וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסור ארז: משחק מקדים על פתיחת העונה של מכבי תל אביב ביורוליג

אוברדוביץ': 482 משחקי יורוליג. בלאט: 200 משחקי יורוליג. אדלשטיין: 0. האם צוות האימון של מכבי תל אביב העונה הוא חסרון או יתרון? מה עשו מאמני רוקי קודמים במצבו ומה השוני ממאמן ירושלים? משחק מקדים פותחת עונת יורוליג, בונוס: איזה שחקנים מודים שהם מעשנים?

ברני ארדוב

מכבי תל אביב תפתח הערב (חמישי) את השלב הראשון - והארוך - של עונת היורוליג שלה במשחק חוץ מול ארמאני מילאנו (21:00, ערוץ 5). משחק מקדים, תכנית הכדורסל של וואלה! ספורט, ניתחה בשבוע שעבר את שינויי הסגלים בקיץ האחרון של מכבי תל אביב והפועל ירושלים לקראת פתיחת ליגת העל בכדורסל. בתכנית היום רון שחר, מנחה המירוץ למיליון ופריק כדורסל לעת מצוא, הצטרף להילה קובו, שי האוזמן ואהרל'ה ויסברג לדיונים באולפן השקוף לקראת פתיחת היורוליג, כשבמוקד - ניתוח צוות האימון של מכבי.

עד כמה משמעותי חוסר הניסיון של אדלשטיין ביורוליג ובמערכת הלחוצה של מכבי תל אביב? האם עוזריו, גם הם חסרי ניסיון במסגרות הללו, מפצים על חסרונותיו? מה צריך לעשות בשלב הזה של העונה כדי לצאת ממילאנו עם ניצחון? (רמז: לשים את הכדור אצל גאודלוק), מה הקשר בין סימונה פיאנג'יאני ומרלון ברנדו, ולמה אסור לכם לפספס את המופע של רון שחר. צפו בתכנית.

עוד בנושא

21:00, ערוץ 5: ארמאני מילאנו - מכבי תל אביב
מאחורי הק?ל??עים על ההישג המפתיע של מכבי תל אביב
לתכנית הקודמת של משחק מקדים
סילבן לנדסברג בראיון: "מעט קבוצות יוכלו לנצח אותנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully