וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "רצינו לתת ליריבה לחשוב, ננסה לשבור את הרצף ביום חמישי"

19.9.2016 / 23:05

מאמן הפועל באר שבע ניסה להסביר אחרי ה-2:1 למכבי חיפה: "זה משחק אחד, ננסה לחשוב למה אנחנו מאבדים נקודות אחרי אירופה". בוזגלו: "באנו כדי לנצח, האצטדיון הזה לא מאיר לנו פנים"

ברני ארדוב

ארבעה ימים אחרי ההופעה המרשימה בסן סירו מול אינטר, הרצף המאכזב של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה נמשך הערב (שני) עם הפסד ראשון לעונת 2016/17. הירוקים הדהימו את האלופה עם 1:2 מרשים, והמשיכו את הרצף הביתי המופלא שלהם בחיפה.

ניקיטה רוקאביציה וגליינור פלט, שעלה כמחליף, מחקו יתרון מוקדם של מאור בוזגלו. המאזן המתסכל של הפועל באר שבע אצל מכבי חיפה נשמר כאשר ניצחון החוץ האחרון של הדרומיים היה במרץ 1997, משער של לירון בסיס. אובדן הנקודות באצטדיון בחיפה הותיר את האלופה במרחק שלוש נקודות ממכבי תל אביב, שמוליכה את הטבלה. לראשונה עם מיגל ויטור בהרכב, האלופה ספגה ועוד שני שערים. הפועל באר שבע תקבל הזדמנות לתקן כבר ביום חמישי ברבע גמר גביע הטוטו מול הירוקים בחיפה.

עוד בנושא:

ליגת העל: 1:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע
תאונה גרמה לדחיית שריקת הפתיחה במשחק בין מכבי חיפה ובאר שבע
לשמור מכל משומר: לקראת המפגש בין מכבי חיפה להפועל באר שבע

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
המאזן בחיפה נשמר. בכר/ברני ארדוב

בסיום אמר מאמן הפועל באר שבע ברק בכר: "האמת שהתחלנו טוב את המחצית השנייה, שלטנו. היה משחק שקול, חבל שאנחנו מקבלים את הגולים האלה. הפסדים וספיגה של שערים זה חלק מהמשחק. בפעם הקודמת שהיינו כאן הפסדנו, כולם היו שפופים כי האמינו שהפסדנו את האליפות, אבל זה רק משחק אחד ונמשיך הלאה. מותר גם להפסיד, אנחנו כבר נתסכל קדימה. מאור בוזגלו הוא חלוץ, הדברים לא הסתדרו בשבילנו. עשינו שינויים בהמשך וזה לא הלך. רצינו לתת ליריבה לחשוב, הפעם זה לא צלח".

מאמן האלופה הסביר: "נחשוב למה אנחנו מאבדים נקודות אחרי אירופה, נשתדל לבוא אחרי המשחק הבא בליגה האירופית לבוא לליגה ולנצח. זו עובדה שלא ניצחנו פה, גם שהובלנו. גם במשחק הקודם הובלנו ואז הפסדנו. אנחנו משתדלים להתייחס לזה רק כאל משחק כדורגל, ולא מעבר לזה. נשתדל לשבור את הרצף הזה ביום חמישי בגביע הטוטו. אנחנו נשבור אותו, אני בטוח".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני הפועל באר שבע מאור בוזגלו עם אובידיו הובאן. ברני ארדוב
מחפש את האור בחיפה. בוזגלו/ברני ארדוב

מאור בוזגלו, שכבש, הוסיף: "לא רוצה לתרץ יותר מדי, אבל באנו לפה כדי לנצח. הפסדנו, נגמר המשחק ואנחנו חושבים קדימה על ההמשך. יש לנו משחק מולם ביום חמישי, האצטדיון הזה לא מאיר לנו פנים ונצטרך לבוא אל המשחקים הבאים טובים יותר. אני חושב שמי שרוצה להתקדם צריך לדעת לשחק בשתי מסגרות".

פלט חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully