וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'לסי הקדישו את הניצחון לוויליאן, פפ: "הגיע לנו לנצח, לבארסה יש חלק קדמי מופלא"

הבלוז תמכו בקשר הברזילאי שאיבד את אימו, מאמן מנצ'סטר סיטי שמר על אופטימיות אחרי התיקו מול אברטון: "ננסה לשלוט בקצב גם בקאמפ נואו". דלה אלי: "צריכים להיות יותר קטלניים"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
אופטימי. פפ/GettyImages

המחזור השמיני בליגה האנגלית יצא היום (שבת) לדרך עם חגיגה של צ'לסי על האלופה, לסטר. מנצ'סטר סיטי מעדה מול אברטון, רגע לפני המפגש מול ברצלונה בליגת האלופות, והיא כבר עם שני משחקים רצופים ללא ניצחון בממלכה. טוטנהאם, שיצאה לפגרת הנבחרות עם ניצחון על סיטי, לא הצליחה להמשיך את המומנטום והסתפקה ב-1:1 דרמטי מול ווסט ברומיץ'.

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי החמיצה שני פנדלים ב-1:1 מול אברטון
גרמניה: רק 2:2 לבאיירן מינכן בפרנקפורט, 90 דקות והפסד לאלמוג כהן
איטליה: רומא עלתה למקום השני בזכות ניצחון 1:3 בנאפולי
צפו בתקציר: ברצלונה גברה 0:4 על דפורטיבו לה קורוניה, ליאו מסי חזר וכבש
3,000 חזירי פלסטיק נזרקו למגרש, המשחק בליג 1 האנגלית נעצר

seperator

הבלוז כתשו 0:3 את השועלים והורידו את מפלס הלחץ סביב אנטוניו קונטה. המאמן האיטלקי שוב עמד במרכז הסערה בעקבות עימות עם דייגו קוסטה. החלוץ לא אהב את הביקורת של קונטה ובמהלך המחצית השנייה סימן למאמן כי אם הוא לא מרוצה מהיכולת שלו, הוא מוזמן להחליף אותו. קוסטה, שכבש את השביעי שלו העונה בליגה, סיים 90 דקות. שחקני צ'לסי בחרו להקדיש את הניצחון לוויליאן, שאיבד את אימו במהלך השבוע.

אדן הזאר בירך על ההחלטה להציב אותו מתחת לקוסטה: "זו השיטה בה אני משחק בנבחרת, ואני שמח. אני מעדיף להיות במרכז המשחק מאשר באגף. הגיע לנו לנצח כי יצרנו הרבה מצבי הבקעה. בחרתי לחגוג עבור ווילי (הכינוי של וויליאן), המחשבות שלנו היו איתו אחרי המוות של אמו".

אנגולו קאנטה, שפגש את האקסית ונבחר לאיש המשחק, הוסיף: "זה היה משחק מיוחד עבורי, ואני שמח עבור צ'לסי על הניצחון. אני מקווה להבקיע בפעם הקודמת, לא הצלחתי לנצל את ההזדמנות הפעם".

פפ גווארדיולה נותר מאוכזב לקראת המפגש מול האקסית ברביעי: "לאורך כל הקרייירה שלי התמודדתי מול קבוצות שתוקפות. אברטון לחצה אותנו, ולא הצלחנו להתאים את עצמנו במהלך המשחק. הם דחפו קדימה בצורה מרשימה, בברצלונה אנחנו ננסה לשלוט בכדור. אהבתי את ההופעה של השחקנים שלי היום, הגיע לנו לנצח".

רונאלד קומאן בחר לסמן את הגיבור של הטופיז, מרטין סטקלנבורח, שכיכב עם שתי עצירות פנדלים: "הוא היה במטיבו. אני מרוצה מהנקודה, כי סיטי היא קבוצה מעולה. לא הגיע לנו יותר, אני שמח על הצורה שבה הופענו".

דווקא אחרי הניצחון על סיטי לפני פגרת הנבחרות, טוטנהאם הצליחה לחלץ נקודה מול ווסט ברומיץ'. מאוריסיו פוצ'טיניו הסביר: "אני מרגיש מאוכזב, אבל הצגנו אופי מרשים. ההופעה שלנו הייתה טובה, התוצאה פחות". הדאגה הגדולה אצל התרנגולים היא פציעתו של טובי אלדרווילד.

דלה אלי, שהציל את טוטנהאם עם שער דרמטי, הוסיף: "לא היה לנו קל. שלטנו בקצב מהפתיחה, אבל היינו צריכים להיות יותר קטלניים. השוער שלהם נתן הצגה, הוא היה מעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully