וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו חמס: "אצילי לא עשה מה שביקשתי, לא הייתי צריך להכניס אותו"

מאמן גראנדה הסביר את ההחלטה להוציא את הקשר, שנכנס במחצית, כבר בדקה ה-71 מול אלאבס: "הוא לא מביא לנו רעננות ולא מבין את הדרך שלנו". אצילי קיבל ציון של 5.80, ללא אף פעולה חיובית

אימג'בנק GettyImages

הקריסה של גרנאדה לא נעצרה גם אמש (שני) מול אלאבס. הקבוצה של פאקו חמס ספגה 3:1 והיא כבר עם ארבעה הפסדים אחרי שישה מחזורים בליגה הספרדית. בזמן שעתידו של פאקו חמס עדיין לא ברור בצל מצבה של הקבוצה, גם מצבו של עומר אצילי אינו מרשים. הקשר עלה כמחליף בדקה ה-46 כאשר התוצאה הייתה מאופסת, והוחלף אחרי 25 דקות אחרי הופעה רעה.

לפי אתר WhoScored, המתמחה בסטטיסטיקה בזמן אמת, ב-25 הדקות שבהן שיחק מסר אצילי חמישה כדורים, עם 40 אחוז דיוק. הקשר לא הצליח לייצר איום ונכנס לתיקול בודד. הציון הכולל שלו באתר עמד על 5.80 כאשר רק אוצ'ה אוגבה וגיז'רמו אוצ'ואה דורגו נמוך ממנו.

שחקן גרנאדה, עומר אצילי. GettyImages
גם הנתונים נגדו. אצילי/GettyImages

מצבו של אצילי רק החמיר כאשר המחליף שלו, ארטם קרבץ, הצליח להבקיע שער עבור גרנאדה ואפילו היה קרוב לשיוויון דרמטי - כל זה ב-22 דקות (כולל בתוספת הזמן). קרבץ נבחר למצטיין של גרנאדה עם ציון של 7.13, שני איומים - שניהם למסגרת.

פאקו חמס סיפר בסיום: "נענשנו על הרבה טעויות רבות, ובצדק. לא ציפינו לתוצאה הזו. הרגשתי שהמשחק היה בשליטה שלנו, אבל איבדנו אותו במחצית השנייה לגמרי. אם בכל פעם שהיריבה יוצאת להתקפה מסוכנת אתה סופג, זה קשה להתאושש. אני אחראי על כל מה שקרה לקבוצה ולא מאשים אף אחד אחר. אני מאמין בסגל שנבנה כאן, אבל אנחנו מתקדמים לאט מדי מבחינת רמת המשחק וקצב צבירת הנקודות".

על ההחלטה להוציא את אצילי אמר המאמן: "עומר לא עשה את הדברים שביקשתי ממנו, הוא התקשה. לא הייתי צריך להכניס את אצילי, אני אשם במה שקרה איתו ובתוצאה. אני יודע שזה קשה לאצילי אבל הוא עדיין לא מבין את הדרך שלנו. ניסיתי למצוא משהו אחר. הוא לא מביא לנו רעננות. אני יודע שזה לא דבר רגיל וזה מצב מסובך עבורו".

בתקשורת הספרדית בחרו להחמיא דווקא לחלוץ נבחרת אוקראינה: "היחיד שיכול לישון בשקט הלילה הוא קרבץ".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ברשת מגיבים לחילוף של אצילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully