וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלדזה: "ראיתי את השידור החוזר מול זניט, נזכרתי שהפסדנו אז הפסקתי"

18.9.2016 / 22:10

אחרי ה-0:3 על רעננה וההעפלה למקום הראשון, מאמן מכבי תל אביב התקשה לשכוח: "קרה לנו אסון, אבל זה חלק מהתהליך שלנו כקבוצה". סילבס: "זו פתיחת עונה קשה שלנו, נעוף על המשחק הבא"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) אל מסלול הניצחונות עם 0:3 על הפועל רעננה במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. סגנית האלופה הותירה מאחור את הטראומה מול זניט סנט פטרסבורג והעפילה אל המקום הראשון בליגת העל, לפחות עד המשחק מחר של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה. על החגיגה של הצהובים ניצחו דור מיכה, עם שני בישולים, וטל בן חיים, שלהט עם צמד, בדרך לראשות טבלת המבקיעים בליגת העם עם שישה.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 0:3 על הפועל רעננה
מכבי פתח תקוה גברה 0:1 על בני סכנין באצטדיון דוחא

טל בן חיים/יוסי ציפקיס

בצד המנצח, אמר מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה: "תמיד משמח לחזור שוב. איבדנו נקודות ואותן אי אפשר להחזיר. לפני שלושה ימים היו לנו אסון, היינו קרובים להשיג את התהילה אבל זה נגמר כמו שזה נגמר. היום עשינו את העבודה בצורה טובה, אני שמח. בפעם הראשונה שחזיתי במשחק מול זניט בשידור חוזר, נזכרתי שלא ניצחנו אז הפסקתי. אני יכול להבין את הבחורים שהיו קצת סבלניים בפתיחה. כולנו רוצים שהכול יהיה מושלם, אבל אני שמח על ההופעה. לא היה לנו קל, אך זה חלק מהתהליך שלנו בתור קבוצה. נעבוד על זה".

"אף אחד לא משחק מלבדנו?", תהה הגאורגי לקראת המשחק מול בני סכנין ביום רביעי: "אז כולם יראו אותנו משחקים. אנחנו רגילים לשחק פעמיים בשבוע, נראה מה יקרה בנוגע להרכב שיפתח מול בני סכנין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. יוסי ציפקיס
פערים של איכות. סילבס/יוסי ציפקיס

ברק יצחקי, שהשלים 90 דקות במדי סגנית האלופה, הוסיף: "היה לנו חשוב לנצח ודיברנו על זה במהלך כל השבוע. אני שמח שידענו לבוא, לשים את מה שקרה בשבוע וחצי בצד, ולשחק כדורגל טוב. הוא לא היה מושלם, אבל ניצחנו ונשמענו להוראות של הצוות המקצועי. אני לא יודע אם היה חוסר שקט, כדורגל תלוי בתוצאות ושתי התוצאות האחרונות שלנו גרמו ללחשושים ודיבורים. המערכת שלנו מספיק חזקה, והיא רצה כמה שנים. עשינו היום צעד מאוד חשוב. מה שהיה ביום חמישי לא קורה הרבה, הכול הלך נגדנו. זה יכול לקרות לעיתים רחוקות, אני לא מאמין שזה יקרה לנו שוב".

אצל רעננה, אמר המאמן חיים סילבס: "מכבי תל אביב ניצחה יחסית בקלות. הם לא הגיעו להרבה מצבים, אבל זה בא להם ממש באיזי. אנחנו ויתרנו לקראת הסיום, אני מצטער על זה. ניסינו להשתוות למכבי תל אביב, הם היו יותר איכותיים מאיתנו. היינו מסורבלים וזקוקים לעוד מחשבה. שלא מבקיעים שערים, אז אתה מועמד להפסיד בעיקר מול מכבי תל אביב. היה לנו קשה לחזור, יש לנו פתיחת עונה קשה מאוד. עכשיו נאסוף את עצמנו מחדש ונעוף על המשחק הבא. אני לא מתרשם מהשחקנים האלה במשחק הזה, הם מתאמנים אצלי הרבה זמן. אנתח את המשחק בשקט, ולא אחרוץ גורלות. התחושה היא לא טובה, אבל זה האתגר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully