וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "אלקמאר קבוצה טובה אבל מכבי תל אביב לא נופלת ממנה"

שחקן ויטסה ארנהם ביקר את האקסית בהולנד: "תמיד כיף לפגוש את החברים, אני חוזר מפציעה ויש לי המון אנרגיות". קרויף בראיון בהולנד: "הקשר בין השחקנים לעיתונאים בישראל קרוב מידי"

AP

המפגש בין מכבי תל אביב לאלקמאר הערב (חמישי, 22:05, ישיר בספורט 5+) סידר לג'ורדי קרויף ביקור מולדת קצר, במהלכו התראיין ללא מעט כלי תקשורת הולנדיים. בין היתר קרויף סיפר על ימיו הראשונים בישראל וסיפק כמה פנינים. "הוצאנו את התקשורת מהמתחם שלנו, כי הקשר בין העיתונאים לשחקנים היה קרוב מדי. היה לי מזל ולקחתי כמה החלטות נכונות", סיפר המנהל המקצועי של סגנית האלופה.

בתחילת כהונתו, קרויף החליט להטמיע מערכת GPS שתספק מדדים מדויקים בנוגע לביצועים של השחקנים על המגרש. "האוכל בישראל מצוין, כולם אוכלים הרבה מאוד. לכן היינו צריכים להטיל משמעת על השחקנים. מערכת ה-GPS נועדה כדי שנדע בדיוק כמה השחקנים רצו".

עוד בנושא:
אייל גולסה צפוי לפתוח בהרכב מכבי ת"א מול אלקמאר, גם אלי דסה
איך שגלגל מסתובב לו: החזרה של מדוניאנין וארבלדזה לאלקמאר
פטר בוס ייעץ לאלקמאר: כך תעצרו את מכבי תל אביב וטל בן חיים

שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים, דור מיכה, שחקן ויטסה ארנהיים שרן ייני. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"הגעתי איך שהם נחתו". ייני עם מיכה ובן חיים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אחד האספקטים בהם קרויף מצטיין מאז בואו לישראל הוא ללא ספק בחירת מאמנים. פאולו סוזה הגיע לפיורנטינה, פאקו אייסטרן שרד תקופה לא קצרה כמאמן ולנסיה ופטר בוס קיבל ג'וב יוקרתי באייאקס. על כך סיפר קרויף: "הפילוסופיה שלנו היא לשמור על דומיננטיות בהחזקת הכדור וליצור לחץ על כל המגרש. כל המאמנים שהגיעו עזרו לנו להתקדם, ולכל אחד צופים כעת קריירה מזהירה".

שרן ייני הגיע לבקר את קבוצתו לשעבר בהולנד והתראיין לאתר הרשמי של הצהובים. "תמיד כיף לפגוש את החברים, הגעתי איך שהם נחתו", אמר, " מחר יש לי משחק ידידות עם הקבוצה השנייה של ויטסה נגד אלקמאר, כך שקצת מוזר לנסוע לשם לחזור לארנהם ואז שוב להגיע לאלקמאר".

על סיכוייה של מכבי תל אביב: "אלקמאר קבוצה טובה עם התקפה טובה, אבל מכבי תל אביב לא נופלת ממנה. הם לא רגילים לקבוצה עם אופי כזה חזק ואני מקווה שמכבי תנצח. ראיתי את הדרבי ונהניתי מאוד, תמיד צובט לי שאני לא שם, לא רק בדרבי. אני מאושר שהולך להם טוב".

על הכושר שלו: "הייתה לי בעייה בגב, שחוזרת כל כמה זמן, והייתי פצוע חודש. עכשיו אני חוזר לשחק ויש לי המון אנרגיות. המחזור הבא שלנו ביום ראשון הוא דרבי ואני מאוד רוצה לשבת לפחות על הספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully