וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חדש לאצילי: גרנאדה מינתה את לוקאס אלקרס במקום פאקו חמס

לאחר שהושגו הבנות עם סוכנו של המאמן בן ה-50, נועלת הטבלה הספרדית הודיעה רשמית על חזרתו לקדנציה שלישית, בתקווה לשקם את ההריסות. האם הקשר הישראלי ירוויח מהמהלך?

one

בווידאו: גרנאדה נכנעת ללגאנס

פחות משבוע מאז ההודעה על סיום דרכו של פאקו חמס, ולגרנאדה יש מאמן חדש-ישן. נועלת הטבלה בספרד הודיעה הערב (שני) כי לוקאס אלקרס הוא זה שינסה להציל את הפרויקט השאפתני, הכולל גם את קשר נבחרת ישראל עומר אצילי. אלקרס בן ה-50 חוזר למעשה לקדנציה שלישית וינסה להציל את הקבוצה מירידה.

עוד בנושא:

רונאלדו: "עיתונאים רוצים תוצאות, קורה שדברים לא הולכים בצורה חלקה"
לרגל יום הולדתו ה-35: 35 הציטוטים הגדולים של זלאטן איברהימוביץ'
פרנצ'סקו גווידולין פוטר מסוונסי, בוב בראדלי יחליפו
חדשות טובות לעומר אצילי? פאקו חמס פוטר מאימון גרנאדה

המאמן הספרדי לוקאס אלקרס. GettyImages
המושיע? אלקרס/GettyImages

הפרשנים המסקרים את הקבוצה טענו הבוקר כי אחרי התייעצות עם פרה גווארדיולה, סוכן השחקנים ואחיו של מאמן מנצ'סטר סיטי שנחשב לאחד ממושכי החוטים בקבוצה, ראשי המועדון והמנהל המקצועי הגיעו למסקנה לפיה אלקרס הוא האיש המתאים כדי להציל את הקבוצה, שפתחה את העונה בצורה מזעזעת.

כחלק מהסקת המסקנות של גרנאדה הבינו כי הבחירה בפאקו חמס הייתה מוקדמת מדי. במועדון רצו במאמן, שידוע בסגנון ההתקפי שלו וזכה למחמאות מווינסטה דל בוסקה ופפ, אך לא הפנימו כי אחרי המהפכה בסגל יהיה לו קשה להנחיל את הסגנון המשוחרר כאשר גרנאדה נכנסה למאבקי תחתית. בדיוק כמו אצל ראיו וייקאנו - קבוצתו הקודמת של פאקו חמס, שירדה לליגת המשנה אשתקד.

שחקן גרנאדה, עומר אצילי. GettyImages
שינוי על הקווים. אצילי/GettyImages

סוכנו של אלקרס, רפא רודריגס, הגיע להבנות עם ראשי המועדון והמאמן חתם עד סוף העונה עם אופציה להארכה בשנה נוספת. התנאי להמשך דרכו של המאמן יהיה השארת הקבוצה בליגה. גרנאדה צברה רק שתי נקודות מתוך 21 אפשריות, היא ספגה 16 שערים - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה הספרדית ונועלת את הטבלה.

אלקרס גדל בגראנדה ובמהלך קריירת האימון שלו הוא הספיק לאמן את הקבוצה בשתי קדנציות שונות (1995-98, 2013-14). ב-2003 הוא מונה למאמנה של ראסינג סנטאנדר ואימן את דודו אוואט ויוסי בניון. ביוני האחרון הוא קיבל את המושכות באלצ'ה, אך עזב את המועדון אחרי שישה ימים בלבד. השאלה האם מינויו של אלקרס, שנחשב למאמן יותר הגנתי מאשר פאקו חמס, יהפוך לנקודת התפנית עבור אצילי? עדיין לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully