וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן מודה: "אנחנו לא במשבר, אבל ברור שמשהו קרה"

מאמן ריאל מדריד ניסה להסביר את תוצאת התיקו הרביעית ברציפות: "לא צריך להשתגע, אבל אנחנו לא נותנים מספיק בפתיחת משחקים וזה חייב להשתנות". נבאס: "כואב לנו, חובה להשתפר"

one

ריאל מדריד לא יצאה מהמשבר גם אמש (ראשון) וסיימו בתוצאות תיקו רביעית ברציפות בכל המפעלים - הפעם 1:1 ביתי מאכזב מאוד מול אייבר. פראן ריקו כבש את השער הראשון אי פעם של אייבר מול הבלאנקוס (6), גארת' בייל השווה בדקה ה-17 ובעוד שלושה ימים תקווה קבוצתו של זינדין זידאן לשבור את הנאחס כשתארח את לגיה ורשה בליגת האלופות.

"אנחנו לא במשבר", התעקש זינדין זידאן, "זה אוקטובר. עשינו ארבע תוצאות תיקו, שלושה בליגה, לא צריך לכלול את ליגת האלופות. לא צריך להשתגע. כל מה שאני רואה זה שצריך לעבוד קשה יותר, להיות יותר אינטנסיביים בפתיחת משחקים. אנחנו לא נותנים מספיק. השחקנים ייצאו כעת לפגרת הנבחרות ואני אצטרך למצוא פתרונות. זה חייב להשתנות, זה לא יכול להמשיך ככה. אייבר שיחקה היטב, היא קבוצה אגרסיבית. אנחנו לא פותחים טוב ואז נאלצים להגן, צריך לשחק טוב מההתחלה עד הסיום, ואת זה אנחנו לא עושים. אני מאמין בעבודה קשה ובאיכות של הקבוצה הזאת. לא אאבד את קור הרוח שלי, אבל ברור שמשהו קרה".

על הפציעות של קארים בנזמה ורפאל וראן אמר המאמן: "לבנזמה יש כאבים בברך, אני לא יכול להגיד יותר מזה. נצטרך לחכות לבדיקות. וראן ספג מכה חזקה בירך, אני מקווה שיתאושש בקרוב".

עוד בנושא:

ריאל מדריד סיימה ב-1:1 עם אייבר, 0:2 לאתלטיקו מדריד על ולנסיה
ברצלונה מגוננת על טר סטגן אחרי ההפסד 4:3 לסלטה ויגו

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
מאוד לא מרוצה מהצורה בה קבוצתו מתחילה משחקים. זידאן/רויטרס

קיילור נבאס הוסיף: "תיקו בבית זה לא טוב ואנחנו צריכים להשתפר, צריך לעבוד קשה יותר. כואב לנו כרגע. אנחנו רגועים אבל מבינים שחובה עלינו להשתפר כדי לעמוד במטרות שלנו. האוהדים דורשים הרבה, הם באים ורוצים לראות אותנו מנצחים, בדיוק כמונו. אנחנו כועסים בדיוק כמוהם".

דניאל קארבחל סיכם: "היה חסר לנו הניצוץ מקדימה, אבל לא נהיה פסימיים. אני מקווה שננצח במשחק הבא, לא צריך לדאוג, רק לשפר דברים. אנחנו ברצף של ספיגות שערים וצריך לשפר גם את זה".

פפה אמר: "קשה לאבד שתי נקודות בבית. אנחנו עצובים כי עבדנו קשה לאורך השבוע וקיווינו לשמח את האוהדים שלנו. עדיין נשאר עוד הרבה זמן לליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully