וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב: "המועדון מצפצף על בית המשפט העליון, פה זה לא איראן"

19.9.2016 / 21:13

בעקבות ההחלטה של סגנית האלופה להגיש תביעות אזרחיות נגד שניים מאוהדיה בסך 100 אלף ש"ח, בפנאטיקס הודיעו שלא יגיעו לתמוך מול בני סכנין בדוחא: "האוהדים שוחררו בתנאים מגבילים"

צילום: אבי כהן עריכה: מרום שפיצר

מכבי תל אביב לא תזכה במשחק מחרתיים לעידוד הקולני של ארגון האוהדים המרכזי שלה מכבי פנאטיקס מול בני סכנין. בארגון החליטו היום (שני) לא להגיע לאצטדיון דוחא כמחאה על החלטת מכבי תל אביב להגיש תביעות אזרחיות בסכום של 100 אלף שקל לכל תביעה כנגד שני אוהדים של הקבוצה.

בעמוד הפייסבוק של הארגון נכתב הערב: "מכבי תל אביב החליטה על דעת עצמה להפוך לרשות מחוקקת ולהתעלם מהכרעת בית המשפט. אותם שני אוהדים שנעצרו במשחק גביע הטוטו, הובאו אל מול שופט בחשד להחזקת אמצעי פירוטכניקה. בית המשפט של מדינת ישראל! קבע שאותם שני אוהדים אינם מעורבים באותו פירוטכניקה ושחרר אותם ללא תנאים מגבילים. שנת 2016, מועדון מכבי תל אביב מצפצף על הכרעת בית המשפט ועושה כרצונו, פה זה לא איראן".

עוד בנושא:

הכבוד של ג'ורדי: "ניצחון בדרבי, והמהלך שלו יתגלה כמוצלח"
דור מיכה: "המפגש עם בני סכנין יהיה פיקנטי בגלל העונה שעברה"
ג'ורדי קרויף: "שינסו ליישם את החוק הזה מול מסי בקאמפ נואו"

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מוחים. פנאטיקס/ברני ארדוב

עוד נכתב בהודעה: "בעקבות האירועים האחרונים הארגון החליט שלא להגיע למשחק מול סכנין בדוחא כאשר הנהלת מכבי רודפת את אוהדיה ללא הרף וללא הבחנה. את האופציות המשפטיות אנו נבחן לעומק. לא נשתוק עד שהאמת תצא לאור".

כזכור מוקדם יותר הוציאה מכבי תל אביב הודעה לתקשורת בה נמסר כי: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב הגיש בשעות הבוקר תביעה אזרחית נגד שני "אוהדים" בסך 100,000 שקלים כל אחד לאחר שנתפסו עושים שימוש באמצעים פירוטכניים במהלך הדרבי בגביע הטוטו, עובדה שגרמה לעשן סמיך והובילה להפסקת המשחק. השניים, שנתפסו והורחקו על ידי המשטרה כחלק מהמאמצים שעושה מכבי תל אביב למגר התנהגות אלימה מקרב אוהדיה - נתבעים בגין הנזקים שנגרמו למועדון ולמנהלת הליגות אשר הצטרפה לתביעה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully