וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד תוקפים: "יש חוקים שתקפים לשחקני הליגה וקיים חוק ששייך למסי"

הניצחון של ברצלונה עורר סערה סביב הפרעוש והקהל במסטאייה. מאיינקו תחת מתקפה: "שיפוט פאתטי ומביש, כל הכדורגל הספרדי צריך להסתכל היום במראה". אינייסטה צפוי לפספס את הקלאסיקו

AP

בווידאו: ברצלונה מנצחת 2:3 את ולנסיה

בספרד מתקשים להירגע מהאירועים הסוערים אמש (שבת) במפגש המתוח בין ברצלונה לוולנסיה (2:3). העצבים במסטאיה החלו כשהשופט אונדיאנו מאיינקו אישר שער שנוי במחלוקת של ליאו בדקה ה-22, אחרי שלואיס סוארס שהיה בעמדת נבדל ברורה קיפץ מעל הכדור והפריע לשדה הראייה של שוער העטלפים דייגו אלבס. בהמשך מאיינקו התעלם ממה שנראה כמו פנדל ברור לזכות ולנסיה, נמנע מלהוציא לסרג'יו בוסקטס צהוב שני וכמובן, פסק על כדור מ-11 מטר לזכות ברצלונה עמוק בתוספת הזמן, מה שאפשר לליאונל מסי לכבוש שער ניצחון דרמטי. בוולנסיה וגם במדריד, מיותר לציין, ביקרו בחריפות את השופט, שנבחר לנהל את המשחק למרות רקורד לא מרשים שלא כולל משחקים גדולים במיוחד.

עוד בנושא:

אינייסטה ייעדר 6-8 שבועות, צפו במסי מקלל את הקהל
מסי סידר לברצלונה 2:3 דרמטי על ולנסיה, אינייסטה נפצע

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (אמצע) עם לואיס סוארס. GettyImages
חוק מסי. הפרעוש חוגג עם החברים/GettyImages

"השיפוט היה מביש ופאתטי. הכדורגל הספרדי צריך להסתכל היום במראה ולהבין שהוא לא יכול להרשות לעצמו שופטים כאלה", אמר זעם המנהל המקצועי של ולנסיה חסוס גרסיה פיטארס. הדברים של האחרון עוררו זעם אצל המנהל הספורטיבי של ברצלונה, רוברטו פרננדס, המיודד עם מקבילו אצל העטלפים.

הזעם על השופט לא פסק כאן כאשר אחד העיתונאים טען כי נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, יתלונן על נגד מאיינקו אצל ראשי איגוד השופטים, "הפארסה לטובת ברצלונה חייבת להיפסק, מישהו צריך לעצור את זה כאן ועכשיו", הסביר. "מאיינקו מתקרב להופעה ה-300 כשופט בליגה הבכירה והוא עדיין תעלומה, לא ברור איך הוא הגיע כל כך רחוק. הוא סיים משחק עמוס בטעויות, והפרשנות שלו לגבי המשחק תמוהה".

ליאונל מסי, ברצלונה. GettyImages
הנשיקה שהתסיסה את הקהל. מסי/GettyImages

במרכז הסערה ניצב מסי, שבחר לקלל את אוהדי ולנסיה מיד אחרי הבקעת הפנדל וברחבי הרשת ספג ביקורת קשה: "כיצד השחקן הטוב בעולם מרשה לעצמו להתנהג בצורה הזו, במיוחד אחרי שהוא יצא כל כך הרבה פעמים נגד אלימות במגרשים?". על פי התקשורת הספרדית הזעם של הפרעוש היה בעקבות השלכת חפצים על סוארס וניימאר, שפגעו בברזילאי ובברצלונה בחרו להגן על הכוכב: "בסך הכול הגן על סוארס וניימאר בעקבות ההופעה המבישה של הקהל במאסטייה".

זו אינה הפעם הראשונה בה הפרעוש מסתבך עם אוהדי ולנסיה כאשר הם השליכו עליו מטבע, אולם הוא היה זה שספג את הכרטיס הצהוב בעקבות תלונות לשופט המשחק. בעיר התפוזים ידועים ביחס הזועם לעבר שחקני ברצלונה ובנוסף לתקרית בשבת האחרונה הם דאגו למרר את חייהם של סמואל אטו ויאיא טורה. גם דייגו אלבס לא נותר חף מפשע ושיגר לעבר מסי: "אני אקח לך את הפנדל, ואם לא - אתה תחמיץ כמו בגמר הקופה". "מסתבר שיש חוקים עבור כל שחקני הליגה, וחוק מיוחד עבור מסי", תקפו בתקשורת במדריד. ברצלונה הודיעה על משך ההיעדרות של אנדרס אינייסטה, שישה שבועות, והוא עשוי לפספס את הקלאסיקו הראשון ב-4.12.

צפו: מסי יוצא נגד אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully