וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'המפטון מתכוננת: "המסע יהיה קשה, אפשר לנצח בבאר שבע"

הסיינטס ינחתו ביום רביעי לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע. אחרי ארבעה ניצחונות רצופים (בהפרש שערים 0:9) השחקנים נחושים: "רוצים להמשיך במומנטום, המטרה היא לעלות שלב"

רויטרס

סאות'המפטון תנחת מחר (רביעי) בישראל לקראת המשחק במחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית. הקבוצה מדרום אנגליה תתארח אצל הפועל באר שבע (20:00) ונראה שהפעם האלופה הישראלית תפגוש קבוצה פחות שאננה מאינטר.

"עבדנו מאוד קשה כדי להגיע לליגה האירופית ועכשיו אנחנו גם רוצים ליהנות ממנה", אמר הקשר סטיבן דייויס, "התחלנו היטב נגד ספרטה פראג (ניצחון 0:3) ואנחנו רוצים לבנות על המשחק הזה. המטרה שלנו היא לעלות שלב".

עוד בנושא:

ברק בכר שוקל לשנות מערך נגד סאות'המפטון
סאות'המפטון הביסה את ווסטהאם 0:3 בחוץ

צ'רלי אוסטין שחקן סאות'המפטון. רויטרס
כושר כיבוש מצוין. אוסטין/רויטרס

הסיינטס ניצחו ארבעה משחקי ברציפות בכל המסגרות ולא ספגו באף אחד מהם (הפרש שערים 0:9). הגמגום של פתיחת העונה התחליף במומנטום חיובי, צ'רלי אוסטין השכיח את גרציאנו פלה עם ארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים והאמון במאמן קלוד פואל בינתיים משתלם.

"באר שבע? אנחנו רוצים להמשיך במומנטום", אמר הבלם ז'וזה פונטה, "יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר ותוך כדי אנחנו רוצים להמשיך בריצה קדימה. כמו תמיד, כשמגיע מאמן חדש, לוקח זמן להכיר אותו ולהתרגל לפילוסופיה שלו. בינתיים אנחנו נותנים הכל".

הקשר הצעיר ג'יימס וורד-פרוס, שכבש את השער השלישי של הסיינטס נגד ווסטהאם ביום ראשון, אמר: "אנחנו יכולים לנצח את הפועל באר שבע ואת לסטר סיטי בשני המשחקים הבאים שלנו. אנחנו בכושר טוב וצברנו ביטחון. המסע לישראל לא יהיה קל, אבל המשחק הזה יכול לתת לנו דחיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully