וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "שינסו ליישם את החוק הזה מול מסי בקאמפ נואו"

המנהל המקצועי של מכבי ת"א התייחס בטור שלו על החלטת השיפוט מול זניט: "החוק מוזר ובלתי ישים". על איבוד היתרון של קבוצתו: אסור לנו לתת לחוק הזה להשפיע עלינו כך, זה בלתי נסלח"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, התייחס היום (שני) בטור השבועי שלו ל"טלחרף" למשחק הסוער של קבוצתו מול זניט שבו הצהובים הפסידו 4:3 אחרי יתרון מבטיח של 0:3. קרויף התמקד בהחלטת השיפוט של השופט שהעניק לרוסים שתי מכות ברחבה והרחיק את דסה.

"לא הכל נקבע על המגרש, כפי שנוכחנו לדעת במכבי תל אביב", אמר קרויף והסביר: "הובלנו בבטחה וגם אחרי שזניט כבשה את הראשון הניצחון שלנו לא הוטל בספק. אבל אז, המגן הימני שלנו ביצע עבירה במרכז המגרש וקיבל צהוב. השופט החליט בהתחלה ליישם את חוק היתרון למרות שהכדור נמסר אחורה וקדימה כמה פעמים. למרות שאף אחד לא ראה פאול, השופט שרק על שתי מכות מחמישה מטר. הוא החליט ליישם חוק חדש שאני חושב שאף אחד לא מכיר בהולנד".

ג'ורדי קרויף המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא אהב את החוק בלשון המעטה. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

ג'ורדי המשיך לדבר על החוק: "השופט טוען שהוא עדכן את השחקנים שלנו בחוק הזה, אבל אף אחד לא שמע אותו ובטח שאף אחד לא הבין. החוק הזה מוזר, מה שיותר חשוב זה שהחוק הזה כמעט שלא ישים. שינסו ליישם את החוק הזה מול 100,000 אוהדים בקאמפ נואו כשמסי פורץ ומכדרר במהירות של 100 קמ"ש. בכל מקרה, איבוד היתרון הזה הוא בלתי נסלח. כקבוצה אסור לנו לתת לזה להשפיע עלינו כד כדי כך, אבל זה לא אומר שהמשחק לא הושפע מחוק בלתי אפשרי. החוק הזה לא ישים ויבוטל, בזה אין לי ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully