וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "המפגש עם בני סכנין יהיה פיקנטי בגלל העונה שעברה"

19.9.2016 / 16:54

שחקני מכבי תל אביב מדדו ב"פקטורי 54" את החליפות לליגה האירופית, הקשר התייחס ליריבה ברביעי: "אחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה". הקבוצה תובעת 100 אלף שקל משני אוהדים שזרקו רימון עשן

צילום: אבי כהן עריכה: מרום שפיצר

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) שהיא הגישה הבוקר תביעה אזרחית נגד שני אוהדים בסך 100 אלף שקל כל אחד לאחר שנתפסו עושים שימוש באמצעים פירוטכניים במהלך הדרבי בגביע הטוטו, שגרמו לעשן סמיך ביציעים והוביל להפסקת המשחק.

עוד בנושא

התאוששה מזניט: מכבי תל אביב גברה 0:3 על הפועל רעננה
ארבלדזה התייחס לטראומה: "קרה אסון, אבל זה חלק מהתהליך"
אנגלידיס עזב ומכבי תל אביב עדיין בלי מנכ"ל: "צריך דמות ניהולית חזקה"

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרחיקים קהל מהמגרשים. הדרבי/ברני ארדוב

מהקבוצה נמסר ש"השניים נתפסו והורחקו על ידי המשטרה כחלק מהמאמצים שעושה מכבי תל אביב למגר התנהגות אלימה מקרב אוהדיה. הם נתבעים בגין הנזקים שנגרמו למועדון ולמנהלת הליגות אשר הצטרפה לתביעה.

"מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מבהיר כי ימשיך לפעול בכל המישורים על מנת לוודא כי אוהדים המתפרעים ומזיקים למועדון יורחקו מהמגרשים ויתבעו על הנזקים שהם גורמים לכולם.

"במסגרת התביעה הציגה המנהלת לראשונה סקר שנערך לבקשתה, על ידי 'הגל החדש' שהעלה שורה של ממצאים חמורים ומדאיגים הנובעים מגילויי האלימות במגרשי הכדורגל, כגון אלו שביצעו הנתבעים, זאת כדלקמן: 'נמצא כי אלימות במגרשים היא הסיבה העיקרית והמרכזית לכך שאוהדי כדורגל לא מגיעים לצפות במשחקים במגרשי הכדורגל. הנשאלים בסקר העידו כי האלימות במגרשים היא הנושא המרכזי והראשון בסדר העדיפויות מבחינת הנושאים שעל המנהלת לטפל בהם. כמחצית מההורים שהולכים למגרשים העידו שהם לא לוקחים עמם את ילדיהם בשל תופעת האלימות במגרשים'.

מנכ"ל מנהלת הליגה, אורן חסון, אמר: " אנחנו רואים בחומרה התנהגות אלימה, פרועה ואף כזו שיכולה להביא לפגיעה בנפש. לא נעמוד מנגד ונסייע למועדונים להרחיק את אותם אלה הפוגעים בחוויית הכדורגל של כולנו וגורמים לעונשי הרחקה, הפחתת נקודות וענישה הפוגעת באוהדים במועדון ובתדמיתה של ליגת העל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גרמו נזק. רימון העשן ביציע/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב בחליפות. אבי כהן
שחקני מכבי תל אביב בחליפות/אבי כהן

בנושא אחר, שחקני הקבוצה הגיעו לחנות "פקטורי 54" כדי למדוד את החליפות שילוו אותם לאורך קמפיין הליגה האירופית. "זו הרגשה מיוחדת", אמר דור מיכה, "עשינו את זה גם שנה שעברה לקראת ליגת האלופות אז התרגלנו לקטע הזה של החליפות. זה קצת מעיק על השחקנים אבל עושים מה שצריך. מחכה לנו סוג של מפגש פיקנטי עם בני סכנין אחרי מה שהיה בעונה שעברה. זה אחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה וזה משחק קריטי שחייבים לנצח. אני מקווה שעם הזמן היכולת תשתפר, אנחנו מרוצים סך הכל".

(עדכון ראשון: 12:47)

מנהל מקצועי מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, בקר יצחקי בחליפות. אבי כהן
ג'ורדי קרויף וברק יצחקי/אבי כהן
שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים, יוסי בניון בחליפות. אבי כהן
יוסי בניון וטל בן חיים/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully