וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי החמיצה שני פנדלים ב-1:1 מול אברטון

סטקלנבורח עצר את דה בראונה ואגוארו, אבל נוליטו (72) הציל נקודה והשאיר את פפ בפסגה. ארסנל צמודה אליה אחרי 2:3 על סוונסי, תיקו לטוטנהאם, שישייה לבורנמות', 0:3 לצ'לסי על לסטר

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי מסמן 22 ומקדיש את השער לחברו וויליאן. רויטרס
לא עוצר. דייגו קוסטה/רויטרס

אחרי פגרת הנבחרות, חזרה היום (שבת) הפרמיירליג לפעילות עם המחזור השמיני, שנפתח עם 0:3 קליל של צ'לסי על לסטר סיטי. המוליכה מנצ'סטר סיטי שמטה נקודות עם 1:1 מול אברטון, במשחק בו החמיצה שני פנדלים. ארסנל נצמדה אליה עם 2:3 על סוונסי, בעוד טוטנהאם פספסה הזדמנות לחלוף על פניה אחרי 1:1 דרמטי מול ווסט ברומיץ'. שישייה מוחצת לבורנמות', ניצחונות גם לווסטהאם וסטוק סיטי.

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
כמו דייגו קוסטה, גם הוא הקדיש את השער לוויליאן עם סימון המספר 22. אדן הזאר/רויטרס

צ'לסי - לסטר סיטי 0:3

האלופה חזרה לאצטדיון בו נערך עבורה מסדר הכבוד לאחר הזכייה ההיסטורית בעונה שעברה, אבל הפעם היא זו שערכה מסדר כבוד ספונטני ופרשה שטיח אדום בפני שחקניו של אנטוניו קונטה. צ'לסי שלטה באופן מוחלט מהרגע הראשון, השיגה יתרון מוקדם מרגלי דייגו קוסטה שחגג את השביעי שלו העונה ולמעשה סגרה עניין כבר בדקה ה-33 כשאדן הזאר עבר את קספר שמייכל והרשית את השני. צמד הכובשים הקדיש את השערים לחבר וויליאן, שנעדר מהמשחק לאחר ששכל את אמו. בגארבג' טיים של המחצית השנייה, ויקטור מוזס, שהרוויח מקום בהרכב מאז המעבר למערך של 3-4-3, התכבד בשער היפה במשחק אחרי דאבל-פס ובישול מבריק בעקב של המחליף נת'ניאל צ'אלובה. לסטר עם עוד תצוגה איומה, נותרה ללא ניצחון בסטמפורד ברידג' מאז ספטמבר 2000.

דקה 7: גול! רגע אחרי ששמייכל מנע שער של מוזס, המארחת קיבלה קרן וחגגה. מאטיץ' הסיט עם העקב לצד השני ודייגו קוסטה ברח למורגן ונותר חופשי כדי להרשית את השביעי שלו בליגה. 0:1 לצ'לסי.

דקה 33: גול! הבלגן בהגנת לסטר הוביל לשער שני. פדרו הצליח תוך כדי נפילה לבעוט את הכדור על הזאר, שהשתלט, התקדם, עבר את שמייכל וגלגל פנימה. 0:2 לצ'לסי.

דקה 57: קאנטה דהר קדימה ושלח מצוין את מוזס, אבל הבעיטה של שחקן הכנף נהדפה היטב על ידי שמייכל.

דקה 73: כמה קרוב לשער של קאנטה מול האקסית. הצרפתי הנמרץ הוציא התקפה מהירה של צ'לסי, שמייכל עצר פעם אחת עם הרגל והכדור הגיע לקאנטה שבעט חזק לעבר המסגרת, אך הפעם מורגן הציל.

דקה 80: גול! השער היפה במשחק. מוזס ביצע דאבל-פס עם המחליף צ'אלובה, שהחזיר לו עם עקב אלגנטי. מוז לא התבלבל מול שמייכל וירה פנימה כדי לקבוע 0:3 לצ'לסי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי מאוכזב. GettyImages
קאמבק מתסכל. קווין דה בראונה/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - אברטון 1:1

רגע לפני שהוא מבקר שוב בקאמפ נואו, פפ גווארדיולה ראה את קבוצתו שומטת נקודות חשובות במשחק מוזר שכלל שליטה כמעט מוחלטת בשדה, פיגור מפתיע ובעיקר שתי החמצות מהנקודה הלבנה. גם קווין דה בראונה שחזר מפציעה וגם סרחיו אגוארו שעלה מהספסל, נעצרו אצל מארטן סטקלנבורח המצוין כשבעטו מהנקודה הלבנה. למזלם, נוליטו המחליף נגח את השוויון בדקה ה-72, שמונה דקות אחרי שער היתרון של רומלו לוקאקו במתפרצת יחיד. רונאלד קומאן לא הפסיד לחברו מימי הדרים טים ונותר במקום השישי, מרחק ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי הראשונה.

דקה 43: החמצת פנדל! ג'אגיילקה הפיל ברחבה את דויד סילבה וסידר פנדל למנצ'סטר סיטי. דה בראונה בעט בחצי גובה ימינה, אבל סטקלנבורח זינק והדף נהדר. עדיין 0:0.

דקה 64: גול! מנצ'סטר סיטי בהלם. לוקאקו קיבל כדור עוד במחצית המגרש שלו, לקח את קלישי לטיול והטעה אותו בתוך הרחבה לפני שבעט לרשת. 0:1 מפתיע לאברטון.

דקה 70: החמצת פנדל! סטקלנבורח בשיאו. אגוארו המחליף הוכשל על ידי ג'אגיילקה שגרם לפנדל שני בצורה אומללה. הארגנטינאי ניגש בעצמו אל הנקודה הלבנה, אבל השוער ההולנדי זינק נפלא, שוב לצד ימין, ועצר בפעם השנייה.

דקה 72: גול! חילוף בינגו של גווארדיולה. נוליטו, אחרי פחות מדקה על המגרש, נגח פנימה אחרי הגבהה של דויד סילבה והשווה עבור מנצ'סטר סיטי ל-1:1.

מארטן סטקלנבורח שוער אברטון עוצר את הפנדל של קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מארטן סטקלנבורח עוצר את הפנדל של קווין דה בראונה/רויטרס
שחקני אברטון מברכים את השוער מארטן סטקלנבורח. רויטרס
כוכב המשחק מארטן סטקלנבורח/רויטרס

ארסנל - סוונסי 2:3

התותחנים נצמדו למנצ'סטר סיטי בפסגה בעזרת ניצחון שישי ברציפות, שהיה קשה במיוחד. סוונסי, עם המאמן האמריקאי החדש בוב בראדלי, הייתה קרובה לשוויון מול 10 שחקנים בעקבות הרחקתו של גרניט ג'אקה בדקה ה-70, אבל ארסנל החזיקה מעמד ושמרה על היתרון שהשיגה הודות לצמד של תיאו וולקוט הלוהט ושער נפלא של מסוט אוזיל ביום הולדתו ה-28. גילפי סיגורדסון והמחליף בורחה באסטון רק צימקו עבור האורחים שנותרו עם ארבע נקודות בלבד.

דקה 27: גול! אמאט ניסה להשתלט על כדור ברחבה שלו במקום להרחיק, וולקוט אמר תודה והשתחל בין הבלם לשוער פביאנסקי כדי להבקיע את הרביעי שלו בפרמיירליג העונה. 0:1 לארסנל.

דקה 32: גול! כדור קרן פגע ברגל של סיגורדסון ושוב נפל לפתחו של וולקוט, שהשלים צמד מהיר וחגג את החמישי שלו בליגה. 0:2 לארסנל.

דקה 38: גול! שחקני ארסנל התמסרו על סף הרחבה, עד שג'אקה איבד כדור לסיגורדסון, שמ-16 מטרים בעט חזק אל הרשת של צ'ך. סוונסי צימקה ל-2:1.

דקה 57: גול! אוזיל חגג יום הולדת בסטייל עם טיל מהאוויר לרשת העליונה, אחרי מסירה מתוחכמת של אלכסיס. 1:3 לארסנל.

דקה 66: גול! סוונסי לא מוותרת. בארו פרץ באגף והעביר כדור רוחב למחליף באסטון שכבש מקרוב את שער הבכורה שלו באנגליה. האורחים הקטינו ל-3:2.

דקה 70: כרטיס אדום! זה לא היום של ג'אקה, שאחרי הטעות בשער הראשון הוסיף הרחקה ראשונה בפרמיירליג. ארסנל ב-10 שחקנים.

דקה 84: כמה קרוב לשלושער של וולקוט. החלוץ בעט מ-16 מטרים לקורה והכדור התגלגל על הקו ויצא החוצה.

דקה 90+4: עוד החמצה אדירה של וולקוט, שמול שער כמעט חשוף בעט מ-10 מטרים אל המשקוף בסיומה של מתפרצת.

תיאו וולקוט שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
פתאום הפך לשועל רחבות. תיאו וולקוט חוגג/רויטרס

ווסט ברומיץ' - טוטנהאם 1:1

הפגרה עצרה את התרנגולים, שלא השכילו להשיג ניצחון ליגה חמישי ברציפות וסיימו ב-1:1 מול ווסט ברומיץ' בפעם השלישית ברציפות. זהו גם תיקו שישי בתשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. נאסר צ'אדלי, ששיחק ארבע עונות בטוטנהאם ונמכר תמורת 12.5 מיליון יורו לווסט ברומיץ' לפני סיום חלון ההעברות, הפתיע עם שער בדקה ה-82, אבל דלה עלי הציל נקודה עם שוויון דקה לסיום.

דקה 82: גול! לוריס הדף לקורה את הבעיטה החזקה של מקליין אחרי כדור קרן, אבל הראשון שהיה על הריבאונד הוא האקס צ'אדלי שירה פנימה. 0:1 לווסט ברומיץ'.

דקה 89: גול! עלי הציל נקודה. אריקסן הצליח למסור לקשר נבחרת אנגליה בין פקעת של שחקנים, ועלי בעט חכם עם החלק החיצון אל הרשת. טוטנהאם השוותה ל-1:1.

נאסר צ'אדלי שחקן ווסט ברומיץ'. רויטרס
לא התחשב באקסית. נאסר צ'אדלי/רויטרס

בורנמות' - האל סיטי 1:6

מייק פילן קיבל קביעות כמאמן האל סיטי, אבל אחרי הביקור שלו בבורנמות' מעמדו לא בדיוק יציב. ג'וניור סטניסלס כיכב עם צמד (45 בפנדל ו-65) וגם בישל לבלם סטיב קוק (41). המגן השמאלי צ'רלי דניאלס פתח בחגיגה בדקה החמישית וצ'רלי ווילסון (83) ודן גוסלינג (88) חתמו. ריאן מייסון רק השווה זמנית (34).

סטוק סיטי - סנדרלנד 0:2

מה תגידו על ג'ו אלן? הרכש מליברפול לא מפסיק להבקיע ולמעשה מצא את הרשת חמש פעמים בארבעת משחקיו האחרונים בקבוצה ובנבחרת. אחרי שערי השוויון לרשת ווסט ברומיץ', מנצ'סטר יונייטד והשער באוסטריה, הוא סיפק צמד עם נגיחה מקרוב (8) ובעיטה חדה בשמאל (45) כדי לסדר לסטוק סיטי ניצחון ביתי על נועלת הטבלה שנותרה עם שתי נקודות בלבד. אלן כבר עם ארבעה שערי ליגה העונה - שווה לשיא הקריירה שלו.

קריסטל פאלאס - ווסטהאם 1:0

אחרי שצברה רק נקודה אחת בחמשת המחזורים האחרונים, ווסטהאם השיגה ניצחון שני העונה על חשבונו של מאמנה לשעבר אלן פארדיו ונחלצה מהקו האדום. אדם קרסוול בישל בכדור רוחב מצוין למנואל לאנסיני בדקה ה-19, כשבתוספת הזמן של המחצית הראשונה החמיץ כריסטיאן בנטקה מהנקודה הלבנה. פאלאס לא הצליחה להשוות גם כאשר הפטישים נותרו ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של קרסוול בדקה ה-75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully