וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת הציגה ספונסר חדש לבאר שבע: "העברת הדרבי לא ספורטיבית"

25.9.2016 / 13:10

בעלי הפועל באר שבע הציגה את הספונסר החדש של האלופה, תדיראן, וסיפרה על ההחלטה לגבי אירוח הדרבי בחיפה: "היה אלמנט של חוסר שוויוניות". ברדה: "מקווה שנדע להתמודד עם אירופה"

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת עם החולצה החדשה. לירון מולדובן
ספונסר חדש. ברקת עם החולצה החדשה/לירון מולדובן

מספר שעות לפני המפגש מול בני יהודה, בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים בה הציגה את הספונסר החדש: תדיראן, וגם דיברה על ההתרגשות אחרי המשחק מול אינטר. האלופה תנסה להותיר מאחוריה את טראומת האצטדיון בחיפה, ולקזז את הפער מהמקום הראשון בו נמצאת מכבי תל אביב. בשורות האלופה ובחברת תדיראן סרבו לחשוף את הסכום אותו תקבל הפועל באר שבע, אך על פי אנשי עסקים מקומיים, שהיו מעורים בפרטים, מעריכים את העסקה בשני מיליון שקלים.

ברק בכר, שיפגוש ביום חמישי את סאות'המפטון, צפוי להעניק למיחאי קורהוט את המקום בהרכב אחרי ההופעה הטובה מול מכבי חיפה בגביע הטוטו. ההתלבטות של המאמן היא לגבי החוד כאשר לוסיו ובן שהר מתחרים על העמדה לצד טוני וואקמה ומאור בוזגלו.

עוד בנושא:

אביטל יחליף את גבאי, קורהוט יפתח
הקאמבק של רועי גורדנה: "אני אחרי תקופה קשה, רוצה לצאת לדרך חדשה"
מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן עונה למבקרים: "מה הם יודעים"
שכטר המום, אבל הכתובת הייתה על הקיר: מה הוביל להשפלה של בית"ר
לא דרבי של גוטמן. דרבי של לוזון: שביזות יום א', לקראת הדרבי

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת עם אסי רחמים, אליניב ברדה. לירון מולדובן
ברקת עם רחמים וברדה/לירון מולדובן

ברקת פתחה והציגה את הספונסר החדש: "תדיראן היא נותנת החסות החדשה שלנו. אני חושבת שהשילוב בין החברה להפועל באר שבע הוא שילוב מצליח". הבעלים גם התייחסה לתחושות אחרי הניצחון על אינטר: "אני חושבת שעוברת על הפועל באר שבע תקופה נפלאה, הייתה לי התרגשות עצומה. אני חושבת שזה לא רק הניצחון, אלא בגלל הדרך. אני שמחה לחוות חוויות כאלה".

על סוגיית העברת הדרבי לאצטדיון בחיפה סיפרה הבעלים: "היה כאן אלמנט של חוסר סופרטיביות, חוסר שיוויון. לא שמעתי על דבר כזה בעולם". האפשרות שתצרף מנהל מקצועי: "כל אחד צריך לעשות מה שמתאים לו ומה שנכון מבחינתו. אם יהיו שינויים בעתיד אני מניח שתדעו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. לירון מולדובן
ברקת עם החולצה החדשה. ברקת/לירון מולדובן

אסי רחמים הוסיף: "ההסכם נחתם לעונה אחת, אבל הכוונה של שני הצדדים שהוא ימשיך יחד. מעבר לנושא הכספי חשוב לראות בעין אחת עם נושא החסות מבחינת החזון של המועדון. לפעמים השיקולים הם לא רק כספיים, אלא דרך משותפת".

אליניב ברדה סיכם: "הצוות המקצועי בנה סגל מאוד מגוון, מאוד מגובש. הקבוצה ממשיכה לתפקד בצורה יוצאת מן הכלל, אנחנו נצטרך להתמודד עם המשחקים באירופה. אני מקווה שנדע להתמודד בשנים הבאות עם השתתפות במסגרת האירופית".

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת עם החולצה החדשה. לירון מולדובן
חוגגים ביחד. ברקת בהצגת הספונסר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully