וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרת איכות: משדר לקראת פתיחת עונת 2016/17 בליגת העל בכדורסל

מכבי ת"א והפועל ירושלים קישטו את הליגה בשחקנים נוצצים, אבל האם באמת מצפה לנו עונה טובה יותר, ורמה גבוהה יותר. ומי מהן התחזקה יותר? בשביל זה יש את משחק מקדים, שחוזרת מפגרה

מערכת וואלה!

"משחק מקדים" חוזרת! ואל הירש, האוזמן, ויסברג וקובו מצטרפים העונה גם סטודמאייר, ווימס, גאודלוק, פינאנג'יאני, אדלשטיין ואחרים. במוצאי שבת מתחיל המחזור הראשון של ליגת העל בכדורסל, ליגת ווינר, עם מפגשים מסקרנים בין האלופה ראשון לציון מול הפועל אילת או משחק שייערך בהמשך בין מכבי חיפה מול הפועל תל אביב. אבל עיקר העניין ייסוב סביב הסגלים החדשים לגמרי שמציגות הקבוצות הבכירות: מכבי תל אביב, הפועל ירושלים והאלופה מעיר היין.

איפה מכבי תל אביב התחזקה יותר – בקו האחורי או בקו הקדמי? האם תוקנו כל הליקויים מהפיאסקו של העונות האחרונות? איפה השיפור הכי דרמטי של המועדון בקיץ? מי יהיה העונה המנהיג של הפועל ירושלים? האם לקו האחורי שלה יש פוטנציאל להישגים אמתיים או לברדק על המגרש? מי אמור להזין את סטודמאייר בכדורים? מה חושבים על כוכב ה-NBA לשעבר שחקני הליגה? איפה בכלל שון דוסון – ומה המילה הכי גסה שאהר'לה הצליח לומר עליו? ושאלת השאלות: מה חברי הפאנל עשו בקיץ האחרון?
צפו בתכנית שמסכמת בפחות מעשר דקות את כל מה שחשוב לדעת על הכדורסל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully