וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "מדוניאנין וארבלדזה יגיעו לאלקמאר עם מוטיבציה מיוחדת"

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב מוכן לקראת המפגש המכריע בליגה האירופית: "זה משחק על הכול או כלום, נגיע אחרי פגרה ארוכה". על קיארטנסון: "איתו אנו מצליחים לחלק את נטל ההבקעה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תנסה להציל את העונה האירופית שלה ביום חמישי הקרוב כאשר היא תתארח אצל אלקמאר במסגרת המחזור השלישי של הליגה האירופית. אחרי פגרת הנבחרות וההפסדים לזניט סנט פטרסבורג ודאנדוק, הצהובים של שוטה ארבלדזה מודעים לכך שהפסד בהולנד עשוי להפוך את ההעפלה לשלב הבא לבלתי אפשרית. המנהל הספורטיבי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, בחר לספר על הזווית שלו לקראת המפגש בהולנד בטורו השבועי ב'טלחראף'.

עוד בנושא:

זה אני, תתמודדו: הטור האישי של ערן זהבי, עם התייחסות ל"נאום העכברים"

שחקני מכבי תל אביב אוסקר סקאריונה, האריס מדוניאנין. ברני ארדוב
פוגש את האקסית. מדוניאנין/ברני ארדוב

"ביליתי בתקופה האחרונה בברצלונה, לונדון ואמסטרדם בעקבות השקת הספר החדש של אבי, אבל אני מעוניין להתרכז הפעם במכבי תל אביב, המועדון שלי, לקראת המשחק מול אלקמאר. שתי הקבוצות נמצאות במצב של 'הכול או כלום', והן חייבות את הנקודות כדי לחשוב על העפלה. נגיע להולנד אחרי פגרה ארוכה, לא שיחקנו משחק רשמי מאז ה-28 בספטמבר. יש את משחקי הנבחרות, אבל עבור שחקנים אחרים מדובר במנוחה של שלושה שבועות וזה לא פשוט", סיפר קרויף.

ארבלזדה והאריס מדוניאנין יפגשו את האקסית, וגם אליהם בחר ג'ורדי להתייחס: "זה מפגש מיוחד בשביל שניהם, ואני יודע שהם יגיעו עם מוטיבציה מיוחדת כדי להשיג ניצחון". מי שזכה לשבחים מיוחדים הוא וידאר קיארטנסון, שכבש ארבעה שערים בכול המסגרות מאז שהצטרף ממאלמו: "בעונה הקודמת היינו תלויים בשחקן אחד בנוגע להבקעות, הוא כבש חמישים שערים ונמכר לליגה הסינית תמורת סכום מרשים. כעת, עם וידאר אנחנו מצליחים לחלק את נטל ההבקעות ליותר שחקנים, והוא מצליח להשפיע על הסגנון שלנו בצורה טובה. במהלך המגעים עם מאלמו היינו בקשר עם סוכן שחקנים הולנדי בשם המרי ניימן, בתקווה להשלים את העסקה. אני שמח על ההגעה של קיארטנסון, הוא שחקן הרכש היקר ביותר של מכבי תל אביב. אנחנו מתפתחים גם בכיוון הזה".

לסיכום, בחר קרויף לספר גם על חגי תשרי: "חודש אוקטובר מיוחד מאוד עבור היהודים. ביום כיפור, שהוא היום הכי קדוש בלוח השנה העברי, יש שקט מדהים ובמהלך החודש הזה נהנים מימי מנוחה רבים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ורדי קרויף עם פפ גווארדיולה. טוויטר, צילום מסך
חזר להתעסק במכבי תל אביב. קרויף ופפ/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully