וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות לעומר אצילי? פאקו חמס פוטר מאימון גרנאדה

המאמן שילם את המחיר בעקבות פתיחת העונה הגרועה. מאמן קבוצת המילואים לואיס פלנגואמה, יחליפו זמנית. פאקו חמס: "הגעתי כמאמן, לא אני החלטתי את מי להחתים. כועס על ההחלטה"

one

פאקו חמס, מאמן גרנאדה שבמדיה משחק עומר אצילי, פוטר היום (רביעי) מאימון הקבוצה. הנהלת הקבוצה התכנסה לישיבה, אשר בסיומה התקבלה ההחלטה לגבי עתידו של חמס, שעזב את המועדון אחרי פתיחת עונה רעה מאוד והתנהלות בעייתית.

"גרנאדה החליטה לסיים את חוזהו של פאקו חמס באופן מיידי", נמסר מהמועדון, "לאחר בחינה מדוקדקת של המצב הקיים בקבוצה ושל התוצאות שהושגו, ההחלטה התקבל פה אחד. חמס ייפרד מהשחקנים באימון היום. מי שיחליף אותו זמנית, יהיה מאמן קבוצת המילואים לואיס פלנגואמה. גראנדה מודה לצוות האימון על עבודתו ומאחלת לו הצלחה בהמשך".

חמס הוא המאמן השני שמפוטר אחרי שישה מחזורים בלבד בליגה הספרדית. קדם לו פאקו אייסטרן שפוטר מוולנסיה, כשיש להזכיר גם את מרסלינו שפוטר מוויאריאל ערב פתיחת העונה.

עוד בנושא:

הפודיום מראיין את מגרלשווילי ודה מוס: גיבורי החילוף המפורסם ההוא
פאקו חמס: "אצילי לא עשה מה שביקשתי, לא הייתי צריך להכניס אותו"
מביך: אצילי נכנס במחצית והוחלף אחרי 25 דקות, עוד הפסד לגראנדה

מאמן גרנאדה פאקו חמס. GettyImages
נגד ההנהלה. פאקו חמס/GettyImages

המאמן בן ה-46 הוליך את גרנאדה לצבירת שתי נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות. ביום שני גרנאדה הפסידה 3:1 לאתלטיק בילבאו וזה היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת ההנהלה. באותו משחק אגב, עומר אצילי נכנס כמחליף והוחלף בעצמו אחרי 25 דקות.

מאוחר יותר בחר פאקו חמס להאשים את הנהלת המועדון בעקבות ההחלטה לסיים את תפקידו: "זה הכדורגל ואני מודע להחלטות שמתרחשות. בקיץ חתמתי על חוזה לשלוש שנים ואני יודע שאקבל את הפיצויים שלי מהמועדון. ההנהלה רצתה לשנות את גורל העונה, אבל אני כועס על ההחלטה לסיים את התפקיד שלי - יכולתי לשנות את הדברים. אני הגעתי בתור המאמן של הקבוצה ולא המנהל המקצועי, לא אני החלטתי את מי להחתים בקיץ. הייתי צריך לעבוד עם מה שהביאו לי. אני לא חושב שהכשילו אותי, אבל אין ספק שלא נתנו לי את הכלים להצליח".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully