכז, זה הגיע לסאבין, שבעט מזווית נוחה פנימה, 1:1.

דקה 52: החמצה גדולה של איניאקי וויליאמס. פפה עשה עוד טעות ושחקן בילבאו נשאר לבד מ-16 מטר, אבל בעט מעל השער.

דקה 65: ריאל מדריד בקושי סיכנה את השער ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה.

דקה 77: טוני קרוס שלח כדור ענק לגארת' בייל, שנותר לבד מול השוער, אבל לא בעט ולא מסר לרונאלדו והכדור הלך החוצה.

דקה 83: גול! בייל הכניס כדור מדויק למוראטה, שבעט פעם אחת ונבלם אצל השוער גורקה איראיסוס, אבל הוא הצליח להגיע שוב לכדור ולבעוט פנימה מול שער ריק. 1:2 לריאל מדריד ושער לחלוץ ביום הולדתו ה-24.

דקה 84: טעות גדולה של וראן כמעט עלתה לריאל בשוויון, אבל למזלו של הבלם הצרפתי איניאקי וויליאמס בעט ברשלנות מול נבאס ונבלם אצל השוער. איזו החמצה.

דקה 90+4: איזו החמצה של רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי קיבל כדור עומק ונותר לבד מול השוער, אבל במקום למסור שמאלה לשניים, בעט ונבלם. כלום לא הלך לו היום.

שחקן סביליה, סטיבן אנזונזי, ליד שחקן אתלטיקו מדריד, סטפן סאביץ'. רויטרס
שער ראשון נגד אתלטיקו אחרי ארבעה משחקים. אנזונזי/רויטרס

סביליה - אתלטיקו מדריד 0:1

צפו בתקציר

ניצחון מרשים לקבוצה של חורחה סמפאולי, שמעבר לשלוש הנקודות גם הצהירה כוונות לקראת ההמשך. המשחק ברמון סאנצ'ס פיזחואן היה אגרסיבי, אבל נטול שערים עד הדקה ה-73; לוסיאנו וייטו פינה מקום לסטיבן אנזונזי והצרפתי הענק הגיע בריצה מאחור וגלגל מול יאן אובלק פנימה. ארבע דקות לאחר מכן קוקה הורחק בצהוב שני והשאיפה של אתלטיקו לחזור למשחק הגיעה למבוי סתום. זה היה ניצחון ראשון של סביליה על אתלטיקו מאז אוקטובר 2010 והשער הראשון שלה נגדה אחרי ארבעה משחקים. זה גם היה ניצחון בית חמישי ברציפות של האנדלוסים, שבעוד שבועיים יארחו את ברצלונה.

ניקולה סאנסונה שחקן ויאריאל. GettyImages
פנדל מדויק. סאנסונה/GettyImages

ויאריאל - לאס פלמאס 1:2

צפו בתקציר המשחק

ניצחון דרמטי לוויאריאל, שממשיכה לעשות חיל העונה ועברה את אתלטיקו מדריד. קווין פרינס בואטנג כבש עבור האורחת (31) שער וירטואוזי שעוד ידובר בו רבות, אבל הצוללת הצהובה הפכה. ניקולה סאנסונה איזן בפנדל בדקה ה-64 וסדריק בקאמבו השלים קאמבק ביתי שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

חלוץ סלטה ויגו יאגו אספס. GettyImages
שער שלישי העונה. אספס/GettyImages

סלטה ויגו - לה קורוניה 1:4

צפו בתקציר

התכולים חזרו לנצח אחרי התבוסה הכואבת 5:0 לוויאריאל במחזור הקודם, ואיזה ניצחון זה היה בדרבי הגליסאיני. הוגו מאיו נהנה מבישול של פביאן אוריאנה כבר בדקה ה-32, אבל ראול אלבנטוסה איזן בדקה ה-37 וקבע 1:1 בהפסקה. המחצית השנייה הייתה כולה סלטה. יאגו אספס הבקיע צמד (60 בפנדל, 83), פביאן אוריאנה הוסיף בדקה ה-78 ובסיום 1:4 גדול.

מלאגה - לגאנס 0:4
למלאגה: ג'וני (40, פנדל), גונסאלו קסטרו (42), סנדרו ראמירס (57), איגנסיו קמאצ'ו (90).
צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully