וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן עונה למבקרים: "מה הם יודעים"

21.9.2016 / 11:13

אחרי שספג ביקורת על יכולתו כתב תורג'מן בפייסבוק: "קהל מעודד, קהל מקלל, זה החיים שלנו, מה הם מבינים?!". גדיר עשוי לחזור לאימונים חלקיים בשבוע הבא. ויטור בפורטוגל: "ראיתי פה אנשים ללא מדים עם נשק, פחדתי". הובאן בטוח: "אינטר עדיין הפייבוריטית"

ברני ארדוב

חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גדיר החל בשיקום ועשוי בשבוע הבא להתחיל ולהתאמן עם כדור. ההערכה היא שהוא ייעדר לפחות עוד חודש. גדיר החל בריצות ובחיזוק השרירים אחרי הניתוח שעבר בשרירי הבטן, ובשבוע הבא ינסה השחקן להתחיל להתאמן באופן אישי עם כדור ובהדרגה לחזור לאימונים עם הקבוצה.

בינתיים בקבוצה עודדו את בן תורג'מן שספג חיי ביקורת על התצוגה שלו בהפסד מול מכבי חיפה (2:1) כאשר גם הבלם שיר צדק יצא להגנתו של המגן והבהיר בפוסט בםייסבוק שאין שחקן אחד אשם אלא קבוצה שלמה. תורג'מן עצמו פרסם פוסט מרגש גם כן בדף הפייסבוק שלו, וכתב כנגד האוהדים והפרשנים שיצאו נגדו.

"כדורגל הוא אורח חיים", כתב תורג'מן, "בימי שישי אנחנו אוהבים לצאת אומרים לך החברים, בשבת מעדיפים לישון, אנחנו אף פעם לא מבלים ביחד אומרת לך החברה, תחשוב על לימודים ועל עבודה אומרים לך המשפחה, חלק מהם אומרים שאף פעם לא תגיע לכלום, אחרים אומרים שהמפורסמים מהטלויזיה הרבה יותר טובים ממך... אבל אתה חושב רגע מחייך ואומר לעצמך, מה הם יודעים מה זה הכדורגל בשבילי.

עוד בנושא:

האתגרים החדשים של באר שבע וברק בכר: "כולם נותנים את הכל"
ברק בכר: "רצינו לתת ליריבה לחשוב, ננסה לשבור את הרצף ביום חמישי"

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול בן תורג'מן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"מה הם יודעים על המרפקים או הבעיטות שקיבלת וקמת מהם פעם אחר פעם. מה הם יודעים איך זה להיות מושבת בגלל פציעה. מה הם יודעים על המקלחות הקפואות שעברת. מה הם יודעים עד כמה אתה אוהב את הספורט הזה". תורג'מן/ברני ארדוב

"מה הם יודעים על הלחץ וההתרגשות שלא נותנים לך להירדם לילה לפני המשחק... מה הם יודעים על המשחקים ששיחקתי פצוע או חולה. מה הם יודעים על החוסר אונים של לשבת על הספסל כמחליף ולא לשחק!

"מה הם מבינים מה זה להפסיד או לנצח 5 דקות לסיום המשחק... מה הם יודעים על מה אתה חושב שאתה מתחמם 10 דקות לפני המשחק. מה הם יודעים על המרפקים או הבעיטות שקיבלת וקמת מהם פעם אחר פעם. מה הם יודעים איך זה להיות מושבת בגלל פציעה. מה הם יודעים על המקלחות הקפואות שעברת. מה הם יודעים עד כמה אתה אוהב את הספורט הזה. דשא סינטטי, חול או דשא רגיל, 10 שחקנים לצדך, 11 נגדך, קהל מעודד אותך, קהל מקלל אותך!!! כדור אחד ושריקה אחת ארוכה... זה החיים שלנו, מה הם מבינים?!

"הרבה אנשים אומרים שלכדורגל אין שום קשר לחיים, אני לא יודע כמה הם יודעים על החיים, אבל על הכדורגל הם לא יודעים כלום. אבא יקר שלי כמה אתה חסר לי, איך תמיד אמרת לי... 'דע מאין באת ולאן אתה הולך'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אחד הגיבורים הגדולים של הפועל באר שבע בסן סירו היה מיגל ויטור. הבלם הפורטוגלי כבש את השער הראשון מול אינטר והיה חלק מהתצוגה של האלופה הישראלית במשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית. היום (רביעי) ויטור העניק ראיון לתקשורת במולדתו בו סיפר: "לפני שחתמתי לא ביקרתי בישראל וכל מה שידעתי היה בהקשרים של המלחמה שם. עוד לפני החתימה הרשמית על החוזה, הסתובבתי בבאר שבע עם אשתי והמאמן. נכנסנו לחנות והיה שם איש עם נשק ללא מדים. פחדנו ברגע הראשון, אבל הבעלים של החנות אמר לנו שזה עניין שבשגרה".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הגיע עם חששות. ויטור/ברני ארדוב

הפורטוגלי נשאל לגבי החיים בישראל בצל המציאות הביטחונית בדרום: "החיילים לוקחים את הנשקים שלהם אל הבית, אבל זו המדיניות בישראל. ככה הדברים מתנהלים, לעיתים אני הולך ברחוב וחולף על פני אנשים שנושאים איתם אקדחים. התרגלתי לזה, אז זה פחות מפריע לי. בטיול הראשון שלי לפורטוגל אנשים שאלו אותי שאלות רבות בנוגע לישראל. מרבית האנשים מבולבלים. בישראל יש תרבות מגוונות עם דתות רבות, מאז שאני בבאר שבע אני מרגיש בטוח".

באופן מפתיע, הראיון עם הבלם התרכז בעיקר בדברים שאינם קשורים לכדורגל. "אני יודע להגיד בוקר טוב בעברית, תודה רבה ולספור עד עשר. השפה לא קלה, אבל אני בטוח שאצליח. עד שהעברית שלי תהפוך לטובה יותר אני משתמש בעיקר באנגלית כדי לתקשר עם החברים שלי לסגל", סיכם ויטור.

שחקני הפועל באר שבע מאור בוזגלו עם אובידיו הובאן. ברני ארדוב
מחמיא לנראזורי. הובאן/ברני ארדוב

בתוך כך, ברומניה עדיין חוגגים את ההופעה של אובידיו הובאן מול אינטר. הקשר סיפר לתקשורת המקומית: "האווירה הייתה מדהימה בעיקר בגלל הקהל המיוחד שלנו. הם העניקו לנו תמיכה יוצאת דופן. הניצחון על אינטר העניק לנו ביטחון גדול לקראת המשך העונה. מנקודת המבט שלי אינטר היא עדיין הפייבוריטית להעפיל, אבל אני מאמין בסיכויים שלנו".

הובאן לא פספס הזדמנות להחמיא למאמנו החדש בנבחרת, כריסטוף דאום: "אני מאוד אוהב לעבוד איתו, הוא הרשים אותי מאוד במפגש הראשון שלנו. אני בטוח שעם כריסטוף הנבחרת הרומנית נמצאת בכיוון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully