וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד - אייבר 1:1, ולנסיה - אתלטיקו מדריד 2:0

הבלאנקוס המשיכו לפשל וסיימו בתיקו 4 ברצף, הפעם מול החלשה, שכבשה מולם לראשונה בתולדותיה. פראן ריקו הדהים (6), בייל איזן (18). דייגו אלבס לקח שני פנדלים, אבל הקולצ'ונרוס ניצחו במסטאייה

one

בווידיאו: ה-1:1 של ריאל מדריד

המחזור השביעי בליגה הספרדי מגיע הערב (ראשון) לסיומו. במשחק שפתח את היום, אתלטיקו מדריד גברה 0:2 בחוץ על ולנסיה. לאחר מכן, היריבה העירונית ריאל פישלה עם 1:1 ביתי מול אייבר. אספניול נפרדה ב-0:0 מוויאריאל, מלאגה רשמה מהפך דרמטי וניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
אכזבה אדירה לריאל. רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד - אייבר 1:1

התקופה הרעה של אלופת אירופה נמשכת, עם תיקו רביעי ברציפות בכל המסגרות ושלישי בליגה, מה שעלול לעלות לה ביוקר. אחרי האכזבות מול ויאריאל ולאס פלמאס ושער השוויון שספגה בסיום אצל דורטמונד בצ'מפיונס, ריאל הייתה משוכנעת שהיא תתאושש בבית נגד היריבה הלא מאיימת, אבל אייבר, שהעלתה את מאזנה ל-11 נקודות מרשימות העונה, הדהימה עם שער יתרון של פראן ריקו בדקה השישית, מה שהיה שערה הראשון אי פעם מול ריאל. גארת' בייל עוד הצליח לאזן, אבל לא הוא ולא כריסטיאנו רונאלדו מצאו שוב את הרשת עד לסיום. אם לא די בצרות, הרי שבחימום לפני הפתיחה חאמס רודריגס נפצע, מה שהקפיץ להרכב את מתאו קובאצ'יץ'. זידאן בבעיה גדולה.

דקה 6: גול! סנסציה בברנבאו? פראן ריקו קיבל כדור מצוין במרכז הרחבה ונגח לקרקע ופנימה, נבאס הגיב באיחור, 0:1 מדהים לאייבר.

דקה 18: גול! רונאלדו פרפר את המגן שלו באגף שמאל והגביה מצד לצד, בייל חיכה שם ועם נגיחה חכמה קבע 1:1. ריאל נרגעת קצת.

דקה 20: פדרו לאון כמעט החזיר לאייבר את היתרון עם בעיטה מקרוב, אבל הפעם נבאס הציל.

דקה 53: הכדור טייל ברחבה והגיע לרונאלדו. הבעיטה של הפורטוגלי משישה מטרים פגעה בשחקן הגנה וניתזה לקרן. ריאל לוחצת.

דקה 60: נגיחה אדירה של בייל מ-15 מטרים, היישר לעמוד. כמעט שער ענק לוולשי.

דקה 93: סיום בברנבאו, 1:1 מביך מאוד לריאל מול אייבר. הליגה מתחילה לברוח לזידאן?

שחקן אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן. GettyImages
שער שישי העונה בליגה. גריזמן/GettyImages

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 2:0

אנטואן גריזמן כבש בדקה ה-63 אחרי חור עמוק בהגנה המקומית, קווין גמיירו הוסיף בתוספת הזמן ואתלטיקו רשמה ניצחון חוץ חשוב. צ'זארה פראנדלי ישב ביציע אחרי המינוי שלו למאמן ולנסיה וראה קבוצה מפוחדת שנמצאת במשבר עמוק ומציגה משחק הגנה קטסטרופלי.

גריזמן אמנם כבש את שער הליגה השישי שלו העונה, אבל איש המשחק היה שוער ולנסיה, דייגו אלבס. הברזילאי הציל את קבוצתו מתבוסה והגדיל לעשות עם עצירות של שני פנדלים; הראשון של גריזמן עצמו (44) והשני של גבי (69).

דייגו אלבס - כנראה שוער הפנדלים הטוב בעולם - כבר שבר את שיא עצירות הפנדלים בליגה הספרדית בשבוע שעבר נגד לגאנס. היום הוא הגדיל אותו ובסך הכול יש לו 19 עצירות פנדלים בליגה בלבד. הוא עשה את זה ב-37 פנדלים שנבעטו מולו, כלומר עצר יותר מ-50 אחוזים. נתון מדהים, אבל לא כזה שסייע לוולנסיה לצבור נקודות העונה.

צפו בתקציר

seperator

משחקים נוספים

אספניול - ויאריאל 0:0

צפו בתקציר

מלאגה - אתלטיק בילבאו 1:2
למלאגה: סנדרו רמירס (82), דודה (83). לבילבאו: אריץ אדוריץ (3)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully