וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאונסנד במקום סטרלינג בסגל של אנגליה, סאות'גייט: "שבוע קשה"

קשר מנצ'סטר סיטי דיווח על פציעה, קשר קריסטל פאלאס יחליפו. המאמן הזמני במסע"ת: "יכול להיות שיש על רוני יותר מדי לחץ, לא יהיה לנו רק מנהיג אחד. החלפתי עם סם הודעות"

מאמן נבחרת אנגליה הצעירה גארת' סאות'גייט. רויטרס
נרגש. סאות'גייט/רויטרס

לאחר שפרסם אמש (ראשון) את הסגל לצמד המשחקים מול מלטה וסלובניה במסגרת מוקדמות המונדיאל, קיים היום גארת' סאות'גייט מסיבת עיתונאים ראשונה בה דיבר על כניסתו לתפקיד מאמן נבחרת אנגליה באופן זמני, עד שיימצא לסם אלרדייס מחליף קבוע.

"עבר עלינו שבוע קשה", הודה מאמן הנבחרת הצעירה. "הרגשתי שהיה חשוב להיכנס לעמדת מנהיגות ולעבוד עם השחקנים. זה כבוד גדול. ננסה להשיג את התוצאות הטובות ביותר, כל דבר שמעבר לזה יכול לחכות. החלפתי הודעות עם אלרדייס. לא רציתי שזה ייראה כאילו חיכיתי בפינה להזדמנות. סם ידע שאני כאן כדי לתמוך בו. הצלחתי להרחיק את עצמי מהתקשורת ובינתיים אני נהנה מהימים האלה. אולי ככה צריך לפעול. מה שקרה בקיץ יהיה כישלון רק אם השחקנים לא יצליחו ללמוד ממנו".

על מעמדו של ויין רוני אמר המאמן: "לעתים יכול להיות שיש עליו קצת יותר מדי לחץ. לא יכול להיות לנו רק מנהיג אחד, צריך לבנות קבוצה מלאה במנהיגים לקראת רוסיה. ההחלטה שוויין יהיה הקפטן היא קלה. הוא מנהיג יוצא מהכלל. הוא הפך להיות מנהיג על המגרש ומחוצה לו, והוא מאוד מרשים בזה".

על מרכוס רשפורד וג'סי לינגארד הצעירים, ששיחקו תחתיו בנבחרת הצעירה וכעת בבוגרת, אמר סאות'גייט: "רשפורד היה יוצא מהכלל עבורנו בחודש שעבר, מה שהרשים אותי יותר מכל היה המנטליות שלו. ג'סי לדעתי היה השחקן הטוב ביותר שלנו באליפות עד גיל 21".

לאחר מכן, גילה סאות'גייט כי ראחים סטרלינג, ששיחק 87 דקות בהפסדה של מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם, הודיע על פציעה ונגרע מהסגל האנגלי לשני המשחקים הקרובים. המאמן זימן במקומו את אנדרוס טאונסנד מקריסטל פאלאס.

עוד בנושא:

נבחרת אנגליה: מרכוס רשפורד וג'סי לינגארד בסגל של סאות'גייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully