וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "לא הארכתי חוזה באמצע העונה מתוך כבוד לדיוויד בלאט"

מאמן קליבלנד שדחה את החתימה על חוזהו החדש עד הקיץ סיפר: "היו לנו יחסים טובים, לא חשבתי שזה ייראה טוב". ג'יי אר סמית' מתוסכל, וייד מרוצה, סוכנו של סימונס ישביתו לכל העונה?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: דיוויד בלאט מדבר על המפגש עם מכבי תל אביב

כשטיירון לו החליף את דיוויד בלאט באמצע העונה שעברה, ספק אם האמין שהוא מסוגל להצעיד את קליבלנד לאליפות הראשונה בתולדותיה. באותם רגעים, הופתע מעצם ההחלטה של המועדון. "עם בלאט היינו מקום ראשון במזרח, הוא עשה עבדה פנומנלית, אז לא צפיתי את זה", אמר לו לאתר The Vertical. "אבל תמיד עבדתי כדי להיות מאמן ראשי, אז הייתי מוכן. אני מניח שהיה עלי לחץ, אבל לחץ עבורי זה לא לדעת מאיפה הארוחה הבאה שלך תגיע כשאתה ילד, או לגדול במקום עם הרבה סמים וכנופיות. זה רק כדורסל".

המאמן סירב להארכת החוזה המיידית וחיכה עד הקיץ. זה השתלם לו, עם חוזה של 35 מיליון דולר לחמש שנים. "לא ממש הימרתי על עצמי", אמר לו. "פשוט רציתי לעשות את מה שנכון עבורי. לא חשבתי שלהאריך מיד את החוזה ייראה טוב. אתה מפטר מאמן, לוקח מאמן אחר וכבר יש הצעה להאריך חוזה. לא רציתי לעשות את זה. בעיקר רציתי לפעול בכבוד כלפי קואוץ' בלאט, איתו היתה לי מערכת יחסים טובה וחיבבתי מאוד. זו הסיבה שלא עשיתי את זה".

עוד בנושא:

בלאט: "אני יודע שהפסדים לא מתקבלים בצורה חלקה במכבי תל אביב"
טרום עונה: בכורה פושרת לווייד ורונדו, הספרס הפסידו ללא מרבית הכוכבים
צומת פט: האתגר הגדול שמצפה למיאמי היט בעונת 2016/17

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו עם לברון ג'יימס. AP
"בלאט היה פנומנלי". לו/AP

אבל לא הכל שקט בקליבלנד. כך הגיב ג'יי אר סמית', שעדיין מחכה לחוזה חדש בעצמו, להחתמה של טוני דגלאס אמש:

* אף שסיים עם שש נקודות בלבד בהפסד, דוויין וייד היה מרוצה מהופעת הבכורה שלו בשיקגו. "היה נהדר", אמר פלאש, ששיחק 12 דקות מול מילווקי. "היה נהדר לצאת ולשחק מול האוהדים האלה בפעם הראשונה. יש עדיין הרבה דברים שהמאמנים יכולים ללמד אותנו. כולנו מנסים למצוא את הדרך החדשה, אנחנו מנסים להתרגל להתקפה החדשה ולמצוא את המקומות שלנו".

* הבחירה הראשונה בדראפט בן סימונס שבר את רגלו ואמור להיעדר כשלושה חודשים מהמגרשים, אולם סוכנו הכל יכול ריץ' פול מעוניין שינוח שנה שלמה, כך על פי דיווחים בארצות הברית.

* שון דאוסון וניו אורלינס יערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) את משחק טרום העונה השני שלהם. בינתיים, נחתך כריס קופלנד מהפליקנס ולקבוצה כרגע 19 שחקנים בסגל - 15 מהם עם חוזים מובטחים.

שחקן שיקגו בולס דוויין וייד. Charles Rex Arbogast, AP
יש על מה לעבוד. וייד/AP, Charles Rex Arbogast

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully