וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"MSN מגוחכים, ברצלונה היא ההארלם גלובטרוטרס של הכדורגל"

ברצלונה סיפקה עוד תצוגה אדירה ב-1:5 מול לגאנס ומהללת את ליאו מסי ("כך אלוהים רצה"), ניימאר שוב סופג ביקורת אבל מקבל הגנה מסוארס. וגם, צפו בשיחת המוטביציה של שחקני לגאנס: "בואו נבעט להם בתחת!"

one

ברצלונה המשיכה אתמול (שבת) בכושרה הנהדר, כשהביסה 1:5 את לגאנס במסגרת המחזור הרביעי בליגה. אחרי ההפסד הביתי לאלאבס, בארסה הגיבה בזעם וכבשה 12 שערים תוך ארבעה ימים, אחרי ה-0:7 המוחץ מול סלטיק.

עוד בנושא

ספרד: ברצלונה הביסה 1:5 את לגאנס, ליאונל מסי כבש צמד
לאודרופ נגד ניימאר: "מדובר בפרובוקטור, שרק רוצה להשפיל את היריבה"
ראשון בספרד: ריאל מדריד תחסר את רונאלדו ובייל מול אספניול
190 מיליון יורו, רשת מלונות ומטוס פרטי: כך פ.ס.ז' ניסתה לפתות את ניימאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפלצות. "מונדו דפורטיבו"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוהים. מסי ב"ספורט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי ששוב להטו הם שלישיית MSN, מסי-סוארס-ניימאר, שאחרי התצוגה המרשימה מול הסקוטים, אתמול שוב נהנו ממשחק פורה בהתקפה, ושוב פרגנו זה לזה וממצבים קורצים מול השער העדיפו את המסירה. גארי ליניקר, הפרשן האנגלי, צייץ אחרי השער של הברזילאי "הו, תראו מי הצטרף לרשימת הכובשים: ניימאר, דווקא הוא מכולם. MSN פשוט מגוחכים, הם ההארלם גלובטרוטרס של הכדורגל".

ליאונל מסי כבש אתמול צמד, והוסיף בישול מצוין לסוארס, כשעבר שני שחקנים והותיר את האורוגוואי לבד מול שער ריק. "וכך אלוהים החליט", קראה הכותרת הבוקר על שער "ספורט" הקטלאני, "מסי הוליך את החמישייה, בעוד משחק מושלם". בשער של "מונדו דפורטיבו" הכתירו את ברצלונה כ"המפלצות מלגאנס", ונכתב ש"מסי, סוארס וניימאר הוליכו את ברצלונה לעוד מופע ראווה, כשהקבוצה מאמצת את סגנון ה-3:4:3".

מי שאתמול ספג ביקורת על סגנון המשחק שלו היה ניימאר, כשהפרשן ושחקן העבר מיכאל לאודרופ (בעבר שחקן ברצלונה וריאל מדריד) טען שהפעולות של ניימאר הן "פרובוקציה". היום גם ב"אס" המדרידאי ציינו ש"ניימאר שוב בעין הביקורת וממשיך לעורר מחלוקת", והזכירו את העימות של פרננדו טורס עם הברזילאי במפגש בין הקבוצות בשנה שעברה, כשביום רביעי אתלטיקו ובארסה שוב נפגשות. לואיס סוארס התייחס לביקורת ואמר ש"לניימאר יש את סגנון המשחק שלו, ואנחנו לא צריכים לדון בזה יותר מדי. הוא לא עשה שום דבר שהוא לא הולם".

כמו כן, היום ב"מארקה" מפרסמים את שיחת העידוד של שחקני לגאנס לפני המפגש מול ברצלונה. שחקן הקבוצה מרטין מנטובאני נראה אומר "כל השבוע מדברים על ברצלונה, כל השבוע, בואו נעלה על המגרש ונבעט להם בתחת. תעשו את זה בשביל אלה שלא יכולים".

שיחת המוטיבציה של שחקני לגאנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully