וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "למרות שניצחנו, יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לתקן"

25.9.2016 / 21:54

מאמן הפועל באר שבע לא הסתנוור אחרי ה-0:3 מול בני יהודה והודה: "חשוב שניצחנו לפני סאות'המפטון". וואקמה המצטיין: "שמח שכבשתי ושניצחנו". אבו זייד נפצע, בנאדו: "התוצאה לא משקפת"

מור שאולי

שישה ימים אחרי הפסד הליגה הראשון העונה, הצליחה הפועל באר שבע לחזור הערב (ראשון) לנצח. האלופה ניצחה 0:3 את בני יהודה, במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל. טוני וואקמה כבש צמד (45+1 ו-69) ובישל אחד נוסף ללוסיו (74) כדי להוביל את קבוצתו לניצחון חשוב לפני המשחק מול סאות'המפטון בליגה האירופית ביום חמישי. אצל בני יהודה יש עוד דאגות פרט להפסד, לאחר שחסן אבו זייד מתח את שריר הירך האחורי במהלך המחצית הראשונה והוחלף.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. מור שאולי
שמח להגיע למשחק מול סאות'המפטון אחרי ניצחון. בכר/מור שאולי

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר לאחר המשחק: "אחרי הפסדים כמו בשבוע שעבר אנחנו לא באים ומאשימים שחקנים כי יש דברים טובים גם בהפסדים. היום גם שניצחנו, אז יש דברים לתקן. אנחנו נלמד, היו הרבה דברים שלא אהבתי היום ואנחנו נצטרך לתקן אותם. זה בסך הכול מחזור חמישי, אז שום דבר לא מלחיץ, אנחנו מלחיצים את עצמנו כי אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. לחץ תמיד יש, צריך לדעת לנתב אותו למקומות הנכונים. יש ציפיות גבוהות ואנחנו יודעים את זה. אנחנו צריכים להגיע ברמת מוכנות גבוהה מאוד לכל משחק.

"לא פשוט לתמרן בסגל רחב כזה, יש לי הרבה כאבי ראש, אבל אני מעדיף כאבי ראש כאלה מאשר שיהיו חסרים לי שחקנים. אנחנו בסך הכול במחזור החמישי ומרגישים כאילו אנחנו באמצע העונה. אנחנו צריכים למצוא את השחקנים הנכונים וזה תלוי נגד מי אנחנו משחקים וכן הלאה. המשחק נגד סאות'המפטון יהיה אחר לגמרי, יש לי בראש את מה שאני רוצה לעשות. יש שחקנים שבכושר וניתן להם לשחק. אנחנו צריכים להעמיד קבוצה חזקה כי נפגוש יריבה חזקה מאוד. היום היה משחק חשוב מאוד וזה חשוב מאוד להגיע למשחק בחמישי אחרי ניצחון. אנחנו מגיעים למשחק מעניין מאוד".

אנתוני וואקמה, שהיה הטוב במשחק עם צמד ובישול, אמר: "אני שמח בשביל עצמי וגם בשביל הקבוצה. זה הכדורגל, אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק ושגם הקבוצה תשתפר. המטרה שלי היא לנצח ולכבוש כמה שערים שאני יכול. אני רוצה שננצח ושנעשה תוצאות טובות בכל משחק. סאות'המפטון קבוצה טובה, אבל רק סיימנו את המשחק מול בני יהודה. נצטרך לחזור לאימונים ואז להתכונן לסאות'המפטון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אריק בנאדו מאמן בני יהודה. מור שאולי
מצא גם הרבה נקודות חיוביות במשחק. בנאדו/מור שאולי

מאמן בני יהודה אריק בנאדו אמר: "עשינו להם חיים קשים, התוצאה לא משקפת את מה שהיה במשחק. לא נעים להפסיד 3:0, קיבלנו שער בדקה קריטית במחצית הראשונה. התחלנו טוב את המחצית השנייה. את שני השערים האחרונים יכולנו למנוע, אבל באר שבע קבוצה טובה יותר מאיתנו. התוצאה קצת משקרת בסך הכול.

"היינו בפיגור 3:0 וזה הוציא את הרוח מהמפרשים של השחקנים. הגענו ללא מעט מצבים ברחבה של באר שבע ועם מעט יותר איכות בפס האחרון היינו שווים שערים. ידענו שבאר שבע קבוצה טובה מאיתנו, רצינו להוציא מפה משהו, אבל ניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה ונדע לתקן הלאה. בשבוע שעבר ניצחנו, היום הפסדנו. זה מקום שידענו שאנחנו עלולים להפסיד בו נקודות. ראו הרבה דברים יפים מבני יהודה היום, זה לא הספיק מול באר שבע, ננסה לעשות טוב יותר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully