וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אני, תתמודדו: הטור האישי של ערן זהבי, עם התייחסות ל"נאום העכברים"

ערן זהבי, גוואנגז?ו

17.10.2016 / 10:30

"נאום העכברים" שלי אולי היה קצת בוטה אבל הכול היה אמת, ואם פרשנים לא חושבים על מילים שהם מוציאים מהפה, למה שאני אהיה עדין כלפיהם? הטור האישי של ערן זהבי, על הדבר החיובי שיצא מהראיון בטדי, הדרישות לעתיד מגוואנגז'ו R&F וטיפ לגבי בעיית הפנדלים של באר שבע

צילום מסך

בווידיאו (החל מ-1:13: השלושער של זהבי אתמול)

יום כיפור הגיע בדיוק בזמן מבחינתי, אחרי שבוע סוער עם משחקי הנבחרת. החג נכנס ואיתו השקט - בבית, זמן איכות עם המשפחה, זמן לחשוב עבורי. עם צאת הצום כבר חזרתי לסין, לארבעת המשחקים האחרונים של הליגה כאן.

היה לי חשוב לחזור לקבוצה ולהציג יכולת טובה. גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית. חשוב לי לסגור את חצי העונה הראשונה שלי כאן עם רושם חיובי, רושם גדול, ואחרי זה אני בטוח שהדברים יגיעו לבד. כולם שואלים אותי "מה גוואנגז'ו R&F צריכה לעשות כדי שאשאר?". הנקודות לדעתי ברורות. אני יודע בדיוק מה אני רוצה שיקרה. אני רוצה קבוצה תחרותית שיכולה להתמודד על תארים, וכמובן שדרוג אישי. כשטוב על המגרש, הדברים הופכים יותר קלים גם מחוץ למגרש, ואני מקווה שהכול יקרה על הצד הטוב ביותר.

המשחק אתמול מול האנגז'ו הסתיים בניצחון גדול שלנו, ועם שלושער ורושם חיובי חזק שלי, בדיוק כמו שרציתי. כנראה שכל הדיבורים על איבוד החדות וכושר המשחק, אין להם באמת אחיזה במציאות, ובגלל זה הגיע הראיון הקצת עצבני שלי אחרי המשחק נגד ליכטנשטיין בטדי.

עוד בנושא:
זהבי חזר להפציץ: שלושער ב-2:5 על האנגז'ו
מקורבי ערן זהבי: "השלושער שלו הגיע בעיתוי הכי מושלם שיש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחון גדול על האנגז'ו. זהבי שוב חוגג בסין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נאום העכברים" זה השם שהדביקו לראיון הזה. היה מדהים לראות איך לוקחים משפט מכל שאלה ומחברים את זה לכותרת אחת. משם גם הגיע "נאום העכברים". אבל ברצינות, אחרי שישבתי, נרגעתי וחשבתי, כל מה שאמרתי בראיון הזה אחרי המשחק היה אמת שמחוזקת בנתונים. החדות שלי לא ירדה, ולראיה המספרים בליגה הסינית. וכן, גם כשהגעתי לנבחרת ממכבי אחרי שפירקתי את הליגה לא כבשתי ככה גם במדים הלאומיים, ואז פרשנים לא העזו לבקר אותי ככה כי עדיין שיחקתי בארץ והם היו צריכים להיפגש איתי מדי שבוע.

אז בינינו, זה אולי היה קצת בוטה אבל זו היתה האמת. כנראה שלאנשים קשה לשמוע את האמת בפנים, בלי מעצורים. ובכלל - זה היה הרבה פחות בוטה מהביקורות לפני ואחרי המשחק של התקשורת והפרשנים. כמה מהם לא חושבים על מילים שהם מוציאים מהפה או כותבים, אז למה אנחנו כל הזמן צריכים להיות פוליטיקלי קורקט כלפיהם? זה אני, תתמודדו.

אם יצא משהו טוב מכל הסיפור הזה הוא שכל האש הוסתה אליי, וכמעט לא ביקרו אף אחד אחר. אז יודעים מה, אני קונה עוד כמה תצוגות "נפל" כאלה, ושניקח שוב את הנקודות ואחר כך שכל אחד יכתוב מה שהוא רוצה. ניפגש מול אלבניה, שוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אולי היה קצת בוטה אבל זו היתה האמת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

נחזור לליגה שלנו: מכבי תל אביב והפועל באר שבע נראות מנותקות מאוד משאר הליגה, ואני מחכה לראות את המשחק ביניהן. עוד מעט הוא יגיע. מכבי חייבת לנצח במשחק הקרוב שלה בהולנד, אחרת היא תודח מהליגה האירופית, ואני מאמין שיש לה את היכולת לנצח באלקמאר. מכבי פיתחה מן מסורת של הצלחות באירופה בשנים האחרונות ואני מאמין בה.

הפועל באר שבע ניצחה בקלות את מכבי פתח תקוה. יש לברק בכר סגל מצוין, במיוחד בהתקפה. הוא רק צריך לבחור על מי "בא לו" בכל יום נתון, ולא נראה ירידה ברמה. את הפוקוס תפס, איך לא, מיכאל אוחנה עם הגול המדהים הזה. אני לא יודע אם הוא התכוון לעשות את זה מתחילת המהלך או שהוא פשוט המשיך את המהלך בספונטניות, אבל זה לא משנה - גולים כאלה רואים רק ברמות הכי גבוהות. זה יפה לראות שחקן צעיר ששילמו עליו הרבה כסף לא מתרגש לשחק עם תג המחיר הזה על הכתפיים. אני מקווה בשבילו שהוא ימשיך להתקדם ולעבוד קשה.

מה שאני לא מבין בבאר שבע זה מדוע אין לקבוצה בועט פנדלים קבוע. בכל פעם בועט שם מישהו אחר, וזה גורם להם להחמיץ הרבה פנדלים. זה יפה לפרגן האחד לשני, אבל לקבוצה צריך שיהיה בועט קבוע, או אפילו שניים. כרגע יש יותר מדי בועטים ויותר מדי החמצות.

מכאן אני מאחל לכולם בהצלחה, ניפגש בשבוע הבא. חג שמח.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully