וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס ייעץ לאלקמאר: כך תעצרו את מכבי תל אביב וטל בן חיים

בהולנד מדווחים שאקס הצהובים נתן ליריבה דגשים מקצועיים לקראת המפגש החשוב בחמישי, כולל טיפים להתמודדות מול החלוץ שנמצא בכושר מצוין. באלקמאר נרגשים משובם של ארבלדזה ומדוניאנין

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אלקמאר מקבלת סקאוטינג ממקור ראשון לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. בתקשורת ההולנדית מפרסמים היום (שלישי) שכדי להכין את עצמה למפגש מול סגנית אלופת ישראל במסגרת הליגה האירופית, הקבוצה המקומית נעזרה בשירותיו של פטר בוס.

על פי הדיווח, מאמן אלקמאר ג'ון ואן דן ברום, שבעצמו הוזכר לא אחת כמועמד לאמן את מכבי תל אביב, שוחח עם בוס, שעמד על הקווים בבלומפילד בעונה שעברה ומאמן כיום את אייאקס, וקיבל ממנו דגשים מקצועיים. ההיוועצות כללה, בין היתר, התייחסות מיוחדת לטל בן חיים, שכזכור יהיה במשחק תחת עיניהם הבוחנות של סקאוטים של אספניול.

עוד בנושא:
אספניול תעקוב אחרי טל בן חיים במשחק בין אלקמאר למכבי ת"א
קרויף: "מדוניאנין וארבלדזה יגיעו לאלקמאר עם מוטיבציה מיוחדת"

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בשירות היריבה. פטר בוס/ברני ארדוב

בהולנד מתכוננים לשובם של שוטה ארבלדזה והאריס מדוניאנין, שניים ששיחקו בעבר בקבוצה (ארבלדזה גם שימש בה כעוזר מאמן). "ברוך הבא שוטה, האיש שכבש את הלב של אוהדי אלקמאר", נכתב באתר האוהדים של הקבוצה.

הקבוצה ההולנדית מגיעה בכושר רעוע למדי למשחק. בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים היא סיימה בתיקו ובמחזור האחרון בליגה ההולנדית היא הסתפקה ב-2:3 עם ויטסה ארנהם ונותרה במקום החמישי בלבד. גם בליגה האירופית מצבה לא מזהיר, אחרי שסיימה ב-1:1 עם דאנדלק והובסה 5:0 בידי זניט, מה שבהחלט נותן לה מוטיבציה מיוחדת לקראת המפגש עם הצהובים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מדוניאנין כבר מרגיש בבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully