וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 2:2 לבאיירן מינכן בפרנקפורט, 90 דקות והפסד לאלמוג כהן

האלופה הוליכה 1:2 מול 10 שחקנים, אבל מרקו פביאן השווה עם החזה (78). הישראלי השלים לראשונה משחק מלא באינגולשטאדט, שהפסידה 2:1 בקלן. גלאדבך החמיצה שני פנדלים ב-0:0 מול המבורג

מרקו פביאן פרנקפורט. GettyImages
גיבור היום. מרקו פביאן/GettyImages

אחרי פגרת הנבחרות, בה צברה גרמניה שש נקודות מול צ'כיה וצפון אירלנד, חזרה אתמול (שישי) הבונדסליגה לפעילות עם המחזור השביעי כשהיום נערכה המאסה העיקרית של המשחקים. במוקד, באיירן מינכן המשיכה לאכזב עם 2:2 מול פרנקפורט (טואטחה לא שותף). אלמוג כהן שיחק 90 דקות באינגולשטאדט שהפסידה 2:1 בקלן וירדה למקום האחרון. במשחק שפתח את המחזור נפרדו בורוסיה דורטמונד השלישית והרטה ברלין השנייה ב-1:1 סוער מאוד. ורדר ברמן ניצחה 1:2 את לברקוזן.

אריאן רובן באיירן מינכן. GettyImages
חזר לעניינים. אריאן רובן/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 2:2

נראה שהפגרה באה לבווארים בזמן מוצלח מאוד. באיירן מינכן לא הרשימה במשחקיה האחרונים, הפסידה 1:0 לאתלטיקו מדריד בחוץ וסיימה ב-1:1 ביתי מול פ.צ. קלן המפתיעה, שגם הייתה יכולה לנצח אך החמיצה ממש רגע לפני שריקת הסיום. הערב האלופה שוב לא הרשימה וסיימה בתיקו מאוד מאכזב מבחינתה. המשחק החל טוב מבחינת האורחים כשאריאן רובן הנפלא כבש בדקה העשירית אחרי בישול של אלאבה וחלף על פני רוי מקאי ככובש ההולנדי הפורה ביותר בהיסטוריה של באיירן (79 שערים). המארחים לחצו ובאו על שכרם עם שוויון של סאבולץ הוסטי ההונגרי עם בעיטה מקרוב שתי דקות לפני ההפסקה.

רוברט לבנדובסקי ישב על הספסל ובהיעדרו שוב היה זה יוזוע קימיש שהגיח וכבש לבאיירן (62) אחרי שהשתלט על בעיטה לא טובה של הומלס וסובב מקרוב לפינה הרחוקה. הסיכוי של פרנקפורט להשוות נראה קלוש אחרי שסאבולץ הוסטי הורחק בצהוב שני (65), אך מרקו פביאן החלוץ המקסיקני השתלט על ניסיון בעיטה של צ'נדלר וכבש מקרוב עם החזה כדי לסדר לקבוצתו נקודה יקרה. טאלב טואטחה אגב, ישב על הספסל של פרנקפורט אך לא שותף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 1:1

24 משחקים ברציפות לא הפסידה בורוסיה דורטמונד בבית בבונדסליגה. הערב היא הייתה קרובה לספוג הפסד ראשון מאז ה-1:0 מול באיירן מינכן שלאחריו התחילה ברצף הזה. לשמחתה, היא יצאה עם נקודה מהמפגש מול הרטה ברלין לאחר שהצליחה לחזור מפיגור ולמרות שתי החמצות ענקיות של פייר אמריק אובמיאנג.

הקבוצה מהבירה עלתה ליתרון בדקה ה-51. ודאד איבישביץ' הכניס כדור עומק ענק עם העקב לוולנטין שטוקר, שנותר לבד מול בן ארצו רומן בורקי והכניע אותו כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-67 הגיע פייר אמריק אובמיאנג להזדמנות מצוינת. עוסמאן דמבלה הכניס לו כדור עומק מצוין, הגאבוני נותר לבד מול רונה יארסטיין וניסה להקפיץ מעליו, השוער הצליח לגעת בכדור ולהסיט אותו אל הקורה. בדקה ה-76 קיבלה דורטמונד הזדמנות נהדרת לאזן. גנקי הראגוצ'י היפני עצר בידו ברחבה בעיטה שבעט שינג'י קגאווה (שבעצמו עצר את הכדור עם היד). אובמיאנג בעט את הפנדל, אבל עשה את זה ברשלנות ושוב נעצר אצל השוער הנורבגי בן ה-32.

בדקה ה-80 הצליח אובמיאנג למצוא סוף סוף את הרשת. דמבלה קיבל כדור עומק בשמאל והשאיר את הגאבוני מול שער ריק עם כדור רוחב מתוזמן היטב וזה 1:1. בדקה ה-84 נותרה דורטמונד בעשרה שחקנים. אמרה מור הוכשל על ידי סבסטיאן לנגקאמפ, שתפס אותו ולא שחרר. הטורקי הצעיר השתחרר מהתפיסה ודחף אותו אל הדשא. השופט שלף לו אדום ישיר. גם ולנטין שטוקר, כובש השער של הרטה, הורחק בדקה ה-90 לאחר עבירה מכוערת מאוד מאחור על מתיאס גינטר.

ורדר ברמן - באייר לברקוזן 1:2

המארחת נמלטה מהקו האדום והנחילה ללברקוזן הפסד ליגה שלישי העונה , ושלישי רצוף מולה אחרי שניצחה 1:3 בגביע והביסה את לברקוזן 1:4 בחוץ בליגה. זלטקו יונוזוביץ' העלה את ורדר ברמן ליתרון בדקה ה-12, אבל הקאן צ'לחנוילו השווה בנגיחה בדקה ה-27. מי שהכריע את המשחק הוא הילד בן ה-19 עוסמאן מאנה, הפליט מגמביה, שחגג שער בכורה בבונדסליגה עם הבקעה תוך כדי גלישה בדקה ה-59.

עוסמאן מאנה שחקן ורדר ברמן מול ברנד לנו שוער באייר לברקוזן. GettyImages
שער בכורה בבונדסליגה. עוסמאן מאנה מול ברנד לנו/GettyImages

פ.צ. קלן - אינגולשטאדט 1:2

אחרי שהקרב על המקום השני אתמול בין בורוסיה דורטמונד להרטה ברלין הסתיים בתיקו, פ.צ קלן המפתיעה שחמקה מתחת לרדאר חלפה על פני השתיים והמשיכה את העונה המצוינת שלה על חשבון הקבוצה של אלמוג כהן, שפתח בהרכב האורחים ושיחק 90 דקות לראשונה העונה. אולם, כוכב הערב הזה היה אנתוני מודסטס החלוץ הצרפתי שכבש את הראשון בדקה ה-28 אחרי בישול חכם של אוסאקו והכפיל בפנדל שש דקות לפני ההפסקה, כשלוקאס הינטרסר רק מצמק בתוספת הזמן. זה היה הפסד הליגה השישי ברציפות של אינגולשטאדט, שסוחבת את כל הליגה על גבה וכרגע היא המועמדת הבכירה לרדת לבונדסליגה השנייה.

אנתוני מודסטה פ.צ קלן. GettyImages
עונה מצוינת שלהם. שחקני קלן חוגגים את השער של אנתוני מודסט/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - המבורג 0:0

בורוסיה מנשנגלאדבך, שמאוד אוהבת לשחק בבית, הגיעה למשחק מול סוגרת הטבלה כפייבוריטית ברורה ובדקה ה-25 היה נדמה שהיא משייטת לניצחון קליל אחרי שקלבר רייס בלמה הברזילאי של המבורג הורחק בעקבות הכשלה ברחבה, אך אנדרה האן החמיץ את הפנדל. גלאדבך המשיכה לתקוף ואחרי שעה של משחק קיבלה פנדל נוסף. הפעם לארס שטינדל היה זה שבעט, אך מצא רק את הקורה לשמחתו של רנה אדלר והמבורג הצליחה להשיג נקודה יקרה מבחינתה שחילצה אותה מהמקום האחרון.

משחקים נוספים

אוגסבורג - שאלקה 1:1
לאוגסבורג: דניאל באייר (77), לשאלקה: נביל בנטאלב (65)

הופנהיים - פרייבורג 1:2
להופנהיים: סנדרו ואגנר (34), אנדריי קרמאריץ' (81). לפרייבורג: פלוריאן נידרלמכר (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully