וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: פרנצ'סקו גווידולין פוטר מסוונסי, בוב בראדלי יחליפו

האיטלקי שילם את המחיר ביום הולדתו אחרי שצבר ארבע נקודות מ-21 אפשריות. בהנהלת הברבורים הסבירו: "בראדלי יביא לנו מנהיגות ואמונה". בממלכה הופתעו אחרי שגיגס נקשר עם סוונסי

המאמן האמריקאי בוב בראדלי. AP
מגיע אל הממלכה. בראדלי/AP

שבעה מחזורים הספיקו לראשי סוונסי, שהודיעו היום (שני) על סיום דרכו של פרנצ'סקו גווידולין. האיטלקי ניצח משחק אחד מפתיחת העונה, סיים אחד בתיקו והפסיד חמישה כאשר האחרון היה בבית מול ליברפול בשבת. הנהלת הברבורים מיהרה והודיעה על מינויו של בוב בראדלי, שאימן את נבחרת ארצות הברית. בן ה-58 יעזוב את לה האבר הצרפתית וינסה להושיע את סוונסי שמדורגת במקום ה-17 וצברה רק ארבע נקודות מפתיחת העונה.

עוד בנושא:

לרגל יום הולדתו ה-35: 35 הציטוטים הגדולים של זלאטן איברהימוביץ'
רונאלדו: "עיתונאים רוצים תוצאות, קורה שדברים לא הולכים בצורה חלקה"
גארת' סאות'גייט: "לעתים יכול להיות שיש על ויין רוני יותר מדי לחץ"

המינוי של בראדלי, שיאמן לראשונה בליגה האנגלית, הפתיע את התקשורת האנגלית בעיקר בעקבות הדיווחים בשבועות האחרונים על שיחות מתקדמות בין הנהלת המועדון לריאן גיגס. הוולשי האגדי, שעזב את מנצ'סטר יונייטד עם הגעתו של ז'וזה מוריניו, נחשב למועמד הבכיר לרשת את גווידולין ובאנגליה סימנו אותו היורש האפשרי היחיד מבחינת ההנהלה.

בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "בחרנו להיפרד בצורה מצערת מפרנצ'סקו ובחרנו בבוב בראדלי כמאמן הבא. אנחנו מאושרים לצרף את בוב, הוא מאמן מוערך ובעל ניסיון אדיר ברמת הקבוצות וברמה הבינלאומית. אנחנו יודעים שהוא יספק לנו איכויות של מנהיג ואמונה חזקה להתחרות. אנחנו מסתכלים על הטווח הרחוק". עדיין לא ברור מה אורך ההסכם של בראדלי עם הברבורים, אך היו"ר הסביר את המהלך: "הבנו שצריך לשנות דברים בצורה משמעותית כדי להתקדם בצורה חיובית".

האיטלקי, שהצליח להשאיר את הברבורים בליגה אחרי שהגיע בינואר האחרון הפך למאמן השני שמסיים את תפקידו העונה אחרי סטיב ברוס, ושמו כבר נקשר עם חזרה אפשרית לאודינזה. מדובר באכזבה כפולה עבור גווידולין, שפוטר ביום הולדתו ה-61.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • סוונסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully