וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של רועי גורדנה: "אני אחרי תקופה קשה, רוצה לצאת לדרך חדשה"

23.9.2016 / 11:03

קשר הפועל באר שבע כבש והצטיין מול מכבי חיפה ועשוי לקבל קרדיט גם בליגה: "כשאתה לא משחק זה מאכזב, אבל כעס לא ייתן כלום. כולנו נתנו לבכר חומר למחשבה". מחמאות גם למיהאי קורהוט

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם הקשר רועי גורדנה. אדריאן הרבשטיין
סוף סוף קצת נחת. גורדנה חוגג עם החברים/אדריאן הרבשטיין

בהפועל באר שבע היו מרוצים מהמשחק אתמול (חמישי) מול מכבי חיפה בגביע הטוטו, בפרט מיכולתם של השחקנים שקיבלו פחות דקות בתקופה האחרונה. במועדון נרשמה שביעות רצון גדולה מההשתלבות של המגן השמאלי מיהאי קורהוט, שאף כבש אתמול.

שחקן נוסף שמצא את הרשת במהלך ה-2:2 היה רועי גורדנה, שנדמה היה לגמרי מחוץ לעניינים כשאפילו לא טס עם חבריו למילאנו בשבוע שעבר. אמש הקשר כבש שער וגם שיחק נהדר, ובשורות האלופה אמרו שלא מן הנמנע שכעת יחזור לעניינים גם במשחקים חשובים יותר. "אני אחרי תקופה לא נעימה ואפילו קשה", אמר גורדנה. "כשאתה לא משחק ולא נמצא בתוכניות ואתה לא משתלב זה מאכזב וקצת חורה לי. פרצופים וכעס לא יתנו לי כלום בימינו. כולם עבדו במשחק קשה, לא רק אני, ונתנו לברק חומר למחשבה".

גורדנה הוסיף והרחיב על התקופה האחרונה: "קרו הרבה דברים מאז שהגעתי לכאן, אבל אני רוצה להשאיר את הכל מאחורי ורק להתרכז בכדורגל. אני צעיר, אני בן 26 ואני רוצה לצאת לדרך חדשה. התוצאה בכלל לא רעה עברונו, העברנו את ההכרעה לטרנר עם שני שערי חוץ שיעזרו לנו".

עוד בנושא:

רבע גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully