וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול תעקוב אחרי טל בן חיים במשחק בין אלקמאר למכבי תל אביב

18.10.2016 / 10:30

הקבוצה מהליגה הבכירה בספרד תשלח נציג להולנד על מנת להתרשם מהחלוץ. במסגרת הסכם עם מכבי פתח תקוה: בן חיים יקבל כ-275 אלף יורו, בגין סכומים שקיבל המועדון על כרטיסו עד כה. דור פרץ הפצוע לא ייצא למשחק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

חלוץ מכבי תל אביב, טל בן חיים, יהיה תחת מעקב של אספניול במשחק ביום חמישי, בו הצהובים יתארחו אצל אלקמאר ההולנדית במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

נציג של הקבוצה הספרדית צפוי להגיע למשחק ולהתרשם מבן חיים, המחזיק בסעיף יציאה ממכבי תל אביב תמורת 2.9 מיליון יורו בכל פגרת קיץ ובתנאי שהסעיף ממומש עד סוף חודש יוני. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, העבירו בן חיים ואביו אישור בלעדי לסוכן השחקנים רונן קצב, לנהל משא ומתן בליגה הסינית, כך שגם האופציה הזו פתוחה בפני השחקן. אופציה נוספת כמובן היא הישארות במכבי תל אביב בחוזה חדש ולא מן הנמנע שהוא יקבל הצעה לשדרג את חוזהו, הנאמד בחצי מיליון יורו נטו.

אלא שעוד בטרם יממש ישתדרג מקצועית או כספית, אמור בן חיים לקבל ממכבי פתח תקוה כ-275 אלף יורו, בגין כל הסכומים שקיבל המועדון עבור כרטיסו. לוואלה! ספורט נודע כי בהסכם של השחקן מול הקבוצה, שנחתם בצעירותו של בן חיים, נקבע כי הוא יקבל 20 אחוז מכל הסכומים שהמועדון יקבל עבורו. ב-15 במאי 2016, לפני כחמישה חודשים, השלימה פתח תקוה את מכירת הכרטיס של בן חיים וקיבלה עבורו 1.375 מיליון יורו, כאשר חמישית מהסכום הזה שווה כ-275 אלף יורו. על פי גורמים במכבי תל אביב, מתנהלים מגעים ברוח טובה בין פתח תקוה לבן חיים על מנת שזה יקבל את הכסף המגיע לו.

עוד בנושא

ג'ורדי קרויף: "מדוניאנין וארבלדזה יגיעו לאלקמאר עם מוטיבציה מיוחדת"

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
ספרד, סין או אולי שדרוג בישראל? בן חיים/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תמריא היום אחר הצהריים להולנד, לקראת המשחק ביום חמישי מול אלקמאר בליגה האירופית. הבוקר תקיים הקבוצה בקרית שלום את האימון האחרון שלה לפני הנסיעה ואחריו ישמעו השחקנים הרצאה מטעם איגוד השופטים, לגבי שינויי החוקה והחוקים החדשים שהוכנסו בקיץ האחרון. מדובר בהרצאה שמכבי תל אביב לא זכתה לשמוע לאורך כל הקיץ ושעלתה לסדר היום אחרי המשחק מול זניט סנט פטרסבורג, במהלכו אלי דסה התערב בצורה אסורה במשחק, מה שעלה לקבוצה בבעיטה לא ישירה מתוך הרחבה, שהפכה לשער בדרך למהפך הגדול של הרוסים.

המפגש מול אלקמאר מוגדר במועדון כבעל חשיבות עליונה, זאת בשל התוצאות המאכזבות של הקבוצה עד כה בשלב הבתים של הליגה האירופית. שני ההפסדים, לזניט ודאנדוק האירית, מחייבים את הצהובים להשיג נקודות בהולנד, אחרת העונה האירופית שלהם תגיע כמעט בוודאות לסיומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
האריס מדוניאנין מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רוצה שכל החברים יגיעו. מדוניאנין/ברני ארדוב

עבור המאמן שוטה ארבלדזה והקשר האריס מדוניאנין, מדובר בסגירת מעגל. ארבלדזה שיחק באלקמאר בין 2005 ל-2007 והיה עוזרו של לואי ואן חאל, כאשר הקבוצה זכתה באליפות ב-2009. מדוניאנין לא פחות נרגש ממאמנו, שכן אלקמאר הייתה הקבוצה המקצוענית הראשונה שלו והוא חתם בשורותיה בגיל 19 בלבד, ב-2004. השנים באלקמאר לא האירו פנים לבוסני והוא ירצה להוכיח לאוהדים ב"האפאס סטדיום" כי הוא התפתח לשחקן מוצלח.

שחקנים במכבי תל אביב מספרים כי מדוניאנין היה מאוד טרוד השבוע במציאת כרטיסים למשחק עבור בני משפחתו וחבריו הרבים. הקשר ברח מהמלחמה במולדתו להולנד ב-1992 ומרבית חבריו הם הולנדים והוא מעוניין שכולם יגיעו לצפות במשחק. מדוניאנין ביקש בימים האחרונים מחבריו לקבוצה לתת לו כל כרטיס פנוי שיש להם למשחק, מאחר שיש קושי אמיתי למצוא כרטיסים למשחק בהולנד. במועדון גם הבטיחו לנסות ולעזור לו בגיוס של עוד כרטיסים, כדי שיוכל לארח את כל מכריו במשחק מחרתיים.

דור פרץ, שנפצע בברכו במשחק האימון מול בית"ר תל אביב רמלה ביום שישי האחרון, ערך בערב החג שלשום אימון מוגבר ובמכבי תל אביב מקווים כי לא מדובר בפציעה רצינית, אולם הוא לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק בהולנד וכך גם שגיב יחזקאל. מי שעשוי לקבל קרדיט ולפתוח בהרכב הוא אייל גולסה, שמעמדו עלה בעקבות משחקי הנבחרת. על פי האימונים האחרונים, עשוי ארבלדזה להעדיף אותו על פני נוסא איגייבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully