וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "יש לי עוד הרבה דברים ללמוד על כדורסל. אני לא חכם כמו שחשבתי"

גולדן סטייט הרשימה התקפית בקדם עונה, קווין דוראנט נהנה מבכורה מלהיבה באורקל ארינה ומצפה להמשך ("פה הכל שונה, כיף פה מאוד"). ואן גנדי בהצהרה חריפה על פרשת דרק רוז: "שחקן שיואשם באלימות נגד נשים צריך להיות מושעה לעונה שלמה"

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר עם קווין דוראנט. AP
רווצה ללמוד וליהנות. דוראנט וקר/AP

אומנם זה רק קדם עונה, ובסך הכל הבכורה של קווין דוראנט באוראקל ארינה, אבל היכולת ההתקפית שהציגה הלילה (רביעי) גולדן סטייט מרמזת עד כמה מלהיבה וחזקה תוכל להיות השנה גולדן סטייט. אלופת המערב הביסה 75:120 את הקליפרס, קלעה 71 נקודות ב-24 הדקות הראשונות, סיימה את הערב עם 51.4 אחוז מהשדה, 51.7 אחוז מהשלוש, וסיימה עם 29 אסיסטים מתוך 37 סלי שדה. הווריירס עלו ל-20 הפרש (9:29) כבר ברבע הראשון, כולל ריצת 4:22.

עוד בנושא

קדם עונה: גולדן סטייט דרסה 75:120 את הקליפרס
דוראנט סיים עם 21 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים
8 נקודות לעומרי כספי, 3 דקות ונקודה ראשונה לשון דאוסון
מחממים את הפרקט: השינויים של אטלנטה הוקס לקראת עונת 2016/17
טיירון לו: "לא הארכתי חוזה באמצע העונה מתוך כבוד לדיוויד בלאט"

דוראנט, שסיים את הערב המרגש שלו עם 21 נקודות, התייחס להשתלבות שלו בגולדן סטייט ואמר: "יש עוד הרבה דברים שאני צריך ללמוד על כדורסל. אני לא חכם כמו שחשבתי, לא יודע הכל על המשחק. הוא משוחק פה בצורה שונה מאוד ממה שהכרתי עד עכשיו". עם זאת דוראנט התעקש שזו לא עקיצה על קבוצתו לשעבר. "זו לא ביקורת על אוקלהומה סיטי", אמר, "זו לא ביקורת על החברים שלי לשעבר או על המועדון. כלומר, פה הכל שונה. כיף פה מאוד. היה גם כיף במקום שבו הייתי, אבל הפרק הזה כבר הסתיים עבורי". על הגיוון ההתקפי של גולדן סטייט אמר דוראנט ש"בצורה שבה אנחנו מתקיפים, כל היריבות יצטרכו להיות דרוכות מאוד מולנו, ולא משנה אם זה קליי, אני או סטף".

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, סטפן קרי. AP
51.4 אחוז מהשדה, 51.7 אחוז מהשלוש. גולדן סטייט/AP

* פרשן ESPN ג'ף ואן גנדי התייחס לתביעה נגד דרק רוז, שמואשם באונס, וטוען ששחקן שמואשם בעבירות תקיפה נגד נשים חייב לקבל עונש השעיה לעונה שלמה. "כרגע המצב שלו מטיל צל על כל העונה של הניקס. על אף שכולם רוצים להתעלם מזה, יש לזה משמעות גדולה", אמר ואן גנדי על רוז, ופירט: "אני לא יודע את הפרטים הספציפיים על המקרה של רוז, אבל כל 9 שניות בארה"ב אישה מותקפת. זו מגפה...

"אני יכול להגיד דבר כזה: דארן קוליסון מסקרמנטו קינגס ספג השעיה של שמונה משחקים אחרי שהורשע באלימות בתוך המשפחה. אני אוהב את כל מה שאדם סילבר עושה (נגד אלימות), אבל אני מציע לקחת את זה צעד קדימה - כל עבירה נגד אישה תגרור להשעיה מעונה שלמה. ואחרי עבירה נוספת, אתה בחוץ. בואו ננסה להפסיק לוותר. כי מה שאני למדתי, שזו לא טעות. זו בחירה. זו בחירה לבצע אקט אלים.... שמונה משחקים, והוא חוזר. אני חושב שאנחנו צריכים לעשות יותר, ה-NBA צריך לעמוד בראש המאבק".

כידוע, דרק רוז יועמד למשפט, אחרי שאישה טענה שהוא ועוד שני גברים אנסו אותה אחרי ליל בילויים ושתיית אלכוהול באוגוסט 2013. רוז כמובן מכחיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דרק רוז, ניו יורק ניקס. AP
כרגע המצב שלו מטיל צל על כל העונה של הניקס. על אף שכולם רוצים להתעלם מזה, יש לזה משמעות גדולה". רוז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully