וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וואקמה בכושר שיא, אז למה הפועל באר שבע מודאגת?

26.9.2016 / 9:20

הניגרי הבריק עם צמד ובישול נגד בני יהודה, אבל האלופה חוששת לאבד אותו בינואר לקבוצה אירופית. ברק בכר שוקל לשנות מערך נגד סאות'המפטון בחמישי, ברדה יחזור אחרי הפגרה

מור שאולי

1. שחקני הפועל באר שבע לא יצאו מגדרם אחרי ה-0:3 על בני יהודה אמש (ראשון) במושבה. בניגוד לשנה שעברה, היום במועדון לא יוצאים מגדרם אחרי כל ניצחון ובתום כל משחק כבר מביטים קדימה למשימה הבאה. בקבוצה גם לא התלהבו מהיכולת ושחקן בקבוצה אמר: "נכון, ניצחנו 0:3, אבל לא היינו טובים. אפשר להגיד שבמחצית הראשונה אפילו היינו גרועים. במחצית השנייה זה נראה קצת יותר טוב, אבל לא הכתבנו את הקצב וזה לא טוב מבחינתנו".

באר שבע לא תשחק בסוף השבוע הקרוב והמשחק שלה במחזור השישי, נגד מכבי פתח תקוה בבית, יתקיים ב-15 באוקטובר. במועדון מאוד מרוצים מהיציאה לפגרה עם שלוש נקודות נוספות. "אני מוכן שתמיד לא נציג יכולת שיא ובכל זאת ננצח 0:3", סיכם מאור מליקסון, "בני יהודה לחצה אותנו קצת במחצית הראשונה, אבל נעבוד על זה. היה חשוב לעשות תוצאה טובה אחרי ההפסד מול מכבי חיפה".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הביסה את בני יהודה 0:3
ברק בכר: "למרות שניצחנו, יש הרבה דברים לתקן"
אלונה ברקת הציגה ספונסר חדש להפועל באר שבע

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. לירון מולדובן
חלק מהאוהדים חששו ממסיבת העיתונאים. ברדה/לירון מולדובן

2. מי שעשוי לחזור עד אמצע החודש הבא הוא אליניב ברדה, שלא נכלל בסגל אתמול ולא ישחק גם נגד סאות'המפטון ביום חמישי בליגה האירופית. החלוץ והצוות המקצועי החליטו שהפעם הוא לא ימהר לחזור ולא ישוב לפני שיהיה כשיר לחלוטין. כשיחלים, למאמן ברק בכר יהיה "כאב ראש" חיובי מכיוון שחוליית ההתקפה כוללת גם את לוסיו, בן שהר ומוחמד גדיר – שבעצמו פצוע.

"חשוב שכל השחקנים יהיו בריאים, גם מוחמד גדיר", אמר שחקן בקבוצה, "ראינו גם נגד מכבי חיפה כשהפסדנו, וגם אתמול נגד בני יהודה לא היינו בשיאנו. חשוב שיש שחקנים כמו לוסיו, מהראן ראדי ומיכאל אוחנה שיכולים לעלות מהספסל ולעורר את הקבוצה".

אגב ברדה, אתמול כינס המועדון מסיבת עיתונאים בה הודיע על הסכם אימוץ עם תדיראן (על פי הערכות יכניס לקופת המועדון כשני מיליון שקל). חלק מהאוהדים כבר חששו שברדה יודיע על פרישה, אבל שמחו לראות שהוא בסך הכול התייצב למסיבת העיתונאים כקפטן הקבוצה, עם חולצה שנושאת את שם הספונסר החדש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל באר שבע, אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
יהיה קשה לשמור עליו בישראל. וואקמה/ברני ארדוב

3. אנתוני וואקמה בכושר נהדר. אתמול החלוץ הניגרי כבש צמד ובישל שער נוסף וכשחודש ינואר מתקרב, בהפועל באר שבע יש מי שחושש לאבד אותו. וואקמה סחט מחמאות מאנשי אולימפיאקוס והתקשורת היוונית אחרי שהאלופה הדיחה את הקבוצה מפיראוס והיווני כבר נמצא ברשימות שלה. גם פנאתינייקוס סימנה אותו ובקצב הזה, באר שבע תצטרך להילחם על שירותיו. בקבוצה אומרים שהניגרי הוא אחד משוברי השוויון במעבר בין הליגה לאירופה ושחקן בקבוצה אמר: "טוני הוא ללא ספק שחקן ברמה אירופאית. גם במשחקים פחות טובים שלו העוצמה שיש לו יכולה להכריע משחקים".

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"על הנייר הם יותר טובים, אבל אנחנו אף פעם לא מוותרים". מליקסון/ברני ארדוב

4. הפועל באר שבע תעבור היום במהירות מהעיסוק בבני יהודה להכנות למשחק נגד סאות'המפטון. ברק בכר עשוי לשנות מערך ובאלופה בכל מקרה יודעים שזו תהיה התמודדות שונה בתכלית מזו אתמול במושבה. "הליגה היא הלחם שלנו וזה מה שהביא אותנו לאירופה", אמר מליקסון, "יש סגל חזק ומספיק טוב כדי להתמודד בשני המפעלים. צריך לסאות'המפטון כבוד, זו חתיכת קבוצה. אבל הוכחנו שבבית אצלנו לא קל לאף קבוצה, לא יהיה פשוט אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. הם בטוח ראו את המשחק מול אינטר ויבואו מוכנים, הליגה האירופית חשובה להם מאוד. על הנייר הם יותר טובים, אבל אנחנו אף פעם לא מוותרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully