וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגרים החדשים של באר שבע וברק בכר: "כולם נותנים את הכל"

20.9.2016 / 7:30

שחקני באר שבע שוב לא הספיקו "למלא מצברים" ושוב מעדו, ברק בכר מנסה להרגיע ("לא קרה אסון") אבל הדילמות שלו בסגל נמשכות, ושחקני הספסל ממשיכים לעשות פרצופים אבל "נותנים את הכל". נקודות האור: הכושר של מאור בוזגלו, והתמיכה של אליניב ברדה

ברני ארדוב

1. אחרי המשחק מול אינטר חשבו שחקני הפועל באר שבע שתהיה ארוחה קבוצתית, אלא שראשי הקבוצה רצו לשחרר קצת את השחקנים והעניקו להם המשך ערב חופשי. אם בקבוצות אחרות או בזמנים אחרים השחקנים היו מנצלים את זה לערב של שיכרון חושים במילאנו, הרוב המוחלט של שחקני האלופה דווקא שמחו שהארוחה הקבוצתית בוטלה והלכו לחדר במלון כדי לישון. "היינו סחוטים ועייפים מהמאמץ שנתנו", הסבירו כמה שחקנים, "כולם שמחו בטירוף אבל לחגוג כבר לא היה כוח. היינו חייבים להתחיל למלא באופן מיידי מצברים לקראת המשחק נגד חיפה".

אתמול (שני) במחצית הראשונה המצברים האלה דווקא נראו מלאים. גם אחרי השוויון של מכבי חיפה שחקני באר שבע יכלו לכבוש במספר הזדמנויות ולגמור את המשחק, אבל זה לא קרה. במחצית השנייה כבר היו ניצני עייפות וחילופים שלא צלחו, ובסופו של דבר זה נגמר בהפסד. גם אם בבאר שבע מתעקשים שלא להשתמש בזה כתירוץ, בקבוצה יהיו חייבים להתמודד עם המכשול של התמודדות בשני מפעלים.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי חיפה גברה 1:2 על הפועל באר שבע
ברק בכר: "ננסה לחשוב למה אנחנו מאבדים נקודות אחרי אירופה"
הרוויח את הזמן: היתרונות של רנה מולנסטיין לעומת מאמניה הקודמים של מכבי חיפה
מכבי חיפה חוגגת, הסיפור האמיתי מאחורי הפוסט העצוב של פלט
מולנסטיין אופטימי: "זה היה משחק אמוציונלי וחשוב. ככל שנצבור ביטחון, נהיה טובים יותר"

שחקן הפועל באר שבע טוני וואקמה. ברני ארדוב
גם בשנה שעברה דיברו על אתגרים מיוחדים, וכולם זוכרים איך זה נגמר. באר שבע מאוכזבת/ברני ארדוב

2. ברק בכר אמנם רושם שתי הופעות באירופה שאחריהן הוא ללא ניצחון בליגה, אבל הוא מאמין שהסגל שלו יעמוד באתגר. לא סתם הוא התעקש לצרף את מיכאל אוחנה, ולא סתם דאג שכמה שיותר שחקנים מהעונה שעברה יישארו. גם המאמן, שזכה בזמן האחרון לשבחים מקיר לקיר, יודע שהסגל הזה יגרום לו ללא מעט מחשבות ודילמות. הראשונה תהיה במבחן ההחלטה בין הורדה בעומס לבין הצבת ההרכב החזק ביותר במשחק נתון. כך למשל בכר החליט ממש אתמול, ביום המשחק, שלא שווה לסכן את מיחאי קורהוט ונתן לו לנוח אחרי התכווצות השריר שעבר במילאנו, וזאת למרות שיכול היה לשחק, ובן תורג'מן נכנס בסופו של דבר להרכב. בדקה ה-53 בכר כבר הכניס את השחקן השלישי ברוטציה בעמדת המגן השמאלי, מתן אוחיון. אחרי המשחק בכר נשאל על הרוטציה ואמר: "אני אתאים לפי היריבה וכל משחק יהיה לגופו". אף אחד לא יתפלא אם בדילמה הבאה בכר ייקח סיכון.

הנקודה השנייה והלא פחות בעייתית זה האגו. אז נכון, בכר שמע את זה לאורך כל העונה הקודמת, אבל נדמה שהעונה מפלס האגו בפוטנציאל התפוצצות כזו שבמונחים ספורטיביים עלולה להיחשב גרעינית. אליניב ברדה ומוחמד גדיר יחזרו בתקווה, גם לוסיו שפתח על הספסל רוצה לשחק, ובן שהר, שהקלוז-אפים עליו לא הותירו ספק בנוגע לאכזבתו על כך שאינו מקבל דקות, הוא עוד פוטנציאל לסערה בימים קודרים."יש פה שחקנים שיודעים שהם שווים הרכב בכל קבוצה בליגה ובוודאי שהם לא אוהבים לשבת על הספסל במשחקים גדולים", הסביר שחקן, "בן, לוסיו, ג'ון, בוזגלו או מליקסון, ברגע שיישבו על הספסל ירצו להיות על הדשא, אבל זה לא מה שחשוב. מה שחשוב זה מה הם ייתנו כשייכנסו כמחליפים. וכולם בקבוצה הזאת נותנים הכל, לא משנה מתי וכמה זמן הם על המגרש". בכר, כך מעידים כל אנשי הצוות באלופה, הוא האדם שהכי היית רוצה שינהל סגל כזה. אם אתם רוצים הוכחה, הם אומרים, הביטו על מספר 11, ההוא עם הכרבולת המחומצנת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו חוגג. ברני ארדוב
"זה בהחלט ישב לנו בראש. אומרים שהמגרש הזה לא מאיר לנו פנים, ובסוף נאמין בזה". בוזגלו/ברני ארדוב

3. ואם כבר מאור בוזגלו, אתמול הוא המשיך את המומנטום האדיר שלו, ובקלאסה, עם הקפצה אלגנטית ועוד שער יפה."אני כבר רגיל ששורקים לי בוז, אני חושב שבכל מגרש שורקים לי", אמר הקשר בחיוך על ה"מחווה" שלה זכה מהאוהדים הירוקים, "אם זה לא היה קורה, לא הייתי קיים". ביום ראשון בוזגלו יצטרך לקחת על עצמו יותר ולמנוע מפולת שלגים, ושוב אצל הקשר, גם הפעם המשפחה תהיה מעורבת, כשהאח אלמוג ינסה להמשיך להיות השף של בני יהודה. ואבא יעקב?הוא קונה תיקו עם שער בוזגלאי בכל צד.

לא רק על עצמו דיבר בוזגלו אלא גם על הקבוצה ועל קללת חיפה, זו שאפילו אוהדי הדרום המאמינים בעמה יעמיק לא הצליחו לשבור. "אם אנחנו רוצים להתקדם שלב, אנחנו צריכים לנצח בחיפה", אמר בוזגלו, "זה בהחלט ישב לנו בראש. אומרים שהמגרש הזה לא מאיר לנו פנים, ובסוף נאמין בזה".

שחקני הפועל באר שבע מאור בוזגלו עם אובידיו הובאן. ברני ארדוב
עם שריקת הסיום נשכב שיר צדק על הקרקע, גם בן ביטון נראה עצבני, ובכלל, ניכר על פניהם של שחקני האלופה שהם סחוטים רגשית ומקצועית. והעונה רק התחילה/ברני ארדוב

4. ועכשיו בפני בכר עומדת משימה לא פשוטה: להרים את השחקנים ולגרום להם לקחת בפרופורציות את הדברים, ובעיקר לא להאמין שאי אפשר להתמודד עם המעבר מאירופה לליגה. עם שריקת הסיום נשכב שיר צדק על הקרקע, גם בן ביטון נראה עצבני, ובכלל, ניכר על פניהם של שחקני האלופה שהם סחוטים רגשית ומקצועית. מי שקלט את זה היה הקפטן הפצוע אליניב ברדה, שמיהר אל כר הדשא עם כובע על ראשו, כזה שכמעט ומסתיר את זהות הקפטן, ועבר שחקן שחקן כשהוא מעודד אותו ומנסה לגרום לו לשכוח מיידית מההפסד. בזמן הזה ברק בכר כבר היה עמוק בתוך חדרי ההלבשה, אבל גם הוא חיכה שהשחקנים יירדו במסדרון ובחדר ההלבשה מיהר להרים לכולם את הראש. "תחייכו, לא קרה אסון", אמר המאמן, "הכל בסדר, אפשר להפסיד, אנחנו ממשיכים הלאה".

שיחות המוטיבציה, בדיוק כשהדופק עוד גבוה, לא היו מקריות. בבאר שבע מבינים שאם הם רוצים לחזור למסלול הניצחונות מהר, הם צריכים לשים את המשחק בצד ולא להתחיל להאמין שהחזרה מאירופה תהיה מלווה באיבוד נקודות. ואם זה לא יעבוד, בכר יכול להתנחם בעובדה שאחרי סאות'המפטון יהיו לו שבועיים של חופש להנחית את הקבוצה נחיתה רכה אחרי כל תסריט שלא יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully