וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאודרופ נגד ניימאר: "מדובר בפרובוקטור, שרק רוצה להשפיל את היריבה"

כוכב העבר של ברצלונה רתח על ההופעה של הברזילאי ב-1:5 על לגאנס. מסי, שכיכב עם צמד ובישול, כבר עם מעורבות ישירה ב-73 שערים ב-2016. לואיס אנריקה: "אהבתי את הגישה של השחקנים"

one

לאחר השביעייה לרשת סלטיק בליגת האלופות, אלופת ספרד, ברצלונה, הביסה בקלילות את לגאנס 1:5, כשמי כיכבו היו כרגיל, שלישיית ה-MSN. ליאונל מסי, ניימאר ולואיס סוארס פתחו יחד לראשונה העונה במסגרת הליגה, וסיפקו ארבעה שערים משותפים, כשהארגנטינאי בלט עם צמד. השערים של מסי הפכו אותו לשחקן שמעורב בשערים הרבים ביותר ב-2016 (73 שערים בהם הה מוערב בצורה ישירה) עם 43 שערי זכות, 30 בישולים, גם בקטגורית יצירת מצבים ודריבילים מושלמים הפרעוש מוביל.

לאחר המשחק, סיכם את הניצחון מאמן הקטאלנים, לואיס אנריקה: "אהבתי את הגישה של השחקנים שלי, אני מאוד מרוצה מההופעה של הקבוצה היום. היינו פעילים מאוד מתחילת המשחק וניצלנו כמו שצריך את השטחים הפנויים שהיו לנו כדי ליצור מצבים. למרות זאת, עדיין יש לנו דברים לשפר". בנוגע לעובדה שבחר לעלות עם שלושה בלמים, אמר: "זו היתה שיטה קצת מסוכנת, אך הוצאנו אותה לפועל בצורה טובה".

על סרחיו בוסקטס, שלא שיחק היום, אמר: "אני רוצה לתת לו קצת מנוחה, אך כמובן שהייתי מאוד שמח אם הוא היה יכול לשחק בכל משחק. בכל מקרה כדי להצליח בעונה כל כך ארוכה אנחנו צריכים שכל השחקנים יהיו בכושר, אי אפשר להצליח רק עם 11. יש לנו שבעה משחקים ב-23 ימים ואנחנו רוצים להיות תחרותיים כמה שאפשר ולנצח בכל אחד מהם".

עוד בנושא:

ספרד: ברצלונה הביסה 1:5 את לגאנס, ליאונל מסי כבש צמד

ניימאר, לואיס סוארס, ליאונל מסי שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
לא עוצרים. ניימאר, סוארס ומסי/GettyImages

ראפיניה, כובש השער הרביעי והיפה במשחק אמר בסיום: "עם השחקנים האלה בהתקפה, רוב הסיכויים שנצליח להבקיע". השוער, מארק-אנדרה טר שטגן, הוסיף: "לכל קבוצה אנחנו צריכים למצוא פתרונות שונים, היום הצלחנו לעשות זאת עם שלושה בלמים בצורה מצוינת. אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון".

אולם ההצגה של ניימאר גרמה לכוכב העבר הדני של ברצלונה, מיכאל לאודרופ, לתקוף את הגישה של הברזיליאי: "מדובר בפרובוקטור. אם הקבוצה שלך מובילה 0:4 אין שום סיבה להתעלל ביריב ולגרום לו להרגיש יותר רע ממה שהוא מרגיש גם ככה. ניימאר דרך על הכדור בצורה שגורמת לשחקני הקבוצה היריבה לחוש מושפלים, זה מיותר".

ניימאר המשיך להיות במוקד העניינים אחרי עימות עם ראפיניה, במהלכו הקשר ניסה להרגיע את חברו לנבחרת ברזיל. ניימאר, שספג צהוב אחרי עבירה מטופשת, לא אהב את ההערות מצד ראפיניה אולם על פי הדיווחים בתקשורת בברצלונה השניים השלימו בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אנדרס אינייסטה מרוצה בסיום המשחק

  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully