וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "עיתונאים רוצים תוצאות, קורה שדברים לא הולכים בצורה חלקה"

אלוף אירופה השיק בית מלון חדש והעניק התייחסות למצבה של ריאל מדריד: "קשה עם מה שכותבים כי זה לא תמיד מגיע ממקום נקי", העתיד: "רוצה עוד ילדים", וגם המודל המפתיע לחיקוי

one

בווידאו: ריאל מדריד ואייבר נפרדות ב-1:1

מצב הרוח הקודר בשורות ריאל מדריד פסח על כריסטיאנו רונאלדו. אחרי ארבע תוצאות תיקו מאכזבות בכל המסגרות, הכוכב של הבלאנקוס המריא הבוקר (שני) לליסבון כדי לחנוך בית מלון חדש. בצל הביקורת הקשה על היכולת של אלופת אירופה והרוטציה של זינדין זידאן, רונאלדו בחר להתרכז בדברים אחרים ואמר בהשקת בית המלון: "זה פרויקט שתמיד עניין ואתגר אותי. חלמתי בתור ילד שיהיה לי בית מלון משלי. אני רוצה לפתוח עוד אחד לפחות במדיירה ואחרי זה עוד שלושה אחרים. הדבר שעליו התעקשתי הוא המיטות כאן, זה הדבר הכי חשוב בבית מלון".

עוד בנושא:

זינדין זידאן מודה: "אנחנו לא במשבר, אבל ברור שמשהו קרה"
לואיס אנריקה: "זה קל מאוד לבקר בדיעבד, אבל אני לא חושב שהייתה לי קריירה רעה"
לרגל יום הולדתו ה-35: 35 הציטוטים הגדולים של זלאטן איברהימוביץ'

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
עכשיו קשה. רונאלדו/רויטרס

"עיתונאים רואים אך ורק תוצאות", סיפר הכוכב בנוגע למצבה של ריאל: "הם לא מבינים שיש שחקנים עם תשוקה ורצון לנצח. זה קורה שדברים לא הולכים בצורה חלקה, עולם הכדורגל הוא עולם קשוח. לי באופן אישי לא נעים וקשה עם ראיונות ומה שעיתונאים ופרשנים כותבים כי זה לא מגיע ממקום נקי".

רונאלדו הספיק להעניק התייחסות מיוחדת בנוגע למודלים שלו בתור ילד: "מעל כולם היה אבי, אבל בתור ילד הערצתי את פיטר פן". בצל השמועות אודות בת זוג חדשה, רונאלדו סיכם: "אני רוצה עוד ועוד ילדים, כמה שיותר ככה יותר טוב".

בינתיים, הפרשנים בבירת ספרד מאשימים את זידאן והנשיא פלורנטינו פרס בנוגע לסוגיה אחת מרכזית: היעדר מחליף ראוי לקסמירו. מאז שהקשר הברזילאי נפצע ההגנה של ריאל סובלת וגם משחק ההתקפה לוקה בחסר. כעת כאשר עונש ההעברות כבר נכנס לתוקף, הבלאנקוס יצטרכו למצוא אלטרנטיבה בנוגע לעמדת הקישור האחורי במקביל להיעדרותו של לוקה מודריץ'.

אקס ריאל, גוטי, המשיך בלוחמה שלו נגד ברצלונה דרך הרשת. קשר העבר צייץ מיד אחרי שריקת הסיום בוויגו: "תודה לכל המברכים על התיקו של ריאל, חבל שלא הצלחתי להיות שם בוויגו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully