וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: דוראנט וגולדן סטייט דרסו, 8 לכספי, 3 דקות לדאוסון

KD זכה לקבלת פנים מלכותית באורקל ארינה וסייע לווריירס להביס 75:120 את הקליפרס עם 21 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. כספי עלה מהספסל בהפסד סקרמנטו, נקודה ראשונה לדאוסון בפליקנס

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, סטפן קרי. AP
תתרגלו, ככה זה הולך להיראות העונה. דוראנט וקרי/AP

יש כנראה מקום אחד ויחיד על פני האדמה בו קווין דוראנט מקבל כעת אהבה: האורקל ארינה. הלילה (בין שלישי לרביעי) KD המושמץ ערך את הופעת הבכורה שלו כשחקן גולדן סטייט באולמו הביתי החדש, והיה שותף לחגיגה של הווריירס ב-75:120 המוחץ על הקליפרס. סגנית האלופה סיפקה טעימה קטנה למה שעתיד להתרחש העונה כשצלפה שוב ושוב מחוץ לקשת, כשקליי תומפסון מעל כולם עם 30 נקודות, דוראנט אחריו עם 21, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים וסטף קרי מוסיף 14 נקודות משלו לצד 5 אסיסטים. דריימונד גרין הוסיף 8, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מנגד, האקס מו ספייטס (14 נקודות) ואלן אנדרסון (10) היו היחידים שקלעו בספרות כפולות לקליפרס.

העונה השמינית של עומרי כספי ב-NBA יצאה לדרך עם הפסד 103:84 ללייקרס במשחק קדם העונה הראשון של סקרמנטו. כמו בעונה שעברה, גם המאמן החדש דייב ייגר המשיך באותו קו והעלה את כספי מהספסל. בסך הכל הישראלי קיבל 16 דקות בהן הספיק לקלוע 8 נקודות (2 מ-7 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש, 3 מ-5 מהקו), להוריד 3 ריבאונדים, לחלק אסיסט, לחטוף פעמיים וגם להיחסם פעמיים על ידי הרוקי המסקרן של הלייקרס ברנדון אינגרם.

אינגרם לא הרשים במיוחד וסיים עם שתי נקודות בלבד כולל 0 מ-5 מהשדה, אבל גם מחצית ראשונה חלשה של LA לא מנעה ממנה לבצע מהפך במחצית השנייה בראשותו של לו וויליאמס וטאריק בלאק, שקלעו 15 נקודות כל אחד.

ג'ורדן קלארקסון, לוס אנג'לס לייקרס, מול עומרי כספי, ווילי קאולי-סטיין, סקרמנטו קינגס. AP
שוב עולה מהספסל. כספי מנסה לחסום את ג'ורדן קלארקסון/AP

שון דאוסון קיבל מעט דקות גם במשחקו השני במדי ניו אורלינס, שהפסידה 113:96 לאינדיאנה. הישראלי זכה הפעם לשלוש דקות, בהן הספיק לקלוע נקודה (1 מ-2 מהקו), לקחת ריבאונד ולחלק אסיסט. למרות ההזדמנויות המועטות, דאוסון יצא עם הקבוצה למסע המשחקים בסין.

עוד מאורע ראוי לציון שהתרחש הלילה הוא הופעת הבכורה של ג'ואל אמביד במדי פילדלפיה, שנתיים אחרי שנבחר שלישי בדראפט. הסנטר המדובר, שחוזר מכמה פציעות קשות, קיבל 13 דקות בהפסד 92:89 לבוסטון והספיק לרשום שש נקודות, ארבעה ריבאונדים ושתי חסימות, בזמן שעוד רוקי מסקרן, דריו שאריץ' הסתפק ב-10 נקודות ו-6 ריבאונדים. הסלטיקס קיבלו 12 נקודות מטרי רוזייר.

יוסטון הביסה את הניקס 103:130 בזכות יכולת טובה של ג'יימס הארדן (28 נקודות, 11 אסיסטים) וריאן אנדרסון (26 ו-7 ריבאונדים), כש-22 נקודות של קריסטאפס פורזינגיס לא מספיקות לניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully