וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אייל גולסה צפוי לפתוח מול אלקמאר, גם אלי דסה

19.10.2016 / 20:24

קשר נבחרת ישראל אמור לעלות בהרכב על חשבונו של נוסא איגייבור, שיירד אל הספסל. המגן הימני, שהיה מושעה במשחק הקודם, יחזור. ארבלדזה: "כיף לחזור לפה" (22:05, ספורט2 וספורט 5+)

AP

צפו בלקט מביצועיו של שוטה ארבלדזה במדי אלקמאר

אחרי שני הפסדים משני משחקים, מכבי תל אביב תעלה מחר לכר הדשא ב-AFAS סטדיון באלקמאר למשחק נגד AZ המקומית במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים בליגה האירופית (חמישי, 22:05, ספורט2 וספורט 5+).

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי לפתוח. גולסה/ברני ארדוב

עבור מאמן מכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה, המשחק מחר יהיה מרגש במיוחד. כשחקן הוא לבש את מדי הקבוצה המקומית במשך שנתיים מוצלחות למדי ובהמשך התחיל בה את קריירת האימון כעוזרם של לואי ואן חאל, רונאלד קומאן ודיק אדבוקט.

"כיף לחזור לפה. נכנסתי והרגשתי משהו חם בלב", אמר ארבלדזה במסיבת העיתונאים, "אפשר לראות על הקירות כמה המועדון מכבד את שחקני העבר שלו. זה תמיד מיוחד. כשעליתי למגרש זה העלה לי הרבה זכרונות מהעבר, כיף לחזור. הקדנציה הראשונה שלי הייתה כאן כשחקן והשגנו כמעט הכל. הבקענו הרבה ושיחקנו כדורגל טוב, אבל הפסדנו בגמר הגביע. אלוהים גדול והוא לא שוכח, לאחר מכן הוא נתן לי הזדמנות להביא לכאן אליפות כעוזר מאמן".

גם האריס מדוניאנין זוכה להתעניינות רבה בהולנד, אחרי שהתחיל את הקריירה באלקמאר. ארבלדזה אמר: "אני זוכר כמה שערים שהאריס כבש כאן. היה לו עוד הרבה עתיד ועכשיו הוא עוזר לי לשחק כדורגל טוב. המשחק מחר יהיה משחק טוב. התרבות של AZ ומכבי דומה, שתיהן קבוצות התקפיות שאוהבות לשחק קדימה. שתי הקבוצות צריכות לנצח וזה ייצור משחק טוב מחר".

אייל גולסה צפוי לקבל אשראי משוטה ארבלדזה ולפתוח בהרכב מכבי תל אביב. קשר נבחרת ישראל יתפוס את מקומו של נוסא איגייבור. גם אלי דסה צפוי לפתוח אחרי שנעדר מהמשחק הקודם בליגה האירופית בשל הרחקה.

מאמן אלקמאר, ג'ון ואן דן ברום. AP
לא יכול לאבד עוד נקודות. ואן דן ברום/AP

אלקמאר תתייצב למשחק בעיצומה של תקופה לא טובה; ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, כולל תבוסה 5:0 בסנט פטרסבורג. הקבוצה של ג'ון ואן דן ברום הסתפקה ב-1:1 ביתי בלבד מול דאנדוק במחזור הראשון ואיבוד נקודות נוסף ב-AFAS סטדיון ירחיק אותה משמעותית מהעפלה לשלב הבא.

אלירזה ג'אנבאחש האיראני קיבל רשות מראשי המועדון לא לשחק נגד סגנית האלופה הישראלית. רון פלאר עדיין לא החלים מפציעה והוא ייעדר. כנראה שהקשר האחורי סטיין וויטנס יחליף אותו במרכז ההגנה. ואוט וחהורסט שהוזכר כמועמד לצהובים בשנה האחרונה, יפתח בחוד.

"זה מאוד מאכזב שרון לא יוכל לשחק. נתנו לו לנוח נגד ויטסה וחשבנו שהוא יהיה מוכן למשחק נגד מכבי, אבל הוא עדיין לא כשיר", אמר המאמן ואן דן ברום, "אנחנו חייבים לנצח, אחרת כמעט בטוח שנהיה מחוץ לאירופה בתום שלב הבתים".

seperator

הרכבים משוערים

אלקמאר: סרחיו רוצ'ט, פרננדו לואיס, סטיין וויטנס, רנס ואן איידן, ריציאנו האפס, דריק לוקאסן, בן ריאנסטרה, יוריס ואן אוברם, דאבניי דוס סנטוס, פרד פריידיי, ואוט וחהורסט.

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, אייל גולסה, אוסקר סקאריונה, טל בן חיים, וידאר קיארטנסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully