וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם ממשיכה לשקוע אחרי תבוסה ביתית 3:0 לסאות'המפטון

הפסד ליגה רביעי ברציפות לביליץ'. אוסטין (40), טאדיץ' (62) וג'יימס וורד פראוס (90) העניקו לקדושים ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, רגע לפני שהם מגיעים לבאר שבע ביום ה'

דושאן טאדיץ' שחקן סאות'המפטון. רויטרס
קלי קלות. טאדיץ'/רויטרס

פתיחת העונה המסויטת של ווסטהאם נמשכת. הפטישים הובסו הערב (ראשון) 3:0 לסאות'המפטון בלונדון, ואחרי שישה משחקים באמתחתם שלוש נקודות בלבד. חרב הפיטורים עלולה לצנוח על צווארו של סלבאן ביליץ', שסופג הפסד ליגה רביעי ברציפות, ומי שחשב שה-0:1 החלש על אקרינגטון סנטלי בגביע הליגה ישנה משהו - התבדה, ובגדול.

הקדושים עלו ליתרון בדקה ה-40, כשדושאן טאדיץ' מצא את ריאן ברטרנד, המגן השמאלי העביר כדור רוחב לרחבה וצ'רלי אוסטין דחוק מקרוב כדי לקבוע 0:1 ולחגוג זו פעם רביעית ברציפות. המארחת, שלא איימה כלל על השער במחצית הראשונה, השתפרה במעט בשנייה אך הסיפור נסגר בדקה ה-62, כשטאדיץ' ניצל בישול של אוסטין כדי לקבוע 0:2. בתוספת הזמן הצטרף לחגיגה גם ג'יימס וורד פראוס, כשקבע מקרוב את תוצאת המשחק. ווסטהאם ספגה 16 שערים בששת המחזורים הראשונים - דבר שלא קרה לה מאז 1988/89. הקדושים, מנגד, עם ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. ביום חמישי הם ינסו להאריך את הרצף מול הפועל באר שבע.

המחזור השישי יושלם מחר בערב, כשברנלי תארח את ווטפורד.

אוהדי ווסטהאם. רויטרס
גם לאוהדים נמאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully