וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "השחקנים הראו מחויבות, אנחנו ממשיכים להשתפר"

19.9.2016 / 23:05

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה משחקניו במהלך ה-1:2 על הפועל באר שבע: "זה היה משחק אמוציונלי וחשוב. ככל שנצבור ביטחון, נהיה טובים יותר". פלט: "בבית עם האוהדים, יש תחושה מיוחדת"

ברני ארדוב

מכבי חיפה חזרה הערב (שני) לנצח בליגת העל, והיא הצליחה לעשות זאת בצורה הכי מרשימה שיש, לאחר 1:2 גדול על הפועל באר שבע. הירוקים נראו טוב במהלך 90 הדקות, ולאחר שני משחקים ללא ניצחון, הצליחו לאגור שלוש נקודות חשובות שהעלו אותם לצמרת הטבלה. הקבוצה של רנה מולנסטיין ניצבת כעת במקום הרביעי, עם אותו מספר נקודות כמו של האלופה, ושלוש פחות משל המוליכות, מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה.

מי שמאוד הרשים במהלך המשחק היה קמיל ואצק. הקשר הצ'כי נראה מצוין והוכיח כי המועדון יכול להיות מרוצה מהגעתו לקבוצה הקיץ. גם המאמן ההולנדי ניהל את המשחק כמו שצריך, ערך חילופים בזמן, ובסופו של דבר מי שכבש את שער הניצחון אכן היה אחד משחקני הספסל, גליינור פלט.

בסיום המשחק, רנה מולנסטיין סיכם את הניצחון החשוב: "זה אמנם משחק מול האלופה, אך בסופו של דבר זה עוד משחק בליגה וחשוב שצברנו שלוש נקודות. השחקנים היו טובים היום, הם הראו מחויבות ואני מאוד שמח מכך. גם הקהל היה מדהים ונתן לנו הרבה אנרגיות".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי חיפה גברה 1:2 על הפועל באר שבע
ילד טוב חיפה: לקמיל ואצק יש פוטנציאל להצליח ככוכב הירוקים

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין חוגג. ברני ארדוב
"הקהל היה מדהים". מולנסטיין חוגג/ברני ארדוב

לגבי השינויים במשחק אמר: "ערכתי את החילופים בהתקפה כדי להכניס קצב ואני שמח שזה עבד. הוכחנו היום שאנחנו משתפרים, ולשם אנחנו צריכים להמשיך לכוון. זה תהליך ארוך וזה לוקח זמן, הצעדים האלה חשובים מאוד והם יביאו לנו עוד ועוד ביטחון. אני מאמין שככל שנצבור יותר ביטחון, נשחק טוב יותר. אני מרוצה מהעבודה הקשה של השחקנים".

כשנשאל לאן הקבוצה יכולה להגיע העונה אמר: "זה לא משהו שאנחנו יכולים להגיד כרגע. אני חושב שזה חשוב שנתרכז בכל משחק בפני עצמו ונעשה את הדברים צעד אחר צעד. חשוב להתרכז בעצמנו". לגבי המוטיבציית יתר במשחק מול האלופה: "היום היה משחק חשוב ואמוציונלי מול קבוצה גדולה שכמעט הגיעה לליגת האלופות. באר שבע ניצחה את אינטר והיא קבוצה מצוינת, אני מאוד שמח שהצלחנו להשיג את הניצחון במשחק כזה".

כובש שער הניצחון, גליינור פלט אמר בסיום: "זה קצת מוזר שאני מבקיע הרבה מול הפועל באר שבע, אך זה נחמד עבורי וגם עבור הקבוצה. בבית, עם כל האוהדים, אני מקבל תחושה מיוחדת".

כשנשאל על עלייתו מהספסל אמר: "זה לא קל לשבת על הספסל ולראות את כולם נהנים, מאוד שמחתי שהצטרפתי לחברים על הדשא. כשאתה לא משחק אתה תמיד מאוכזב, אך צריך להתנהג כמקצוען ואני יודע שהדבר הכי חשוב זו הקבוצה, ואני חלק ממנה. כל אחד צריך לעשות את עבודתו ואני שמח שהיום עזרתי לניצחון". על ההמשך הוסיף: "כשמנצחים תמיד מקבלים ביטחון. היום ניצחנו קבוצה חזקה וזה יעזור לנו בהמשך הליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פלט חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully