וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה ההולנדית, הגרסה הצ'כית: הכל הלך למכבי חיפה

20.9.2016 / 8:33

השיטה החדשה של מולנסטיין ("4:4:2? עברנו ל-4:2:4"), הסיפור האמיתי מאחורי הפוסט של פלט, ההתנהלות המקוממת בנוגע לורמוט וריאן וקמיל ואצק אחד ("לפעמים אני מתעייף") שאפילו הרופא מתקשה להעלות לו דופק. חיפה חוגגת עוד ניצחון על באר שבע

ברני ארדוב

1. כשקמיל ואצק הגיע למכבי חיפה, המנכ"ל אסף בן דב שלח אותו לבדיקות והתקשר לדוקטור כדי לשמוע אם עבר. בקו השני נשמע קול מופתע. "אי אפשר להעלות לו את הדופק. גם כשאני מעלה מהירות זה נשאר אותו הדבר". ואצק ירד ועלה שוב, ובמכבי חיפה קלטו את הקטע - "עדיין לא התרגלנו לשחקנים עם כושר גופני כזה", סיפרו אתמול, "התיאום שלו עם נטע נהדר". ואצק היה בכל מקום במגרש. תיקל, הגן ותקף. נתוני ה-GPS הצביעו במשחק האחרון על 14 קילומטר. נשמע לא הגיוני בעליל. לא ברור מי מדד, איך מדד, אבל מה שבטוח - ואצק רוצה לרוץ עם מכבי חיפה למקום אחר.

"כמובן שאני מתעייף לפעמים", ענה ואצק, ספק בציניות. "בשבילי הקיץ הזה היה מעט מוזר. בעונה שעברה נשארתי בפולין והרבה זמן חיכיתי למועדון חדש. לא ידעתי אם אני נשאר בפולין או לא. כשקיבלתי הצעה ממכבי חיפה הייתי מאוד שמח ודיברתי עם המון אנשים. אני עושה הכל כדי לעזור לקבוצה, עושה מה שהמאמן אומר. זה רק צעד אחד קטן קדימה". צעד גדול למכבי חיפה.

עוד בנושא

שער ניצחון לגליינור פלט, מכבי חיפה גברה 1:2 על באר שבע
אורן יוסיפוביץ על הדרך החדשה שמולנסטיין הביא למכבי חיפה
מולנסטיין: "אנחנו ממשיכים להשתפר, מרוצה מהעבודה הקשה"

קשר מכבי חיפה קמיל ואצק מול קשר הפועל באר שבע מאור מליקסון. ברני ארדוב
"עדיין לא התרגלנו לשחקנים עם כושר גופני כזה". קמיל ואצק/ברני ארדוב

2. רק לפי שבועיים מכבי חיפה ישבה בשקט בזמן שגילי ורמוט ניהל משא ומתן עם בית"ר ירושלים. אתמול הוא היה עצבני אחרי החילוף, אולי בגלל שלקח לו זמן להתרגל לתפקיד החדש, קו אחד עם רוקאביציה ב-4:4:2 החדש שמולנסטיין מנסה להנחיל כאן.

רק לפני שבועיים מכבי חיפה אמרה לסכנין: "קחו את ריאן, קחו כסף, רק תנו לנו את ז'אורז'יניו". אתמול ריאן פתח בהרכב ובישל למכבי חיפה פנדל והרבה מהירות בחלק הקדמי. חיפה תוכל להרוויח את הברזילאי בינואר, אבל היא הרוויחה עוד שחקן צעיר, כזה שכעס כששמע שהוצע לאקסית שלו. הפעם זה עבד, לא בטוח שבפעם הבאה זה יעבור בשתיקה.

3. עולם שלם צייץ וכתב, ורק רנה מולנסטיין אחד לא שמע. גליינור פלט מוכן לחתום כל שבוע בקבוצה אחרת כדי לשחק נגד הפועל באר שבע. שלושה בעונה שעברה, אחד אתמול, כולם באיצטדיון בחיפה. פלט העלה לאחרונה פוסט לאחר שחבר קרוב בגד בו. השמועות דיברו על מולנסטיין, המציאות שונה לגמרי. רוצים את הסיפור האמיתי? קדימה.
צו מניעה לא אפשר לו לראות את בנו בארץ לאחרונה. פלט היה עצוב. אחרי שזכה במשפט, מכבי חיפה תרוויח עוד אוהד צעיר ביציע. מאז אותו פוסט, בשני משחקים, בכפר סבא ואתמול, הוא כבש צמד. "זה אחד השחקנים הכי טובים שיש בליגה בתוך הרחבה. תשע קלאסי. מבין את המשחק. לא נבהל מאף אחד", אמרו אתמול בחיפה.

מולנסטיין התלבט השבוע האם אפשר לשחק עם פלט ורוקאביציה יחד, האם מדד היעילות שלהם בקו אחד עדיף על ורמוט, לא תשע קלאסי אבל שחקן חופשי שיכול לשחק בכל שיטה לצד אחד מהם, בכמה עמדות. בסוף הוא החליט להמר על האוסטרלי והשאיר את פלט בחוץ. "השיטה הזאת נהדרת למכבי חיפה. ראית איך שיחקנו היום?", אמר אחד השחקנים בצאתו מחדר ההלבשה. רשמנו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם גליינור פלט. ברני ארדוב
"אחד השחקנים הכי טובים שיש בליגה בתוך הרחבה". גליינור פלט/ברני ארדוב

4. מולנסטיין התחבק כמעט עם כל שחקן שנקרה בדרכו. הוא נכנס לחדר ההלבשה וחייך. רק חייך. רק השבוע הוא החמיא לשחקנים על הרמה שלהם באימון, אחרי המשחק הוא הודה לכל אחד מהם באופן אישי על שעברו את מבחן השיטה החדשה. "רנה עשה לבכר 'מט'", אמרו בחדר ההלבשה לאחר המשחק. "באר שבע לא ידעה מאיפה זה יבוא לה. הם לא היו מוכנים לשיטה הזאת. הם באו אחרי ניצחון על אינטר, זה נכון. המאמן לקח הכל בחשבון וניצח אותם".

"התבלבלת במספרים", התלוצץ איתנו גורם בצוות המקצועי בסיום. "לקראת הסיום רנה שיחק 4:2:4. הוא לקח הימור, אבל בסוף כולם הרוויחו: הקהל, השחקנים, מכבי חיפה".

5. מכבי חיפה תיפגש בקרוב עם דקל קינן. על הפרק: חוזה לעונה נוספת, כנראה אחרונה בירוק. קינן קיבל אתמול החלטה לא טובה בשער של בוזגלו. כשהסתובב, כבר היה מאוחר מדי. ללא קשר לקינן, גם השחקנים מבינים שמכבי חיפה צריכה לשפר את המהירות בחלק האחורי שלה. חבשי מהיר, דגני היה יותר מהיר ממנו. מכבי חיפה רוצה לקדם את חבשי, אבל צריכה גם טהא, צריכה טיבי, צריכה שחקן נוסף שיאזן לה את המהירות בחלק האחורי. בקיץ הבא זה כנראה גם יקרה. אולי עוד קודם.

בסיום המשחק סיפר אחד השחקנים שואליינטה צעק לקינן: "עזוב" לפני הגול. דברים ששומעים משם, לא תמיד רואים מכאן. הפגישה עם קינן תוכיח עד כמה מכבי חיפה מוכנה להילחם עליו. כבר שנים שהוא נלחם בשבילה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully