וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: אינייסטה ייעדר 6-8 שבועות, צפו במסי מקלל את הקהל

הפציעה של קפטן ברצלונה ברצועה הצדית פחות חמורה מההערכה הראשונית. צפו: אוהדי ולנסיה השליכו בקבוקים על ניימאר וסוארס, ליאו מסי ענה להם בקללות חריפות. לואיס אנריקה: "יש לנו אופי ורוח"

AP

פציעה קשה לאנדרס אינייסטה במהלך המשחק היום (שבת) בין ולנסיה לברצלונה, שבסיומו ניצחה האלופה 2:3 דרמטי. הקפטן הוותיק נפצע כבר בדקה ה-12 בברכו והורד מהמגרש על אלונקה כשהוא ממרר בבכי מרוב כאבים.

קשר נבחרת ספרד נראה כמי שביצע תנועה לא טובה בברכו לאחר תיקול של אנסו פרס וסבל מכאבים קשים. איבן ראקיטיץ' החליף את הקשר הוותיק לאחר הפציעה. ברצלונה הוציאה תחילה הודעה ופרסמה כי אינייסטה נפצע ברצועה הצידית החיצונית של הברך, ובעוד שהערכות ראשוניות דיברו על כך שהוא עלול להיעדר ארבעה חודשים מהמגרשים, ברצלונה הודיע כי יחמיץ בין שישה לשמונה שבועות.

בתוספת הזמן: ברצלונה גברה 2:3 על ולנסיה

אנדרס אינייסטה ברצלונה עם ניימאר. AP
אינייסטה יורד על אלונקה/AP

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה הודה שהפציעה של אינייסטה נראית "רצינית" וסיכם את הדרמה: "זה היה משחק שקרו בו הרבה דברים משמעותיים. הדבר הגרוע הוא הפציעה של אנדרס, בתקרית שכולנו מהספסל ראינו בבירור, והשחקן לא קיבל אפילו צהוב. מחר נגלה את חומרת הפציעה, אבל כן, אנדרס ייעדר כמה שבועות. זו פציעה רצינית".

המאמן הודה ש"בתחילת המחצית השנייה היו לנו חמש דקות משוגעות. היה לנו מזל להשוות ל-2:2. איבדנו שליטה, אבל בסיום הראינו תשוקה גדולה להשיג את הניצחון". כמו כן התייחס לואיס אנריקה לפנדל של מסי מול דייגו אלבס, השוער שמחזיק בשיא ההצלות מהנקודה הלבנה (19 מ-37): "אלבס נראה ענק כשהוא בשער, הייתי בטוח שליאו יבעט לפינה השנייה, אחרים חשבו שהוא יבעט לאמצע, אבל הוא בחר בצד שהוא רצה, לקח אחריות, וזו תחושה נפלאה".

לואיס אנריקה הוסיף ש"הדרך שבה ניצחנו אומרת הרבה על האופי והרוח של הקבוצה, למרות הקשיים שעברנו במשחק, למרות הפצעיעה של אנדרסף שהיא בשורה עצובה עבורנו. אבל יש לנו אופי. השחקנים מאמינים אחד בשני ונחושים מאוד לנצח, אבל המטרה היא לנצח בלי לסבול כל כך הרבה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לאחר הפנדל הדרמטי, שהעניק לברצלונה 2:3 על העטלפים, זרקו אוהדי ולנסיה בקבוקים מהיציע ואחד מהם פגע בלואיס סוארס. גם ניימאר חטף בקבוק בראשו. אחרי התקרית נראה מסי מקלל בכעס את אוהדי ולנסיה, כשמצלמות הטלוויזיה קלטו אותו קורא לעברם "כ-- אמא שלכם, בנים של אלף ז----". בהמשך אף נראה שולח נשיקות לעבר הקהל שהתגרה בו.

צפו בתקרית:

צפו בליאו מסי מקלל

ליאונל מסי, ברצלונה. GettyImages
התגרה? מסי/GettyImages

אוהד ולנסיה משליך שקית גרעינים על פאקו אלקסאר, שחקן הקבוצה לשעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully